Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń użytkowanych dotychczasowo jako Sala Obrad i Sala Ślubów na pomieszczenia dwufunkcyjnej Sali Ślubów oraz Biura Podawczego w budynku Ratusza w Kątach Wrocławskich.

Gmina Kąty Wrocławskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-080 Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3907219 , fax. 071 3907219
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąty Wrocławskie
    ul. Rynek Ratusz 1 1
    55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3907219, fax. 071 3907219
    REGON: 93193505200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń użytkowanych dotychczasowo jako Sala Obrad i Sala Ślubów na pomieszczenia dwufunkcyjnej Sali Ślubów oraz Biura Podawczego w budynku Ratusza w Kątach Wrocławskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem opracowania jest zmiana sposobu użytkowania istniejących dwóch pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku Ratusza w Kątach Wrocławskich. Pomieszczenia użytkowane dotychczas jako sala obrad adaptuje się na pomieszczenie dwufunkcyjne tj. salę ślubów i salę obrad. Pomieszczenie użytkowane dotychczas jako sala ślubów adaptuje się na biuro podawcze i pomieszczenie biurowe. Pomieszczenia objęte opracowaniem wyposażone są w instalację elektryczną (gniazda wtykowe, instalacja oświetleniowa) przewidziane do wymiany. Ponadto w dwufunkcyjnej Sali obrad/ślubów przewidziano do wykonania instalację klimatyzacyjną. 2.Wszystkie prace objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, projektem budowlanym instalacji klimatyzacji, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru adaptacji pomieszczeń na salę ślubów i biuro podawcze, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje elektryczne, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacja klimatyzacji sala ślubów / obrad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: -spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji -wykażą się w ostatnich 5 latach dwiema zrealizowanymi robotami budowlanymi o podobnym zakresie robót , jak przedmiotowe zadanie, popartych dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie -posiadają kadrę z uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia (kierownik budowy - wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń) -zapewnią 36 miesięczny okres rękojmi na wykonane roboty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do specyfikacji 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór załącznik nr 2 do specyfikacji) (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień kierownika budowy do wykonania zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów. 6. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot) 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 8. Zaakceptowany projekt umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji) 9.Wykaz zrealizowanych w ostatnich 5 latach robót budowlanych o wartości, co najmniej o wartości, co najmniej 100.000,00 zł brutto każda, o podobnym zakresie robót , jak przedmiotowe zadanie. Wykaz musi zawierać min. 2 zamówienia (wzór załącznik nr 4 do specyfikacji) 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 9.9 zostały wykonane z należytą starannością 11. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. (wzór załącznik nr 5 do specyfikacji).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katywroclawskie.finn.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach