Przetargi.pl
PN-34/09 Obuwie profilaktyczne, odzież ochronna, pieluchy, kocyki, ścierki i ręczniki

Szpital Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Roosevelta 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6451115 , fax. 044 6478925
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Rejonowy
    ul. Roosevelta 3 3
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 6451115, fax. 044 6478925
    REGON: 00031549400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-34/09 Obuwie profilaktyczne, odzież ochronna, pieluchy, kocyki, ścierki i ręczniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PAKIET 1 - OBUWIE PROFILAKTYCZNE DAMSKIE I MĘSKIE - 451 par. - PANTOLETY -DREWNIAKI DAMSKIE I MĘSKIE - 42 pary PAKIET 2 - UBRANIA DLA RATOWNIKÓW MĘSKIE - 3 kpl. PAKIET 3 - PIELUCHY - 550 szt. - KOCYKI DZIECIĘCE - 50 szt. - ŚCIERKI - 50 szt. - RĘCZNIKI - 50 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331990001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych do SIWZ, które to Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż od 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik Nr 3 do specyfikacji) 3) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 4 do specyfikacji), 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 5) 5) Foldery - kolorowe zdjęcia przedstawiające wzory ( fasony) oferowanych w przetargu wyrobów tj: - dla PAKIETU 1 - OBUWIE PROFILAKTYCZNE DAMSKIE I MĘSKIE co najmniej 3 wzory (fasony) z każdego rodzaju damskie i męskie do wyboru, - PANTOLETY -DREWNIAKI DAMSKIE I MĘSKIE co najmniej 2 wzory (fasony) z każdego rodzaju damskie i męskie do wyboru, - dla PAKIETU 2 - UBRANIA DLA RATOWNIKÓW MĘSKIE co najmniej 2 wzory ( fasony) do wyboru 6) Karta parametrów użytkowych ( nazwa, rodzaj i dane techniczne tkaniny) dla materiału, z którego będą wykonywane oferowane w przetargu wyrobu ( dotyczy pozycji PAKIETU 1) 7) Atest na obuwie do użytku dla służby zdrowia oraz deklaracja zgodności z Polską Normą ( dotyczy PAKIETU 1) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 8) formularz ofertowy - wypełniony (załącznik Nr 2, 2A lub 2B lub 2C do specyfikacji) - powyższy formularz winien być podpisany przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela, 9) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (załącznik nr 6 do specyfikacji), 10) oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres wskazany w pkt. X niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do specyfikacji), 11) oświadczenie o akceptacji warunków umowy (załącznik nr 8 do specyfikacji). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest złożyć dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008r. nr 188, poz.1155). Wszystkie w/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach