Przetargi.pl
Adaptacja i przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 1 na przedszkole integracyjne.

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja i przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 1 na przedszkole integracyjne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Adaptacja i przebudowa pomieszczeń szkoły podstawowej nr 1 na przedszkole integracyjne". Przedmiotem inwestycji jest adaptacja i przebudowa pomieszczeń SP1 w Obornikach Śląskich na przedszkole integracyjne. Planuje się utworzenie: - 3 sal zabaw dla dzieci przedszkolnych (po 20-cioro dzieci na jedną salę) - szatni dla dzieci - toalety dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach - sali do terapii ruchowej - sali psychologa / logopedy I. LOKALIZACJA I STAN I STNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: 1. Lokalizacja inwestycji: - ul. Kownackiego 3, 55-120 OBORNIKI ŚLĄSKIE, działka nr. 24/2, AM-21 2. Istniejący stan zagospodarowania działki: Pomieszczenia szkoły zlokalizowane w płn.- zach. skrzydle pierwszej kondygnacji, z racji gabarytów i układu komunikacyjnego, nadają się do utworzenia przedszkola. Teren wokół istniejącego budynku szkoły jest obecnie zagospodarowany przez utwardzone nawierzchnie stanowiącą komunikację pieszą i kołową oraz trawniki. Budynek szkoły jest rozległy i położony na terenie z dużym spadkiem. Główne wejście do budynku z poziomu przylegającego terenu, od stronu południowej prowadzi na kondygnację parteru. Z racji nachylenia terenu, na którym zlokalizowany jest budynek, w stronę południową, wejście na pierwszą kondygnację, ale od strony północnej, możliwe jest również z poziomu przylegającego terenu. Przedszkole planuje się utworzyć na pierwszej kondygnacji w północno-zachodnim skrzydle budynku. Wejście do przedszkola powstanie na osi centralnej tego skrzydła w miejscu istniejącego, wysokiego okna. II. DANE OGÓLNE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: 1. Forma obiektu. Pomieszczenia szkoły zlokalizowane w płn.- zach. skrzydle pierwszej kondygnacji, z racji gabarytów i układu komunikacyjnego, nadają się do utworzenia przedszkola. Koncepcja przewiduje wykonanie nowego wejścia do budynku w miejscu istniejącego okna. Nad wejściem należy zamontować zadaszenie umożliwiające przeniesienie ewentualnych obciążeń, jakie w prawdopodobnym zakresie może spowodować upadek okładzin elewacyjnych, skrzydeł okiennych lub szyb z wyższych kondygnacji budynku. Przez nowe wejście wejdzie się do wiatrołapu wydzielonego z korytarza. W bliskiej odległości za wiatrołapem, po lewej stronie zostaną utworzone szatnie, które pomieszczą 60 szafek ubraniowych i przewijak. Zostanie również miejsce na odstawianie wózków. Sala po lewej stronie od wejścia zostanie zaadaptowana na potrzeby fizjoterapii. Kolejne, najbliższe wejściu sale lekcyjne zostaną zaadaptowane na sale zabaw dla dzieci. Toaleta dzieci szkolnych zostanie całkowicie przebudowana tak by utworzyć łazienkę dla dzieci przedszkolnych. Na końcu korytarza zostanie utworzona toaleta dla osób niepełnosprawnych. Sala psychologa i logopedy znajduje się piętro niżej. Dzieci, które będą potrzebowały pomocy psychologa i logopedy będą indywidualnie uczęszczać na zajęcia do tej sali po pobycie w przedszkolu. Dojście do sali przez główne wejście do budynku szkoły, dla osób niepełnosprawnych poprzez zlokalizowaną przy wejściu rampę. Pomieszczenie socjalne dla personelu jest zlokalizowane na tym samym piętrze szkoły. Toaleta w odległości nie przekraczającej 75m. Dzieci przedszkolne będą jadły posiłki w swoich salach zabaw. Gotowe posiłki będą przywożone na specjalnych wózkach, przez uprawniony personel, ze szkolnej kuchni zlokalizowanej piętro niżej. W budynku szkoły znajduje się winda umożliwiająca transport wózków. III. ZAKRES PRAC : Opis zakresu prac z podziałem na poszczególne pomieszczenia: WIATROŁAP Wiatrołap zostanie wydzielony z korytarza. Zakres prac: - demontaż okna, wyburzenie fragmentu ściany pod parapetem, montaż drzwi wejściowych o wymiarach min. 90/200 cm - montaż systemowej, przeszklonej ścianki oddzielającej wiatrołap od korytarza z drzwiami o wymiarach min. 90/200 cm - montaż oświetlenia i włącznika oświetlenia KORYTARZ Zakres prac: - wykonanie na końcu korytarza ściany oddzielenia pożarowego z drzwiami pożarowymi o wymiarach 90+30/200cm - wykonanie wydzielenia ścianą oddzielenia pożarowego klatki schodowej K3 wraz z drzwiami pożarowymi o wymiarach 100+100/200cm Nowe ściany oddzielenia pożarowego w klasie odporności REI120, drzwi EI60. SALA FIZJOTERAPII Sala zostanie utworzona z istniejącej klasy. Zakres prac: - wyposażenie pomieszczenia w sprzęt do rehabilitacji dzieci - montaż osłon grzejnikowych SZATNIA Szatnia zostanie utworzona w bocznym korytarzu oraz zapleczu. Zakres prac: - montaż systemowej, przeszklonej ścianki oddzielającej szatnie od korytarza z drzwiami o wymiarach min. 90/200 cm (uwaga: wysokość przejścia w którym ma być zamontowana ściana z drzwiami wynosi 198,5cm!) - rozbiórka istniejących ścian z drzwiami w bocznym korytarzu - rozbiórka ściany działowej z drzwiami oddzielającej zaplecze od korytarza - w miarę potrzeb remont posadzek, ścian i sufitów, instalacji elektrycznych wraz z wykończeniem - montaż osłon grzejnikowych - wyposażenie szatni - zamurowanie wejścia do siłowni SALE ZABAW Sale zabaw zostaną utworzone w istniejących klasach. Zakres prac: - w miarę potrzeb remont posadzek, ścian i sufitów, instalacji elektrycznych wraz z wykończeniem - montaż osłon grzejnikowych ŁAZIENKA Łazienka zostanie utworzona w pomieszczeniu istniejącej toalety dla chłopców. Zakres prac: - demontaż białego wyposażenia - rozbiórka wszystkich ścian działowych i drzwi - w miarę potrzeb remont posadzek, ścian i sufitów, instalacji elektrycznych, wod-kan wraz z wykończeniem - montaż systemowych kabin ustępowych, wszystkich elementów białego wyposażenia (muszle, umywalki, brodzik z prysznicem, wylewka ścienna) - montaż osłon grzejnikowych WC DLA NP WC dla niepełnosprawnych zostanie utworzone w przejściu prowadzącym do toalety dziewcząt. Zakres prac: - demontaż drzwi wejściowych do toalety oraz zamurowanie otworu drzwiowego - montaż drzwi 90x200cm w przejściu prowadzącym do nowego WC z korytarza - wykonanie nowych instalacji wod-kan dla umywalki i muszli - wykonanie nowej instalacji eklektycznej - wykończenie ścian do wysokości 2m płytkami ceramicznymi - wykonanie przebicia w ścianie między WC NP, a toaletą dziewcząt i montaż kratki wentylacyjnej - w miarę potrzeb remont ścian powyżej i sufitu - wykonanie nadproża w ścianie nośnej oddzielającej WC dziewcząt od korytarza, wybicie otworu drzwiowego i montaż nowych drzwi, drzwi min.90/200cm z kratką wentylacyjną. TOALETA DLA DZIEWCZĄT Zakres prac: - wymiana dwóch okien na EI60 ZESTAWIENIA POWIERZCHNI UŻYTKOWYCH WIATROŁAP 4,75 FIZJOTERAPIA 33,91 SZATNIA 33,82 SALA ZABAW 1 54,16 SALA ZABAW 2 54,41 SALA ZABAW 3 55,06 ŁAZIENKA 25,97 TOALETA DLA NP. 5,80 KORYTARZ 86,6 SUMA 354,48 IV. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji, b) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji, c) zapewnienia zaplecza budowy na okres trwania realizacji inwestycji z co najmniej jednym pomieszczeniem w którym odbywały się będą cotygodniowe narady koordynacyjne. 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), żąda by kierownicy robót poszczególnych branż byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Koszty wszelkich mediów potrzebnych do realizacji inwestycji po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach