Przetargi.pl
„Adaptacja warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”, realizowanego w ramach projektu „Utworzenie CKZiU w ZSTiO w Limanowej - poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne z terenu powiatu limanowskiego”

Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34600 Limanowa, ul. Józefa Marka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 37 800 , fax. 18 33 37 880
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
    ul. Józefa Marka 9
    34600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 37 800, fax. 18 33 37 880
    REGON: 49189332200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”, realizowanego w ramach projektu „Utworzenie CKZiU w ZSTiO w Limanowej - poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne z terenu powiatu limanowskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową, nadbudową, przebudową budynku pracowni zajęć praktycznych samochodowych w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących i budynku stacji kontroli pojazdów. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) roboty ogólnobudowlane, 3) instalacje wewnętrzne: wod.-kan., c.o., elektryczna, gazowa, wentylacji mechanicznej, 4) instalacje zewnętrzne: kanalizacja deszczowa, instalacja gazowa, kanalizacja sanitarna, instalacja elektryczna, 5) rozbiórka i wykonanie w innym miejscu fragmentu sieci kablowej Nn, 6) zagospodarowanie terenu z dostosowaniem rzędnych przyległych placów do poziomu wejść i wjazdów do budynku. 3. W ramach zamówienia Wykonawca jest również zobowiązany do obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich rozruchów, prób i sprawdzeń oraz opracowania dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich instrukcji, znaków i innych dokumentów wymaganych do prawidłowego funkcjonowania tego typu obiektów, zawiadomienia w imieniu Zamawiającego Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do użytkowania i uzyskania od nich pozytywnych stanowisk albo przedłożenia oświadczenia, iż zgodnie z art. 56 ust. 2 ustawy Prawo Budowlane organy te nie zgłosiły sprzeciwu lub uwag. 4. Szczegółowy opis i wymagania dla realizacji zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej oraz projekcie umowy. 5. Zamawiający wymaga okresu gwarancji na wykonane prace na okres minimum 60 miesięcy liczony od dnia odbioru prac protokołem końcowym. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 18 SIWZ. Ostateczną długość okresu gwarancji określi Wykonawca w Formularzu oferty pkt 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach