Gmina i Miasto Warta ogłasza przetarg
- Adres: 98-290 Warta, ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8294001 , fax. 043 8294506
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Warta
ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta 1 1
98-290 Warta, woj. łódzkie
tel. 043 8294001, fax. 043 8294506
REGON: 73093454200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gimwarta.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja stadionu w mieście Warta na cele kulturalne w ramach przedsięwzięcia pn. Zagospodarowanie turystyczne rzeki Warty oraz Zbiornika Jeziorsko- przebudowa i rozbudowa stadionu sportowego z przystosowaniem do plenerowych imprez kulturalnych na działce nr ewid. 92 położonej przy ulicy Sadowej w Warcie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę widowni na 550 osób z zadaszeniem wraz z sanitariatami, instalację elektryczną i oświetleniową, instalację wod-kan., budowę przyłącza wod.-kan., budowę parkingu, budowę ogrodzenia wewnętrznego, remont boiska do piłki siatkowej plażowej, renowację płyty boiska piłkarskiego i bieżni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie i dokumentacji technicznej, specyfikacji wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach i kosztorysach nakładczych stanowiących załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 40 000.00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki zawarte w art. 22 a w szczególności: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy w tym okresie, wykonali należycie min. 3 roboty polegające na budowie przebudowie lub renowacji boisk sportowych trawiastych o wartości min. 100.000,00 zł. netto każda; dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponuje min. 1 osobą, uczestniczącą w wykonaniu zamówienia, która posiada stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 2) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, 3) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy. 2. Stwierdzenie spełnienia warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy za pomocą formuły spełnia/nie spełnia. 3. Wymagany okres gwarancji minimum 36 miesięcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) wraz ze sporządzonym kosztorysem ofertowym. Kosztorys ofertowy powinien zawierać wycenę wszystkich elementów dokumentacji technicznej. Przy wycenie Wykonawca może wykorzystać załączone do SIWZ przedmiary i kosztorysy nakładcze. 2. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Zamawiający żąda: Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda : Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. W szczególności Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż wykonał należycie min. 3 roboty polegające na budowie przebudowie lub renowacji boisk sportowych trawiastych o wartości min. 100.000,00 zł. netto każda (na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ) Potencjał kadrowy. Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy załączyć kserokopie dokumentów określających uprawnienia i kwalifikacje. Wymaga się aby Wykonawca dysponował min. 1 osobą, uczestniczącą w wykonaniu zamówienia, która posiada stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego (aktualne zaświadczenie izby) , na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo że zostało wstrzymane w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z ZUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gimwarta.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 784 relacji Radomsko - Św. Anna w miejsc. Gidle, ul. Wolności, w zakresie lokalizacji miejsc postojowych, administrowanej przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do osiedla Biała Góra oraz przebudowa ul. prof. S. Dziubałtowskiego w miejscowości Smardzewice
Dodano: 2016-07-21 - Remont drogi wojewódzkiej nr 784 relacji Radomsko - Św. Anna w miejsc. Gidle, ul. Wolności, w zakresie lokalizacji miejsc postojowych, administrowanej przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie
Dodano: 2016-07-07 - Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Szkolnej w Szczytach gm. Działoszyn wraz z oczyszczalnią ścieków deszczowych
Dodano: 2016-06-14 - PRZEBUDOWA DROGI W MIEJSCOWOŚCI STUDZIANKI - ETAP II
Dodano: 2016-06-13 - Przebudowa drogi nr 116107 E Krzemienica - Annów
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa drogi w miejscowościach Nowy Rękawiec-Nepomucenów
Dodano: 2016-06-01 - Wykonanie II etapu robót w ramach zadania inwestycyjnego Budowa nowego obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Łasku przy ul. Lutomierskiej polegającego na wykonaniu konstrukcji i pokrycia dachu
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Gajewniki oraz Suchoczasy
Dodano: 2016-04-21 - Budowa budynku Przedszkola nr 1 w Koluszkach.
Dodano: 2016-04-15