Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia biurowe

Gmina Kąty Wrocławskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55080 Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 907 219 , fax. 713 907 219
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąty Wrocławskie
    ul. Rynek Ratusz 1
    55080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
    tel. 713 907 219, fax. 713 907 219
    REGON: 93193505200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje: • wykonanie prac malarskich oraz robót budowlanych w pomieszczeniach archiwum zlokalizowanych w budynku Ratusza w Kątach Wrocławskich, zgodnie z dokumentacją projektową. • prawidłowe zabezpieczenie istniejącego systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) i Systemu Antywłamaniowego - poprzez wykonanie usługi serwisowej polegającej na demontażu czujników przeciwpożarowych w pomieszczeniach narażonych na zabrudzenie (korytarze Urzędu, inne pomieszczenia) oraz ponownym montażu na koszt Wykonawcy przez wskazaną przez Zamawiającego firmę zajmującą się serwisem ww. systemów. W przypadku zniszczenia lub zanieczyszczenia elementów systemów przez Wykonawcę kosztami konserwacji i naprawy poszczególnych elementów (przywrócenie ich do stanu używalności) Zamawiający obciąży Wykonawcę poprzez wykonanie usługi serwisowej przez firmy zajmujące się serwisem ww. systemów. • wykonanie niezbędnych pomiarów i sprawdzeń: - instalacji elektrycznej: pomiar rezystencji izolacji i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - instalacji oświetleniowej: pomiar natężenia światła w pomieszczeniach po dokonanej adaptacji na biura.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach