Przetargi.pl
Adaptacja na cele kulturalno - społeczne pomieszczeń w remizach strażackich w Jackowie i Łęgu

Gmina Kruszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-282 Kruszyna, ul. Kmicica 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3202003 , fax. 034 3202054
  • Data zamieszczenia: 2011-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
    ul. Kmicica 5 5
    42-282 Kruszyna, woj. śląskie
    tel. 034 3202003, fax. 034 3202054
    REGON: 15139805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja na cele kulturalno - społeczne pomieszczeń w remizach strażackich w Jackowie i Łęgu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu pomieszczeń w istniejących remizach z adaptacją do funkcji kulturalno - społecznych tj. przystosowanie ich do celów świetlicowych umożliwiających organizowanie imprez kulturalnych, spotkań środowiskowych i zebrań. W ramach zadania przewiduje się do wykonania: - Modernizację pomieszczeń strażnicy OSP Jacków; - Remont strażnicy OSP w Łęgu. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. w budynku strażnicy OSP Jacków: - demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej - 1 szt.; - dostawę i osadzenie nowej stolarki okiennej z PCW (jedna sztuka) - 1,4 m2; - obsadzenie parapetów komorowych wewnętrznych do 1,5 m - 4 szt.; - wykonanie zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo - 0,4 m2; - demontaż sceny o konstrukcji drewnianej (8,1 x 3,0 m, wysokość 0,7 m) - 1 kpl.; - montaż nowej sceny (3,0 x 4,0 m, wysokość 0,7 m) wraz ze schodami - 1 kpl.; - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę z zaprawy cementowej grubości 5 cm - 12,0 m2; - wykonanie posadzki z płytek na zaprawie klejowej - 13,2 m2; - przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi w tym zeskrobanie i zmycie starej farby oraz szpachlowanie nierówności - 190,0 m2; - wykonanie gładzi gipsowej jednowarstwowej - 190,0 m2; - dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi po wcześniejszym zagruntowaniu - 115,0 m2; - tynk mozaikowy (lamperia) grubość 1,5 mm, wykonany na wysokość 1,5 m - 75,0 m2; - izolację z wełny mineralnej grub. 10 cm - 138,5 m2; - okładzinę typu SIDING z elementów winylowych szer. 10 cm - 138,5 m2; - wywiezienie gruzu i odpadów pozostałych po prowadzonych robotach. 2. w budynku remizy OSP Łęg: - demontaż sceny o konstrukcji drewnianej - 1 kpl.; - demontaż boazerii - 53,85 m2: - wykonanie kratek wentylacyjnych - 1 szt.; - rozebranie podłogi drewnianej - 84,83 m2; - utylizacja piasku grub. 10 cm - 8,483 m3; - wykonanie izolacji przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych grub. 5,0 cm oraz izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej - 84,83 m2; - podkłady betonowe grub. 6,0 cm zbrojone siatką stalową - 5,09 m3; - wykonanie posadzki z płytek na zaprawie klejowej po uprzednim zagruntowaniu - 88,13 m2; - montaż nowej sceny drewnianej (12 m2) - 1 kpl.; - demontaż podsufitki z płyt pilśniowych grub. 5,0 mm - 90,0 m2; - izolację z wełny mineralnej grub. 2 x 10 cm - 90,0 m2; - okładzinę typu SIDING z elementów winylowych - 90,0 m2; - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej (sześć sztuk) - 17,5 m2; - dostawę i osadzenie drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych (180 x 210 cm) - 6,804 m2; - dostawę i osadzenie nowej stolarki okiennej z PCW (pięć sztuk) - 13,5 m2; - obsadzenie parapetów komorowych wewnętrznych z PCV długości 1,5 m - 5 szt.; - wykonanie zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej powlekanej (pięć sztuk) - 2,4 m2; - wywiezienie gruzu i odpadów pozostałych po prowadzonych robotach. Szczegółowy zakres zawierają: 1. przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 5, 6 do SIWZ, 2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące Załącznik nr 7, 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszyna.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach