Przetargi.pl
Sporządzenie zmian studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w gminie Olesno

Gmina Olesna ogłasza przetarg

  • Adres: 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3597841-44 w. 204 , fax. 034 3597283
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olesna
    ul. Pieloka 21 21
    46-300 Olesno, woj. opolskie
    tel. 034 3597841-44 w. 204, fax. 034 3597283
    REGON: 00052572500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmian studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w gminie Olesno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest usługa polegająca na: 1. Sporządzeniu zmiany studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Olesno dla terenów położonych w Oleśnie o pow. ok.: zał. nr 1 ok. 20 ha, zał. nr 2 ok. 11 ha, zał. nr 3 ok. 13 ha, zał. nr 4 ok. 46,5 ha. 2. Sporządzeniu zmiany studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Olesno dla terenów położonych w Starym Oleśnie w rejonie ulicy Kluczborskiej o pow ok. 32 ha. 3. Opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Oleśnie w rejonie ulic: Matejki, Kossaka, Wronczyńskiej, Gorzowskiej Sosnowej, Siedmiu Źródeł, Budowlanych, Kluczborskiej, Opolskiej, Stobrówki o pow. ok.: zał. nr 1 ok. 20 ha, zał. nr 2 ok. 11 ha, zał. nr 3 ok. 13 ha, zał. nr 4 ok. 46,5 ha. 4. Opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Starym Oleśnie w rejonie ulicy Kluczborskiej o pow. ok. 32 ha. 5. Opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Oleśnie w rejonie ulic: Krasickiego, Słowackiego, Małe Przedmieście i Pieloka o pow. ok. 7,5 ha. 6. Opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Oleśnie w rejonie ulicy Wachowskiej i Dobrodzieńskiej o pow. ok. 0,9 ha. 3.2 Plany i zmiany studium winny być wykonane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 16 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587 z późniejszymi zmianami), oraz rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 Nr 118, poz. 1233), ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2000r. nr 109, poz. 1157) 3.3 Koszt zakupu wszelkich koniecznych map i innych dokumentów geodezyjnych ponosi Wykonawca, które należy dostarczyć Zamawiającemu razem z przedmiotem zamówienia. 3.4 Opracowanie projektów planu i zmian studium winno być poprzedzone koncepcją zagospodarowania przestrzennego terenu objętego opracowaniem. Opracowanie to podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. 3.5 Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium, należy opracować na mapach zasadniczych zgodnych z obowiązującymi przepisami. 1. Przedmiot zamówienia powinien zawierać: 1) Zadanie nr 1 i 2 - teksty i rysunki zmiany studium - 4 egz. oprawione w wersji papierowej w kolorze, - w wersji elektronicznej, w formatach ogólnie dostępnych takich jak pdf., jpg. - teksty i rysunki zmiany studium - na nośniku CD, 2) Zadania Nr 3, 4, 5, 6 - teksty i rysunki planów - 4 egz. oprawione w wersji papierowej w kolorze, - teksty i rysunki planów - 1 egz. oprawione w wersji papierowej czarno - białe, - rysunki planów w wersji elektronicznej, w formatach ogólnie dostępnych takich jak pdf., jpg., oraz w formie edytowalnej w zależności od posiadanego przez Wykonawcę programu) i przekazany na nośnikach CD, - teksty i rysunki planów - na nośniku CD, 3) opracowania ekofizjograficzne - 3 egz. + CD, dla każdego zadania, 4) prognozy oddziaływania na środowisko 4 egz. + CD, dla każdego zadania, 5) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planów miejscowych - 2 egz. +CD dla każdego zadania. 3.6 Opracowanie projektów planów i studium winno być poprzedzone koncepcją zagospodarowania przestrzennego terenu objętego opracowaniem. Opracowanie to podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) uzyskania wszelkich wymaganych opinii i uzgodnień, 2) wprowadzania w projekcie zmian wynikających z uzgodnień i rozpatrzonych uwag złożonych po wyłożeniu planu do wglądu publicznego, 3) przygotowania wszelkich pism i dokumentacji planistycznych (wystąpienia do instytucji opiniujących, zawiadomienia, ogłoszenia, wykazy, obwieszczenia i projektów wszystkich uchwał dotyczących przedmiotu umowy, 4) przygotowanie wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolne i nieleśne, o ile wystąpi taka potrzeba, 5) uczestniczenie w posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej, jak również w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy, 6) uczestniczenia w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projektach planów i studium rozwiązaniami, 7) zajęcia w formie pisemnej stanowiska w sprawach wniesionych uwag do wyłożonego do publicznego wglądu projektów planów i studium. 3.8 Plany i zmiany studium (część opisowa i graficzna) winne być wykonane również w technice elektronicznej (w formatach ogólnie dostępnych takich jak pdf., jpg.i przekazane na nośnikach CD. 3.9 Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w Ustawie o planowaniu przestrzennym oraz przepisach szczegółowych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej należy traktować jako oczywiste.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 tj.: 5.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - warunek spełnią wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden miejscowy planu zagospodarowania przestrzennego oraz jedno studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego. - warunek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią wykaz osób uczestniczących w realizacji postępowania, które legitymują się decyzją o przyznaniu uprawnień zawodowych, w tym głównego projektanta - urbanistę, kierującego zespołem projektowania, który winien być wpisany na listę członków właściwej izby urbanistów. 5.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 5.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - warunek spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 - wg załącznika do SIWZ, - warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą obejmującą zakresem przedmiotowe zamówienie - i na potwierdzenie spełnienia tego warunku załączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający dokument. 5.2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w specyfikacji. 5.3 Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociaż jednego warunku (po uwzględnieniu okoliczności o których mowa w art. 26 ust. 3 i 4) ustawy skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji). 6.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zdolność wykonawcy do występowania w obrocie prawnym obejmującym przedmiot zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6.3 Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji). 6.4 Aktualne zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert z właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS potwierdzającymi odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne (lub zaświadczeń o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego). 6.5 Wykaz prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.6 Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizacje robót z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z aktualnym(i) na dzień składania ofert zaświadczeniem(ami) o przynależności do Izby Urbanistów. 6.7 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, którym mowa w punkcie 6.6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jeżeli dotyczy) zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. 6.8 Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Dokumenty składające się na ofertę należy ułożyć wg powyższej numeracji. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez oferenta. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 6.4 składa dokument zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 603) - § 2 pkt.1-3. Dokument lub dokumenty składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem. Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca winien spełnić następujące wymagania: - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olesno.biuletyn.info.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną