Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUGI ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI WCHODZĄCYMI W SKŁAD MIESZKANIOWEGO ZASOBU MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY W DZIELNICY WESOŁA

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła ogłasza przetarg

  • Adres: 05-075 Warszawa, 1 Praskiego Pułku
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 41 06, , fax. 22 443 40 01
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła
    1 Praskiego Pułku 33
    05-075 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 41 06, , fax. 22 443 40 01
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUGI ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI WCHODZĄCYMI W SKŁAD MIESZKANIOWEGO ZASOBU MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY W DZIELNICY WESOŁA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi administrowania nieruchomościami wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Stołecznego Warszawy w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy. Klauzula społeczna: Zamawiający wymaga by przynajmniej jedna osoba wykonująca czynności w zakresie administrowania, była zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Niniejsze zamówienie realizowane będzie w latach 2019 – 2022, stosownie do posiadanych przez Zamawiającego środków na realizację w wysokości 500 000 ,- zł, w tym: - w 2019 roku – do wartości 50 000,- zł brutto; - w 2020 roku – do wartości 150 000,- zł brutto; - w 2021 roku – do wartości 150 000,- zł brutto; - w 2022 roku – do wartości 150 000,- zł brutto; Wykaz budynków 1. Nizinna 8 W budynku znajduje się 14 lokali, powierzchnia całkowita jednego budynku – 788,51 m², powierzchnia użytkowa – 601,72 m². W budynku znajduje się pomieszczenie przyłącza wody – 3,66 m², pomieszczenie gospodarcze – 5,83 m², Klatka schodowa o pow. 43,66 m², korytarz piwniczny – 3,86 m² . Budynek składa się z 4 kondygnacji (piwnica, parter i 2 piętra). Budynek wyposażony jest w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną i gazową. Każdy lokal wyposażony jest w piec gazowy. Rok budowy 2011. Powierzchnia działki 6584 m². 2. Nizinna 8c W budynku znajduje się 14 lokali, powierzchnia całkowita jednego budynku – 788,51 m², powierzchnia użytkowa – 601,72 m². W budynku znajduje się pomieszczenie przyłącza wody – 3,66 m², pomieszczenie gospodarcze – 5,83 m². Klatka schodowa o pow. 43,66 m², korytarz piwniczny – 3,86 m² . Budynek składa się z 4 kondygnacji (piwnica, parter i 2 piętra). Budynek wyposażony jest w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną i gazową. Każdy lokal wyposażony jest w piec gazowy. Rok budowy 2011. Powierzchnia działki 6584 m². 3. Nizinna 8a W budynku znajduje się 12 lokali, powierzchnia całkowita budynku – 720,30 m², powierzchnia użytkowa – 572,48 m². W budynku znajduje się pomieszczenie gospodarcze – 7,21 m², pomieszczenie techniczne – 4,34 m², korytarz o pow. 44,35 m² oraz klatka schodowa o pow. 26,88 m². Budynek składa się z 3 kondygnacji (parter i 2 piętra). Budynek wyposażony jest w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną i gazową. Każdy lokal wyposażony jest w piec gazowy. Rok budowy 2017. Kubatura budynku 2215,00 m². TEREN ZEWNĘTRZNY Na powierzchnię przyległą (4 915 m²) składają się: droga - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o pow. 1 080 m², miejsca postojowe z kostki betonowej dla osób niepełnosprawnych – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o pow. 123 m², miejsca postojowe z płyt betonowych ażurowych 40*40*8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową o pow. 590 m², chodnik – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o pow. 330 m², plac zabaw, 5 śmietników, 7 ławek, ogrodzenie placu zabaw płotek metalowy wykonany z profili stalowych z furtką o pow. 43 m² oraz trawniki o pow. 2 749 m². 4. Dobra 20 W budynku znajduje się 18 lokali, powierzchnia całkowita jednego budynku – 871,30 m², powierzchnia użytkowa – 682,40 m². W budynku znajduje się pomieszczenie przyłącza wody, lokalna kotłownia z piecem gazowym do ogrzania wody i CO, pomieszczenie gospodarcze, 3 klatki schodowe, W budynku brak piwnic, budynek składa się z 3 kondygnacji (parter i 2 piętra). Budynek wyposażony jest w instalację wodno kanalizacyjną, elektryczną i gazową. Rok budowy 2008. Powierzchnia działki 1179 m². 5. Moniuszki 7 W budynku znajduje się 7 lokali, powierzchnia całkowita jednego budynku – 529,57 m², powierzchnia użytkowa – 330,00 m². W budynku znajduje się 1 klatka schodowa o pow. 29,36 m² (łącznie z piwnicą). Budynek składa się z 4 kondygnacji (piwnica, parter i 2 piętra). Budynek wyposażony jest w instalację wodno kanalizacyjną, elektryczną i gazową. Rok budowy 1950..Powierzchnia działki 1377 m². Moniuszki 7a m 1 – wolnostojący na wyżej wymienionej działce lokal o powierzchni 21,6 m2 bez piwnic, składający się z 1 pokoju i kuchni, wyposażony w instalację elektryczną i wentylacyjną oraz kominową, bez instalacji, Co i Cw. 6. Armii Krajowej 60 W budynku znajduje się 7 lokali, powierzchnia całkowita jednego budynku – 477,33 m², powierzchnia użytkowa – 425,14 m². W budynku znajduje się 1 klatka schodowa o pow. 29,38 m²(łącznie z piwnicą). Budynek składa się z 3 kondygnacji (piwnica, parter i 1 piętra). Budynek wyposażony jest w instalację wodno kanalizacyjną, elektryczną i gazową. Rok budowy 1950. Powierzchnia działki 1251 m². Armii Krajowej 60 a m 1 – wolnostojąca przybudówka usytuowana na wyżej wymienionej działki składającą się z 1 pokoju o powierzchni 23,8 m², bez piwnic, wyposażony w instalację elektryczną i wentylacyjną bez instalacji, Co, Cw. 7. Armii Krajowej 22 B lok 4 Lokal mieszkalny o powierzchni 18 m2 usytuowany w części budynku parterowego wyposażony w osobne wejście z dworu, instalacje elektryczną i wodno-kanalizacyjną, piec węglowy, odrębne przewody wentylacyjne i spalinowe. 8. Berenta 21a W budynku znajduje się 12 lokali, powierzchnia całkowita budynku – 720,30 m², powierzchnia użytkowa – 572,48 m². W budynku znajduje się pomieszczenie gospodarcze – 7,21 m², pomieszczenie techniczne – 4,34 m², korytarz o pow. 44,35 m² oraz klatka schodowa o pow. 26,88 m². Budynek składa się z 3 kondygnacji (parter i 2 piętra). Budynek wyposażony jest w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną, gazową i telewizji zbiorczej (satelita i naziemna cyfrowa). Każdy lokal wyposażony jest w kocioł gazowy. Rok budowy 2018. Kubatura budynku 2215,00 m². TEREN ZEWNĘTRZNY Na powierzchnię przyległą (1 551,00 m²) składają się: droga - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o pow. 558,80 m², miejsca postojowe (13 szt.) z płyt betonowych ażurowych 40*40*8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o pow. 51,91 m², chodnik – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o pow. 46,10 m², śmietnik wolnostojący o pow. 8,40 m², oraz powierzchnia biologicznie czynna z nasadzeniem o pow. 626,09 m². SZCZEGÓŁOWY OPIS I ZAKRES ADMINISTROWANIA I. Opis Przedmiotem zamówienia jest oddanie profesjonalnemu Wykonawcy zwanemu Zarządcą nieruchomości Zamawiającego w celu jej administrowania w oparciu o przepisy prawa, a w szczególności przepisów rozdziału 3 „Zarządzanie nieruchomościami” tj. art. 184a i następnych ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 2204) i ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202), na warunkach i według zasad opisanych w umowie. Zarządca zobowiązany jest do realizowania zarządzania w taki sposób, aby nieruchomości były eksploatowane zgodnie z ich przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska oraz utrzymywane w stanie niepogorszonym. II. Zakres administrowania Do podstawowych czynności Wykonawcy objętych usługą administrowania nieruchomościami należą: 1. Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości. 2. Obecność Zarządcy lub osoby przez niego upoważnionej na terenie każdej nieruchomości Zamawiającego przynajmniej raz w tygodniu (minimum 1 godzina). 3. Bieżące konserwacje i utrzymanie obiektu w należytym stanie technicznym i estetycznym, niedopuszczanie do jego pogorszenia. Optymalizacja kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości. 4. Kontrolowanie prawidłowości realizacji umów zawieranych przez Zamawiającego z partnerami zewnętrznymi, związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynku. 5. Przystąpienie do usuwania przez Wykonawcę awarii lub usterki, na terenie nieruchomości maksymalnie do 5 godzin po otrzymaniu zgłoszenia. 6. Bieżące udzielanie Zamawiającemu ustnych lub pisemnych wyjaśnień i informacji związanych z zarządzaniem nieruchomościami. 7. Wykonywanie w terminie wskazanym przez Zamawiającego pisemnych poleceń i dyspozycji związanych z zarządzaniem nieruchomością, a szczególności: • Dokonywanie odczytów wskazań liczników wody (głównych i indywidualnych) w administrowanych lokalach i budynkach w terminach określonych przez zamawiającego wraz z ich niezwłocznym przedłożeniem pracownikowi Wydziału Spraw Społecznych i Lokalowych dla Dzielnicy Wesoła. O odczycie indywidualnych liczników wody najemcy lokali będą informowani przez administratora poprzez wywieszenie pisemnej informacji na tablicach informacyjnych wywieszonych w budynkach na trzy dni przed odczytem. • Dokonywanie czynności związanych ze zwrotem lokali mieszkalnych przez byłych najemców do zasobu lokalowego m.st. Warszawy w Dzielnicy Wesoła, w tym ocena stanu technicznego oraz protokołowanie czynności związanych ze zdaniem/przyjęciem lokalu przez najemcę i wynajmującego. 8. Dokonywanie czynności związanych z prezentacją i przekazaniem lokali mieszkalnych nowym najemcom oraz protokołowanie czynności z tym związanych z uwzględnieniem zgłaszanych uwag i wniosków do prezentowanych lokali. 9. Monitorowanie i bieżące zgłaszanie odpowiednim służbom przypadków awarii na terenie poszczególnych nieruchomości oraz kontrola przebiegu ich usunięcia. 10. Monitorowanie i bieżące zgłaszanie odpowiednim służbom przypadków zalegania gabarytów na terenie poszczególnych nieruchomości oraz terminowości wywozu odpadów. 11. Współdziałanie z Wydziałem Spraw Społecznych i Lokalowych dla Dzielnicy Wesoła w realizacji ogólnomiejskiego projektu pn.: „Poznaj Swojego Najemcę”, który ma na celu weryfikację zasobu lokalowego Miasta pod kątem prawidłowego tj. zgodnego z umową wykorzystywania lokali mieszkalnych oraz bezpośredni kontakt z użytkownikami lokali. 12. W przypadku zdarzeń lub zagrożeń życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia bądź środowiska, o którym mowa w przepisach prawa budowlanego, Wykonawca podejmuje decyzje i dokonuje czynności wykraczające poza zakres czynności, o których mowa wyżej. O każdym zdarzeniu Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego. 13. Utrzymywanie nieruchomości zgodnie z jej przeznaczeniem w stanie niepogorszonym. 14. Bieżące prowadzenie i uaktualnianie dokumentacji technicznej budynku - książki obiektu budowlanego zgodnie z w/w ustawami. 15. Przygotowywanie do końca lutego w każdym roku trwania umowy harmonogramu planu przeglądów zgodnie z wykazem przeglądów prowadzonych na koszt Wykonawcy i przekazanie do akceptacji Zamawiającemu. 16. Przeprowadzanie przeglądów / kontroli w terminach określonych w harmonogramie przez osoby mające uprawnienia do tego typu czynności na koszt Wykonawcy, przy udziale obu stron umowy. 17. Na polecenie Zamawiającego zbieranie ofert firm zainteresowanych wykonaniem określonych robót polegających m.in. na usunięciu usterek z przeglądu stanu technicznego budynku, instalacji i urządzeń, remontach, przebudowie lub modernizacji wynikającego z potrzeb Zamawiającego. 18. Zapewnienie dokonywania bieżącej konserwacji istniejących instalacji i urządzeń technicznych umożliwiających najemcom lokali korzystanie z wody, paliw gazowych, ciepła, energii elektrycznej oraz innych instalacji stanowiących wyposażenie lokali i budynków. 19. Utrzymanie pełnej sprawności technicznej nieruchomości, zapewnienia konserwacji, bieżących napraw wszelkich instalacji w lokalach, zwłaszcza wewnętrznych instalacji wodociągowej, gazowej i ciepłej wody bez armatury i wyposażenia, wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, instalacji elektrycznej i anteny zbiorczej z wyjątkiem osprzętu jak i zapewnienia ich funkcjonalności z punktu widzenia potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do stałego monitorowania stanu techniczno-użytkowego nieruchomości i w razie stwierdzenia takowej potrzeby, bezzwłocznego podjęcia stosownych działań. 20. Zapewnienie bieżącego i ciągłego utrzymania czystości nieruchomości oraz urządzeń budynków służących do wspólnego użytku najemców lokali, w tym ciągów komunikacyjnych. Sprzątanie budynków min 2 razy w tygodniu w tym jeden raz zmywanie posadzek klatki schodowej na mokro. Sprzątanie korytarzy piwnicznych min 1 raz w tygodniu. 21. Zapewnienie bieżącego i ciągłego utrzymania czystości terenów zewnętrznych, łącznie z usuwaniem zalegającego śniegu i lodu w okresie zimowym (sprzątanie terenu zewnętrznego minimum 2 razy w tygodniu) opróżnianie koszy na śmieci. Sprzątanie terenu zewnętrznego min 2 razy w tygodniu. 22. Zapewnienie bieżącego i ciągłego utrzymania czystości placu zabaw. Wymiana piasku w piaskownicy min 1 raz w roku na wiosnę każdego roku w okresie obowiązywania umowy administrowania 23. Telefoniczne, lub mailowe przyjmowanie zleceń prac bieżących i raportowanie ich realizacji. 24. Bieżąca kontrola wykonywanych zleceń oraz uczestniczenie przy ich odbiorach. 25. Wykonawca będzie przestrzegał postanowień umów wiążących Zamawiającego m. in. z dostawcami mediów, dotyczących przedmiotowych nieruchomości. 26. Wykonywanie innych czynności w zakresie administrowania nieruchomościami nieopisanymi powyżej, a wynikające z Prawa Budowlanego i innych przepisów SZCZEGÓŁOWY OPIS I ZAKRES OBSŁUGI TECHNICZNEJ I. Opis Zapewnienie obsługi technicznej nieruchomości polega na prowadzeniu stałych, planowych czynności konserwacyjnych służących utrzymaniu w należytym stanie technicznym budynku i terenu zewnętrznego wraz z placem zabaw, instalacji i urządzeń technicznych zainstalowanych w nieruchomości, zapewniających prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie budynku, dotyczące przede wszystkim: 1. Prac w ramach kontroli i konserwacji budynku i jego elementów, 2. Prac w ramach kontroli i konserwacji instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem ciepłowniczym obejmującym całą instalację, 3. Prac w ramach kontroli i konserwacji wewnętrznej instalacji wodociągowej - obejmuje całą instalacje od wodomierza głównego z do pionów zbiorczych, 4. Prac w ramach kontroli i konserwacji wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej (obejmuje całą instalacje znajdującą się w budynku do pionów zbiorczych przewodów odpływowych z lokali), 5. Prac w ramach kontroli i konserwacji instalacji gazowej - obejmuje całą instalacje od zaworu głównego z wyjątkiem osprzętu, 6. Prac w ramach kontroli i konserwacji przewodów kominowych wentylacyjnych i spalinowych, 7. Prac w ramach kontroli i konserwacji instalacji elektrycznej, anteny zbiorczej z wyłączeniem osprzętu, 8. Prac w ramach kontroli i konserwacji instalacji odgromowej – obejmuje całą instalację, 9. Prac w ramach kontroli i konserwacji śmietników, ławek, ogrodzenia, bram, furtek, 10. Prac w ramach kontroli i konserwacji placów zabaw zlokalizowanych na terenie zewnętrznym administrowanych nieruchomości. Koszty materiałów użytych do konserwacji i naprawy obciążają Wykonawcę. II. Zakres czynności Do podstawowych czynności objętych ww. usługą należą: 1. Pomoc techniczna konieczna przy obsłudze zainstalowanych systemów. 2. Zapewnienie napraw i konserwacji wewnętrznych instalacji wodociągowej, gazowej i ciepłej wody bez armatury i wyposażenia, wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, instalacji elektrycznej i anteny zbiorczej z wyjątkiem osprzętu. 3. Usuwanie awarii i ich skutków. Koszty związane z usuwaniem w administrowanych budynkach awarii i ich skutków będą podlegały odrębnym rozliczeniom. 4. Wymiana przepalonych żarówek, uszkodzonych wyłączników, bezpieczników, zamków drzwi, klamek, itp., na zewnątrz budynku i wewnątrz w pomieszczeniach służących do wspólnego użytkowania ( klatki schodowe, korytarze piwniczne). 5. Konserwacja i naprawa urządzeń bezpośrednio wpływających na funkcjonowanie nieruchomości: • Drzwi wejściowych do budynku, • Drzwi wewnętrznych, • Okien na klatkach schodowych, • Włazów dachowych (smarowanie, czyszczenie), • Chodników, • Ciągów pieszych, • Posadzek klatek schodowych, piwnic i podestów stanowiących wejścia do klatek schodowych. Koszty uszkodzonych części, materiałów czyszczących i smarujących obciążają Wykonawcę. 6. Konserwacja urządzeń zlokalizowanych na terenie zewnętrznym (kosze na śmieci, ławki, urządzenia znajdujące się na placu zabaw, latarnie). 7. Inne czynności wynikające z Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 12 000,- zł (słownie: dwanaście tysięcy zł). 2. Wadium może być wniesione w: a) w pieniądzu – wniesione przelewem bankowym na konto Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy - Nr konta: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129 – wymogiem jest, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązania kasy są zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wniesione w formach określonych w pkt. b, c, d, e, należy złożyć w kasie Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy, a kserokopię dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu – kopię dowodu wniesienia wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: informację o nienależeniu do grupy kapitałowej (informację zgodnie art. 24 ust. 11 ustawy, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert) wg wzoru określonego w załączniku nr 7 lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie informację/listę podmiotów składa każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach