Publiczne Gimnazjum Nr 2 ogłasza przetarg
- Adres: 45-072 Opole, ul. Reymonta 43
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 772 5332 , fax. 77 4425303
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum Nr 2
ul. Reymonta 43 43
45-072 Opole, woj. opolskie
tel. 772 5332, fax. 77 4425303
REGON: 53156278700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://g2opole.wodip.opole.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=11&Itemid=64
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń w Publicznym Gimnazjum nr 2 na potrzeby biblioteki szkolnej oraz siedzibę związków zawodowych nauczycieli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje w szczególności: 1.Zabezpieczenie stropu w pomieszczeniu poniżej poprzez stemplowanie, 2.Rozebranie warstw podłogowych wzmacnianego stropu, 3.Wycięcie techniką diamentową bruzd w stropie i ścianach związanych z przyjętym sposobem wzmocnienia, 4.Wykonanie, dostawa i zamontowanie belek stalowych wzmocnień stropu. 5.Wykonanie płyty żelbetowej wzmocnienia. 6.Odtworzenie rozebranych wcześniej warstw podłogowych i fragmentów tynków i malowanie pomieszczenia. 7.Wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 35 zgodnie z dokumentacją projektową. 8.Wykonanie instalacji komputerowej w pomieszczeniu nr 35 zgodnie z dokumentacją projektową. 9.Zdrapanie starej farby, mycie ścian i sufitów w pomieszczeniach nr 25, 26, 10.Gruntowanie i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów pom. 25, 26. 11.Wywóz gruzu i uporządkowanie terenu robót. 12.Organizację i zagospodarowanie placu budowy. Wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 13.Wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi pomiarami, certyfikatami zgodności, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności i innymi dokumentami dopuszczającymi do stosowania na zastosowane materiały i urządzenia wraz z ich wykazem. 14.Uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu po zakończeniu robót. Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5 150 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizacje zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji oraz złożenia dokumentu w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu robót budowlanych wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się minimum dwoma robotami w branży budowlano-renowacyjnej odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (minimalna wartość każdej z robót powinna wynosić: 100 000,00 zł) wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat. Wraz z wykazem wykonywanych robót Wykonawca winien podać ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania, a także przedłożyć referencje potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku zlecenia określonych robót podwykonawcy prace z danego zakresu winien wykazać podwykonawca - podając wartość robót, datę odbioru i miejsce wykonania. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. W celu potwierdzenia dysponowania (na umowę o prace lub umowę cywilnoprawną) pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: a) kierownika budowy w branży budowlanej z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu § 17 ust.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 ), b) kierownika robót o specjalności instalacyjnej z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu § 24 ust.1 cytowanego wyżej rozporządzenia. Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać nieograniczony zakres. Osoba wymieniona w wykazie ma się wykazać aktualnym w dniu składania wniosku wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca składający wniosek zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. W przypadku wykazania w wykazie osoby lub osób, którymi Wykonawca będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://g2opole.wodip.opole.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=11&Itemid=64
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części budynku szpitalnego polegająca na wydzieleniu pomieszczenia technicznego dla głównej rozdzielni prądu w szpitalu Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa budynku Urzędu Statystycznego w Opolu przy ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B - I etap
Dodano: 2016-02-16 - Przebudowa Izby Przyjęć
Dodano: 2015-03-27 - Rozbiórka budynków nr 201, 202, 203, 204 - 02/ZP/2014
Dodano: 2014-06-13 - Przebudowa parkingu przy Cmentarzu Komunalnym w Głubczycach
Dodano: 2013-08-06 - Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Korfantego w rejonie skrzyżowania z ul. Krakowską z budową sygnalizacji świetlnej wzbudzanej
Dodano: 2012-11-15 - Docieplenie wewnętrznej elewacji dziedzińca przychodni wraz z remontem balkonów przychodni i komina kotłowni w SP ZOZ MSW w Opolu
Dodano: 2012-10-09 - Rozbiórki budynków i wymiana pokrycia dachowego - 2 zadania częściowe. Postępowanie nr: ZP-016/II/ 7/2011/RB
Dodano: 2011-09-28 - Modernizacja Apteki Szpitalnej Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku
Dodano: 2010-10-21 - Rozbiórka budynków (4 obiekty): - kotłownia i paszarnia nr inw. 73-182, - fermy trzody chlewnej nr inw. 77/182, - przybudówka do suszarni i magazynu nr inw. 490/102, - chlewnia macior starych nr inw. 88/182, położonych w Prądach, gm. Koszęcin, pow. lubliniecki, woj. śląskie - GR Prądy (nakaz PINB). Postępowanie nr: ZP-016/II/ 16 /2010/RB
Dodano: 2010-09-07