Gmina Mosina ogłasza przetarg
- Adres: 62-050 Mosina, Pl. 20 Października
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 109 500 , fax. 618 109 558
- Data zamieszczenia: 2019-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mosina
Pl. 20 Października 1
62-050 Mosina, woj. wielkopolskie
tel. 618 109 500, fax. 618 109 558
REGON: 63125862600000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja ze zmianą sposobu użytkowania budynku po Ośrodku Zdrowia na Urząd Miejski w Mosinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące Adaptację ze zmianą sposobu użytkowania budynku po Ośrodku Zdrowia na Urząd Miejski w Mosinie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Budynek usytuowany w Mosinie przy ul. Dworcowej 3, o następujących gabarytach powierzchnia użytkowa przebudowy – 1.347,25 m² powierzchnia całkowita – 1.786,49 m² kubatura – 7.068,30 m3 wysokość całkowita – 12,46 m 2) Roboty obejmują m. innymi następujący zakres prac : 1. Roboty ogólnobudowlane: a. Roboty przygotowawcze b. Roboty fundamentowe c. Roboty rozbiórkowe d. Roboty murowe, nadproża, wieńce e. Okładziny wewnętrzne f. Malowanie pomieszczeń g. Stolarka otworowa h. elewacje z ociepleniem i. izolacja ścian podziemia j. wejścia do budynku k. elementy kowalsko-ślusarskie 2. Instalacje sanitarne a. instalacja wodociągowa b. instalacja kanalizacyjna c. instalacja centralnego ogrzewania d. roboty demontażowe e. wentylacja mechaniczna 3. Instalacje elektryczne a. instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne b. uziom i połączenia wyrównawcze c. instalacja odgromowa d. pomiary 4. Roboty drogowe oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3) Oferent zobowiązany jest, w ramach realizowanego zadania do: 1. Zabezpieczenia placu budowy odpowiednim ogrodzeniem oraz oświetlenia i oznakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Zapewnienia dojazdu sprzętu budowlanego, odpowiednio oznakowanego na plac budowy. 3. Zapewnienia pomieszczenia do narad z przedstawicielami Inwestora i Projektantami wyposażonego w instalację elektryczną, ogrzewanie i meble biurowe. 4. Oznakowania ewakuacyjne i p.poż zgodnie z obowiązującymi przepisami całego obiektu oraz terenu objętego zakresem. 5. Opracowania szczegółowego harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego. 6. Uporządkowania terenu objętego inwestycją po zakończeniu prac i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 7. Złomowania starych elementów w miejscu uzgodnionym z Inwestorem i przekazanie uzyskanej z tego kwoty na rzecz Inwestora. 8. Opracowania dokumentacji powykonawczej- w 3 egzemplarzach. 9. Wykonania pomiarów, prób i sprawdzeń wszystkich wykonanych instalacji i urządzeń potwierdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego. 10. Przeprowadzenia wszystkich niezbędnych odbiorów i uzgodnień, w tym uzyskanie pozytywnego badania wody ( wykonywania badania aż do skutku), odbioru kotłowni przez Dozór Techniczny oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 11. Opracowania świadectwa energetycznego. 12. Opracowania dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach. 13. Uzyskania w imieniu Zamawiającego pozytywnego odbioru Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej. 14. Uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4) Obiekt powinien być wygrodzony na czas trwania budowy. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Przedmiar robót – załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 zł, słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 SIWZ. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „ Modernizacja CUWJO (Poznań)”
Dodano: 2024-04-12 - Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wysokiej - Etap I Inwestycja jest wykonywana w Formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-15 - Budowa kancelarii w Leśnictwie Zawory
Dodano: 2024-02-06 - Wykonanie robót budowlanych podczas realizacji zadania pn. : Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Brzozowiec nr 3
Dodano: 2024-02-05 - Wykonanie robót budowlanych podczas realizacji zadania pn. : Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Brzozowiec nr 3
Dodano: 2024-02-05 - Renowacja budynku “Starej Gazowni” Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury w Margoninie.
Dodano: 2024-01-11 - „„Modernizacja budynku Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych” – zamówieni podobne”
Dodano: 2023-10-13 - „„Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie piekarstwa” w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-10-13 - „Przebudowa hotelu – dostosowanie do potrzeb p.poż”
Dodano: 2023-09-28 - Dostosowanie/modernizacja budynku przy ul. Rydygiera 23 w Pile na potrzeby projektu pn. „Powiatowe Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży w Pile”
Dodano: 2023-09-11