Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń w budynku szkolnym w Kruszwicy na żłobek

Gmina Kruszwica ogłasza przetarg

  • Adres: 88-150 Kruszwica, ul. Nadgoplańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 515 010 , fax. 523 516 021
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszwica
    ul. Nadgoplańska 4
    88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 515 010, fax. 523 516 021
    REGON: 92350777000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń w budynku szkolnym w Kruszwicy na żłobek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45215221-2 Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej Zamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: do 14.12.2020 r. Przedmiot zamówienia: I. Miejsce świadczenia usługi – działki nr 106, 107, 108, 109 w Kruszwicy, obręb nr 1 Wskazane jest, aby Wykonawca usługi dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. II. Zakres robót budowlanych:: 1. Zagospodarowanie terenu: W ramach inwestycji planowane jest utworzenie przy południowej ścianie szczytowej budynku strefy wejściowej do części przeznaczonej na żłobek. Zaplanowano dobudowę schodów zewnętrznych i windy zewnętrznej, dobudowę wózkowni z wejściem z poziomu terenu oraz budowę zewnętrznej ogrodzonej przestrzeni wypoczynkowej dla dzieci. 2. Architektura wewnątrz: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w budynku szkolnym w Kruszwicy na potrzeby żłobka. Żłobek ma składać się z dwóch sal żłobkowych - każda na 16 dzieci do lat 3 (łącznie 32 miejsca). Układ funkcjonalny budynku obejmuje:  2 sale żłobkowe z częścią do leżakowania,  łazienkę dla dzieci wyposażoną w: 3 umywalki, 2 miski ustępowe, zlew gospodarczy do mycia nocników, brodzik dla dzieci,  szatnię dla dzieci,  pomieszczenie biurowe,  pomieszczenie wydawania posiłków,  wc dla personelu,  komunikację żłobka. Doprowadzenie części budynku przeznaczonej na żłobek do stanu zakładanego w projekcie wymaga dokonania wyburzeń niektórych istniejących przegród, zgodnie z rysunkiem projektowym. Przed rozpoczęciem wyburzania należy odgrodzić część budynku, w której prowadzone będą prace od części, w której funkcjonuje szkoła. Odgrodzenie musi zapobiec dostaniu się osób postronnych na teren wyburzeń oraz zminimalizować przedostawanie się kurzu i odpadów budowlanych na teren szkolny. Zaleca się wykonać wszystkie wyburzenia w możliwie krótkim czasie i wówczas, gdy na terenie szkoły nie przebywają uczniowie. Zalecane są bieżące konsultacje z dyrektorem szkoły w tym zakresie. Konieczne jest również wybudowanie nowych przegród, zgodnie z częścią rysunkową projektu. Zaplanowano ściany działowe z bloczków wapienno-piaskowych, wykończone tynkiem wewnętrznym cementowo-wapiennym. Posadzki w pomieszczeniach mokrych należy zabezpieczyć izolacją przeciwwilgociową z wywinięciem na ścianę na wysokość 15 cm. We wszystkich pomieszczeniach przewidziano izolację termiczną w postaci styropianu EPS1000 grubości 10 cm. 3. Wykończenia wewnętrzne i zewnętrzne: Wykończenia należy wykonać zgodnie z częścią opisową i rysunkową projektu. 4. Instalacje: Projektowana część budynku wyposażona będzie w instalacje: wodną, kanalizacji, C.O., wentylacji mechanicznej oraz elektryczną. Szczegóły wg projektów branżowych. Należy przewidzieć możliwość łatwego odłączenia zasilania windy na czas zamknięcia żłobka, tj. codziennie od godzin popołudniowych do rana. Prace ziemne należy przeprowadzić pod nadzorem archeologicznym, którego zapewnienie i pokrycie kosztu należy do obowiązków Wykonawcy. III. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie budowlanym:  Projekt budowlano-wykonawczy „Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły na żłobek” opracowany przez firmę ARCO Rafał Kozłowski z siedzibą w Bydgoszczy,  Przedmiar robót „Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły na żłobek”  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu „Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły na żłobek” IV. Wytyczne dla Wykonawców:  Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.  Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym wszelkie walory estetyczne.  Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym).  Zamawiający dopuszcza częściowe rozliczanie i finansowanie wykonanych robót po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wystawić maksymalnie dwie faktury, z czego kwota ostatniej faktury musi obejmować minimum 30% wartości wynagrodzenia. V. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: 1) pracownik budowy – roboty ogólnobudowlane, 2) pracownik budowy – prace instalacyjne, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w § 19 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215221-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20.08.2020 r. do godz. 11:00. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie w pokoju nr 103 (wystarczy zaadresować kopertę opisując wadium, przedmiot zamówienia z dopiskiem kasa pokój nr 103), a ksero dokumentu dołączyć do oferty. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kruszwica 11 8151 0001 0000 0909 2000 0017; z podaniem tytułu: Wadium- / Adaptacja pomieszczeń w budynku szkolnym w Kruszwicy na żłobek / b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy; oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach