Przetargi.pl
Roboty budowlane związane z utworzeniem Ośrodków wsparcia w Gminie Rogóźno: Dziennego Domu Senior+ w miejscowości Rogóźno i Klubu Senior+ w miejscowości Jamy

Gmina Rogóźno ogłasza przetarg

  • Adres: 86-318 Rogóźno, Rogóźno
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 688 494 , fax. 564 688 511
  • Data zamieszczenia: 2020-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogóźno
    Rogóźno 91 b
    86-318 Rogóźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 688 494, fax. 564 688 511
    REGON: 87111866100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.rogozno.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane związane z utworzeniem Ośrodków wsparcia w Gminie Rogóźno: Dziennego Domu Senior+ w miejscowości Rogóźno i Klubu Senior+ w miejscowości Jamy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem ośrodków wsparcia w gminie Rogóźno: Dziennego Domu Senior+ w Rogóźnie i Klubu Senior+ w Jamach zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Zamówienie podzielone jest na części: 1) Część nr 1 – „Utworzenie Dziennego Domu Senior+ w miejscowości Rogóźno” - Przedmiar robót zamieszczony jest w załączniku nr 5a do SIWZ 2) Część nr 2 – „Utworzenie Klubu Senior+ w miejscowości Jamy” - Przedmiar robót zamieszczony jest w załączniku nr 5b do SIWZ Dotyczy obu części: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia według następujących zasad: a) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością oraz zgodnie z wymogami Prawa budowlanego z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony p.poż. b) do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do użycia materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projektach, c) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, świadectwa jakości), d) Wykonawca jako wytwórca odpadów, odpowiedzialny jest za odzysk i unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, e) po wykonaniu robót Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dla Zamawiającego w formie papierowej (2 egz.) operatu kolaudacyjnego, f) jeżeli w dokumentacji występują określenia odwołujące się bezpośrednio do nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych, Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza złożenie w ofercie materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach co najmniej równych bądź wyższych niż wskazane w dokumentacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na co składa się dokumentacja projektowa oraz specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdego obiektu oddzielnie stanowią załączniki nr 4a i 4b do SIWZ. 3. W sytuacji gdy w dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215221-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 1) część nr 1 - 16.000,00 zł, słownie: szesnaście tysięcy 00/100 złotych. 2) część nr 2 - 14.000,00 zł, słownie: czternaście tysięcy 00/100 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy Łasin, Nr: 67 95000008 00000097 20000014; z dopiskiem: „Wadium w przetargu. WPA.271.53.2020.EK” 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca oprócz ww. dokumentów musi załączyć kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 9 do SIWZ). Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W zakresie nie uregulowanym SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach