Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Ligocie Miliardowicach na cele kulturalne i zakup wyposażenia

Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2147114 , fax. 32 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2014-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
    Plac Jana Pawła II 1 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 2147114, fax. 32 2147152, 2147182
    REGON: 00052360800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Ligocie Miliardowicach na cele kulturalne i zakup wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pn.: Adaptacja pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Ligocie Miliardowicach na cele kulturalne i zakup wyposażenia jest przystosowanie pomieszczeń obiektu usytuowanego w południowej części posesji na działce nr 5142/4 przy ul. Miliardowickiej 64. Opis przedmiotu zamówienia: Wydzielenie z istniejącego jednoprzestrzennego pomieszczenia holu (komunikacja, droga ewakuacyjna), pracowni plastycznej oraz części zaplecza gospodarczego wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowego wyposażenia pracowni plastycznej oraz zaplecza kuchennego. Zakres prac obejmuje między innymi: rozbiórkę murku oddzielającego pracownię plastyczną od holu, demontaż istniejących sufitów podwieszanych, demontaż dwóch kompletów drzwi wewnątrzlokalowych, usunięcie pasa luksferów oddzielających przychodnię od świetlicy wiejskiej, rozbiórkę okna zewnętrznego z luksferów, rozbiórkę niewymiarowych kabin WC, montaż nowej stolarki okiennej, wykonanie obróbki ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, budowę ściany, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie tynków, ułożenie posadzek, montaż przeszkleń, malowanie ścian i sufitów, doposażenie istniejącej tablicy licznikowej w niezbędne urządzenia elektryczne, demontaż wszystkich opraw oświetleniowych w modernizowanych pomieszczeniach, demontaż instalacji elektrycznej oświetlenia pomieszczeń i gniazd wtykowych, odtworzenie instalacji zasilania biblioteki oraz sali widowiskowej biegnącej przez hol, wykonanie nowej instalacji gniazd wtykowych, wykonanie nowej instalacji oświetlenia pomieszczeń oraz oświetlenia ewakuacyjnego, montaż nowych opraw oświetleniowych oświetlenia zwykłego i ewakuacyjnego, wymianę grzejników, usunięcie wspólnego grzejnika dla holu i przychodni. Hol: Zakres prac obejmuje m. in.: wydzielenie holu o szerokości 2,50m i powierzchni 65,50m2, który będzie stanowił komunikację pomiędzy pomieszczeniami świetlicy, a salą widowiskową i jednocześnie będzie pełnił funkcję foyer. W wyznaczonych miejscach, hol będzie ozdobiony stałą ekspozycją związaną z charakterem działalności placówki. Hol zostanie oddzielony od pracowni plastycznej ścianą z wbudowanymi przeszkleniami stanowiącymi źródło światła dziennego jak również optycznie powiększającymi powierzchnie pomieszczenia. W części holu przewidziano montaż zabudowanej szafy. Ponadto zaprojektowano oświetlenie sufitowe, ścienne - jako oświetlenie aktualnej ekspozycji. Zostanie również wymieniona stolarka drzwiowa łącząca hol z salą widowiskową. Pracownia plastyczna Zakres prac obejmuje m. in.: Pracownia plastyczna o powierzchni 51,00m2 z indywidualnym wejściem z ogólnodostępnego holu. Pracownia plastyczna wyposażona jest w pomieszczenie do przechowywania materiałów, sprzętów oraz prac, a także w umywalkę ze zlewem do mycia przyborów. Pracownia plastyczna ma bezpośredni dostęp do pomieszczenia technicznego, w którym jest zainstalowany istniejący piec do wypalania ceramiki. Pomieszczenie zaplecza gospodarczego Zakres prac obejmuje m. in.: remont istniejącej kuchni w zakresie pokrycia ścian płytkami ceramicznymi, a także instalacji sześciopalnikowej elektrycznej płyty grzewczej, zmywarki, piekarnika elektrycznego, lodówki oraz zlewozmywaka w zabudowie meblowej. Wymieniona zostaje również instalacja c.o., wod-kan oraz oświetlenie. Wydzielono pomieszczenie gospodarcze ze zlewem oraz szafkami na środki czystości i sprzęt do utrzymania porządku. Przewiduje się również wymianę stolarki drzwiowej. Węzeł sanitarny Zakres prac obejmuje m. in.: remont istniejącego węzła sanitarnego w zakresie pokrycia ścian płytkami ceramicznymi oraz wymiany wyposażenia - WC, umywalka, kabiny WC, instalacja co, wod-kan oraz oświetlenie, a także wymiany stolarki drzwiowej. Sufity Zakres prac obejmuje m. in.: wszystkie sufity w remontowanych pomieszczeniach podwieszane na ruszcie z płyt gipsowo-kartonowych. Sufity wykończone gładzią gipsową, a następnie malowane farbą lateksową. Ściany: murowane z bloczków Ytong gr.15,0 cm i 8,0 cm oraz gipsowo kartonowe, malowane farbami lateksowymi, ściany w WC w kuchni, pomieszczeniu gospodarczym oraz wokół zlewu i umywalki w pracowni plastycznej obłożone płytkami ceramicznymi, ściany w holu i pracowni plastycznej wykończone listwami-sztukaterią. Posadzki: posadzki ceramiczne i z winylowych paneli odwzorowujących drewno. Instalacja elektryczna - Charakterystyka: oświetlenie i zasilanie - podtynkowa -220/380V. Instalacja wody - Charakterystyka: rur i kształtek PE w izolacji z pianki poliuretanowej. Kanalizacja sanitarna - Charakterystyka: z rur i kształtek pvc z wyprowadzeniem przykanalikiem ?150, z pionami wyprowadzonymi ponad dach z rurą wywiewną. Instalacja c.o. oraz c. w. u. Zakres prac obejmuje m. in.: wymianę grzejników, usunięcie grzejnika wspólnego dla holu i przychodni i montaż oddzielnych grzejników według projektu branżowego. Uwaga! 1. Należy doprowadzić pomieszczenie przychodni do stanu sprzed remontu, a uszkodzenia powstałe na skutek wymiany grzejników i montażu płyt gipsowo-kartonowych, tynkowania i malowania - naprawić. Wyremontowaną ścianę przychodni należy pomalować farbą takiej jakości i w takim kolorze jak pozostałe istniejące ściany przychodni. W przypadku wątpliwości uzgodnić kolor z Projektantem. 2. Podane w dokumentacji projektowej przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. 3. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 2 do SIWZ - dokumentacja projektowa, - załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiar robót, - załącznik nr 4 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ), przedmiarze robót (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4 do SIWZ), lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Projekt został oceniony pozytywnie przez Lokalną Grupę działania Ziemia Bielska (dnia 05.06.2013) w ramach działania Odnowa i rozwój wsi w ramach programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich i skierowany do oceny formalnej do wydziału terenów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Obecnie znajduje się w trakcie oceny. Planowany termin podpisania umowy o dofinansowanie: marzec 2014r. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 9 300,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy trzysta zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach