Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5653704 , fax. 087 5653501
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 71A 71A
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5653704, fax. 087 5653501
    REGON: 79074210300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp-suwalki.pbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suwałkach. obejmuje: 1/ roboty budowlane, 2/ roboty elektryczne, 3/ instalacja urządzeń klimatyzacyjnych, 4/ instalacja drzwi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Celem spełnienia warunku zawartego w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż: 1. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN (brutto), 2. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, którym powierzy funkcję kierownika budowy spełniającego wymagania określone w prawie budowlanym potwierdzone stosownym dokumentem. 3. Wykonawca musi wykazać: a/ posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN. b/ posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN. c/ Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie robót ogólnobudowlanych , zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków: 1. określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4a do SIWZ. 2. określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4b do SIWZ. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od wymaganej przez Zamawiającego 6. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z warunkiem określonym w ogłoszeniu. 7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. 8 informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. . Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienie (robota budowlana) została wykonana należycie. 9 inne wymagane dokumenty: a. indywidualna kalkulacja wykonawcy, która ma być sporządzona dokładnie na podstawie przedstawionych przez zamawiającego przedmiarów robót (Załącznik nr 2 do SIWZ) i uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca określa ceny za wszystkie elementy zamówienia wymienione w przedmiarach robót, które po wypełnieniu przez wykonawcę stanowić będą indywidualną kalkulację wykonawcy, jako załącznik do Oferty; b. oferta, która stanowi wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) ; c. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; d. pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp-suwalki.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach