Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczenia T0.32 na potrzeby realizacji zajęć wychowania fizycznego i innych zajęć ruchowych.

Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34400 Nowy Targ, ul. Kokoszków
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 610 709 , fax. 1 082 610 708
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
    ul. Kokoszków 71
    34400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182 610 709, fax. 1 082 610 708
    REGON: 49272240400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppwsz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczenia T0.32 na potrzeby realizacji zajęć wychowania fizycznego i innych zajęć ruchowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Adaptacji pomieszczenia T0.32 na potrzeby realizacji zajęć wychowania fizycznego i innych zajęć ruchowych w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu. Prace obejmą wykonanie podłoża sportowego, natrysków, toalet, szatni, zamontowanie drabinek, luster, haków, drążka sportowego, zabudowy pulpitu dla prowadzącego, montaż desek elewacyjnych, roboty malarskie oraz instalacje C.O. i eklektyczne. Całość prac wg załącznika nr 1 do siwz a także załączonego projektu. Roboty będą wykonywane w oparciu o dokumentację projektową i opis, przedmiar robót oraz specyfikację wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiotowych robót, z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy – pkt XVI siwz. Dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych – tj. Załącznik nr 1 - stanowią integralną część SIWZ. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady, na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi minimum 3 lata, licząc od daty odbioru końcowego (parametr punktowany). Jeśli w dokumentacji występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, rysunek konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności - w zakresie opisanym w dokumentacji. Warunki wykonania zamówienia oraz gwarancji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1 do siwz, który stanowi integralną część SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie dopuszcza ofert wariantowych i nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Wykonawca musi dołączyć do oferty kosztorys ofertowy, sporządzony metodą ogólną wg załączonego do siwz przedmiaru robót. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.ppwsz.edu.pl. Wykonawcy zaleca się, przed złożeniem oferty, zapoznanie z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach