Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów będących w administrowaniu gminy Inowrocław w sezonie 2020-2021

Gmina Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, Królowej Jadwigi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52/ 35 55 810, , fax. 523 540 490
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowrocław
    Królowej Jadwigi 43
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52/ 35 55 810, , fax. 523 540 490
    REGON: 09235075400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów będących w administrowaniu gminy Inowrocław w sezonie 2020-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów będących w administrowaniu gminy Inowrocław w sezonie 2020-2021. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego gatunek L-1 według Polskiej Normy PN-C-96024:2011 z przeznaczeniem na cele grzewcze, o następujących parametrach: a) wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg; b) gęstość w temp. 150C max. 0,86 g/cm3; c) temperatura zapłonu min. 560C; d) lepkość kinematyczna w 200C nie wyższa niż 6,00 mm2/s; e) skład frakcyjny: do 2500C destyluje max. 65%(V/V), do 3500C destyluje min. 85%(V/V); f) temperatura płynięcia max. -200C; g) pozostałość po koksowaniu (z 10% pozostałości destylacyjnej) max. 0,3 % (m/m); h) pozostałość po spopieleniu max. 0,01 % (m/m); i) zawartość siarki nie więcej niż 0,1 % (m/m); j) zawartość wody nie więcej niż 200 mg/kg; k) zawartość zanieczyszczeń stałych nie więcej niż 24 mg/kg; l) barwa czerwona; 3.2. Szacunkowe - przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy szacuje się na poziomie do 180 m³. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest: - do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu oleju opałowego lekkiego do obiektów komunalnych na terenie Gminy Inowrocław, w planowanej ilości do 180 m³. - do rozładunku (przepompowania) oleju do zbiorników znajdujących się w kotłowniach wskazanych obiektów Zamawiającego. Szacunkowe zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia może ulec zmianie, ze względu na bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego, a także pod wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność zwiększenia, bądź zmniejszenia ilości dostarczanego opału. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze. 3.4. Dostawa oleju opałowego lekkiego odbywać się będzie sukcesywnie (jednorazowo od 1 m3 do 10 m3), w miarę potrzeb Zamawiającego. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju opałowego. 3.6. Wykonawca dostarczy zamówiony olej opałowy własnym transportem. 3.7. Miejsca realizacji zamówienia: a) Dom Kultury w Górze: • Miejsce dostawy: Góra, 88-101 Góra; • Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 5 m3 b) Budynek komunalny w Łojewie (budynek Starej Szkoły): • Miejsce dostawy: Łojewo 21, 88-101 Łojewo; • Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 10 m3 c) Budynek komunalny w Łojewie (budynek Domu Kultury i Rekreacji): • Miejsce dostawy: Łojewo 34A, 88-101 Łojewo; • Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 10 m3 d) Szkoła Podstawowa w Orłowie: • Miejsce dostawy: Orłowo 40, 88-110 Orłowo; • Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 10 m3 e) Szkoła Podstawowa w Turzanach: • Miejsce dostawy: Turzany 6, 88-110 Turzany; • Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 22 m3 f) Szkoła Podstawowa w Tupadłach: • Miejsce dostawy: Tupadły 95, 88-101, Tupadły; • Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 25 m3 g) Budynek komunalny w Żalinowie: • Miejsce dostawy: Żalinowo 12, 88-101 Żalinowo; • Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 5 m3 h) Budynek komunalny w Pławinie: • Miejsce dostawy: Pławin 17, 88-110 Pławin; • Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 12 m3 i) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Sławęcinku: • Miejsce dostawy: Sławęcinek 12, 88-110 Sławęcinek; • Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 24 m3 j) Szkoła Podstawowa w Jaksicach: • Miejsce dostawy: „nowa szkoła” -ul. Szosa Bydgoska 11, „stara szkoła”, ul. Szkolna 2, 88-181 Jaksice; • Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 38 m3 k) Szkoła Podstawowa w Górze • Miejsce dostawy: Góra 4, 88-101 Góra; • Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 7 m3 l) Budynek Gminnego Zakładu Komunalnego w Kruśliwcu • Miejsce dostawy: Kruśliwiec 12, 88-100 Kruśliwiec; • Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 6 m3 m) Budynek OSP w miejscowości Gnojno • Miejsce dostawy: Gnojno 33, 88-110 Gnojno; • Zapotrzebowanie na olej opałowy na cały sezon grzewczy: 6 m3 3.8. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie etapami według zgłoszeń przesłanych faksem przez Zamawiającego, w terminach, ilościach i miejscu wskazanym przez Zamawiającego (max. do 48 godzin od chwili powiadomienia) – przez: a) Centrum Usług Oświatowych Gminy Inowrocław, Sławęcinek 12, 88-110 Sławęcinek dla punktów, o których mowa w pkt. 3.8. lit. d), e), f), i), j), k) b) Stanowisko ds. gospodarki mieszkaniowej i rolnictwa, Gmina Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław dla punktów, o których mowa w pkt. 3.8. lit. b), c), g), h), l), m) c) Stanowisko ds. sołectw i świetlic wiejskich, Gmina Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław dla punktów, o których mowa w pkt. 3.8. lit. a). 3.9. Dostawę należy zrealizować w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 800 – 1400. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy transportowej z obowiązującymi normami, pod wskazane adresy Zamawiającego. 3.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 3.11. Zamawiane ilości mogą ulec zmianie w stosunku do wielkości całego zamówienia w zależności od panujących warunków atmosferycznych. W związku ze zmianą ilości oleju opałowego w stosunku do wskazanej wyżej ilości szacowanej wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 10.000,00,- zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.2.1 Na potwierdzenie warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także na podstawie dostarczonych na późniejsze wezwanie następujących dokumentów: a) aktualna koncesja stwierdzająca posiadanie uprawnień na obrót olejem opałowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach