Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola gminnego w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Tuszynie ul. Żeromskiego 31 - Etap II

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6143325 , fax. 42 6143069
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 6143325, fax. 42 6143069
    REGON: 590648304
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola gminnego w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Tuszynie ul. Żeromskiego 31 - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji ETAPU II - projektu Adaptacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola gminnego w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Tuszynie ul. Żeromskiego 31, przeznaczonego dla 100 dzieci w wieku od 3 do 6 lat. ETAP II obejmuje adaptację pomieszczenia nr 1, 3, 4, 7, 9, 10, część pomieszczenia 18 (przejście do pokoju dyrektora), 1/2 pomieszczenia 11 (pozostała część wykonana w I etapie). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, oraz na podstawie decyzji Nr 235/2017 Starosty Łódzkiego Wschodniego z dnia 27.06.2017 r. znak BiGN.6740.251.2017 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych umożliwiających adaptację na potrzeby przedszkola gminnego pomieszczeń w budynku Liceum Ogólnokształcącego – ETAP II, planowane prace przebudowy części budynku odnoszą się wyłącznie do wnętrz budynku, obejmujących między innymi: 1) roboty ogólnobudowlane w tym: rozbiórka ścianek gipsowo-kartonowych (wg projektu adaptacji) - II ETAP, wykonanie nowych ścianek działowych systemowych gips-karton w systemie NIDA 100A75/WODA -ETAP II, wykonanie hydroizolacji na ściankach i posadzkach pomieszczeń łazienek, WC, wykonanie wygrodzeń kabin w sanitariatach dla przedszkolaków ETAP II, montaż brodzików natryskowych, ubikacji i umywalek (kompleksowego osprzętu) w sanitariatach – ETAP II, wykonanie przebudowy otworów wewnętrznych (zabudowa istniejących wskazanych na projekcie oraz wykonanie nowych w istniejących ścianach działowych gipsowo-kartonowych), wykończenie posadzek i ścian w pomieszczeniach sanitarnych, umeblowanie pomieszczenia 18, malowanie ścian i sufitów ETAP II. 2) roboty montażowe w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, w tym m. in.: roboty budowlano-przygotowawcze wynikające z montażu wewnętrznej instalacji c.o. (przebicia, bruzdowanie), montaż rurociągów ze stali cienkościennej łączonej metodą zaciskania, montaż grzejników płytowych, montaż armatury, próba instalacji, montaż izolacji ze spienionego kauczuku. 3) roboty montażowe w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, w tym m. in.: roboty budowlano-przygotowawcze wynikające z montażu instalacji wentylacji mechanicznej, montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej, uzbrojenie przewodów wentylacyjnych, montaż nawietrzaków ściennych, próby instalacji, izolacja przewodów wentylacyjnych. 4) roboty montażowe w zakresie instalacji wodociągowej, w tym m. in.: roboty budowlano-przygotowawcze wynikające z montażu wewnętrznej instalacji wodociągowej (przebicia, bruzdowanie), montaż rurociągów z rur polipropylenowych łączonych metodą zgrzewania, montaż armatury, próby instalacji, izolacja rurociągów. 5) roboty montażowe w zakresie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, tłuszczowej i deszczowej, w tym m. in.: roboty budowlano-przygotowawcze wynikające z montażu instalacji kanalizacji, roboty ziemne, montaż kanałów z PVC i PVC-U, montaż uzbrojenia instalacji, próby instalacji. 6) roboty w zakresie instalacji elektrycznych, w tym m. in.: przygotowanie ścian pod ułożenie przewodów (wykucie bruzd), wykucie otworów w ścianach pod puszki elektryczne, wykonanie instalacji oświetleniowej oświetlenia podstawowego (w tym również zmiana sekcjonowania istniejących obwodów oświetleniowych), wykonanie instalacji ogólnej gniazd wtykowych, zatynkowanie bruzd z przewodami, uruchomienie instalacji, pomiary elektryczne. Wykonanie innych, niezbędnych robót budowlano - montażowych według dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wynikłymi po przeprowadzonej wizji lokalnej (jest zalecana). UWAGA: Zakres robót budowlanych i instalacyjnych obejmuje tylko części pomieszczeń tj.: pomieszczenie 1 – sala (25 os.) pomieszczenie 3 – łazienka pomieszczenie 4 – łazienka pomieszczenie 7 – sala (25 os.) pomieszczenie 9 – WC np pomieszczenie 10 – pokój dyrektora pomieszczenie 11 – szatnia - część pomieszczenia – pozostała część wykonana w I ETAPIE pomieszczenie 18 – komunikacja - część pomieszczenia – przejście do pokoju dyrektora 4. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia, 2) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egz. w formie papierowej, 3) przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów, 4) roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracy szkoły i przedszkola, 5) usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji, 6) wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentacji projektowej, dokumentów uzgadniających dokumentację projektową i decyzji Nr 235/2017 Starosty Łódzkiego Wschodniego z dnia 27.06.2017 r. znak BiGN.6740.251.2017 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, wraz z poniesieniem kosztów i opłat z niej wynikających, 7) poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania, 8) przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac, 9) oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego, 10) wykonanie schematów, instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instrukcji BHP i pożarowej (wraz z wyposażeniem w niezbędny sprzęt: gaśnice, koce, oznakowania itp.). 11) zgłoszenie zakończenie robót do Powiatowej Inspekcji Sanitarnej, oraz Powiatowej Straży Pożarnej, 12) sporządzenie planu BIOZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110.). UWAGA I Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony przez : Bank PEKAO S.A. O/Tuszyn 07 1240 3451 1111 0000 3031 6261 Na dowodzie wpłaty wadium należy zaznaczyć jakiego zadania wadium dotyczy - „Adaptacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola gminnego w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Tuszynie ul. Żeromskiego 31 – ETAP II”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W przypadku wadium wnoszonego przelewem Zamawiający uzna wadium za skutecznie wniesione, jeżeli zostanie ono uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę formach należy złożyć w kasie Urzędu Miasta w Tuszynie, ul. Piotrkowska 2/4, I piętro, a kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu powinno obejmować cały okres związania z ofertą. Treść dokumentu gwarancyjnego lub poręczenia powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać, iż gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczących wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej, w okresie obowiązywania gwarancji/poręczenia. Gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Muszą być płatne w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Poręczenia/gwarancje winny zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), kwotę gwarancji (poręczenia), termin ważności gwarancji (poręczenia), zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - każdy Wykonawca (bez wcześniejszego wezwania) składa - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp., sporządzone w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz firm oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie w przedmiotowym przetargu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Zobowiązanie to należy złożyć wraz z ofertą (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach