Przetargi.pl
Adaptacja części budynku na pracownie dydaktyczne w Zespole Szkół Zawodowych w Lublińcu przy ulicy Klonowej nr 10 w ramach projektu ”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim- poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 510 514, , fax. 343 510 511
  • Data zamieszczenia: 2019-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Paderewskiego 7
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 343 510 514, , fax. 343 510 511
    REGON: 15139906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: htpp://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja części budynku na pracownie dydaktyczne w Zespole Szkół Zawodowych w Lublińcu przy ulicy Klonowej nr 10 w ramach projektu ”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim- poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1 Roboty dotyczące pracowni gastronomicznej, pracowni konstrukcji maszyn i komunikacji w języku obcym, pracowni elektrycznej i elektronicznej oraz pracowni fryzjerskiej, w tym: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe w zakresie podłóg, ścian, ścianek działowych, sufitów, stolarki drzwiowej, opraw oświetleniowych, stanowisk i urządzeń gastronomicznych 2) uzupełnianie ubytków wraz z gruntowanie i malowaniem ścian i sufitów, kładzenie płytek ściennych, paneli i płytek podłogowych, roboty murarskie związane ze ścianami i otworami drzwiowymi, montaż stolarki drzwiowej i pozostałych elementów 3) roboty w zakresie instalacji wodnej i kanalizacji sanitarnej do obsługi projektowanych przyborów w adoptowanych pomieszczeniach budynku 4) modernizacja wentylacji mechanicznej oraz instalacji elektrycznej. Ilekroć w projekcie budowlanym jest mowa o montażu poszczególnych elementów wyposażenia łazienki, oznacza to również zakup tych elementów przez Wykonawcę. Zamówienie nie obejmuje montażu stanowisk gastronomicznych oraz szafek szatniowych, pomimo zawarcia przedmiotowego zapisu w dokumentacji projektowej. Lokalizacja w dokumentacji technicznej pomocy dydaktycznych (ekrany projekcyjne, tablice suchościeralne, projektory multimedialne, stanowiska gastronomiczne, pochłaniacze nad kuchenkami, piec konwekcyjno-parowy, basen, regały, szafy chłodzące, konsole fryzjerskie z lustrami, myjnia fryzjerska) jest na rysunkach technicznych zawarta w celach poglądowych, w tym w celu właściwego umiejscowienia zakończeń poszczególnych instalacji. Same pomoce dydaktyczne nie stanowią przedmiotu zamówienia. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych z dnia 07.12.2017r. (data wpływu do organu: 08.12.2017r.) 2.2 Specyfikacja wyposażenia łazienki w pracowni gastronomicznej: 1) Toaleta Zestaw zawiera: - stelaż do zabudowy - wsporniki do stelaża - misa - deska - przycisk a) Parametry techniczne stelaża: Do montażu w ścianie pełnej lub ścianie z płyty gipsowej częściowej lub o wysokości pomieszczenia - do miski wiszącej o rozstawie 18 cm lub 23 cm - do montażu na podłożu o grubości warstw podłogi 0 - 20 cm - uruchamianie przez naciśnięcie od przodu - spłuczka uruchamiania od przodu przyciskami - możliwość ustawienia ilości wody spłukującej - spłuczka z dwudzielnym przyciskiem uruchamiającym - ocynkowane nogi montażowe, regulowane płynnie w zakresie od 0 - 20 cm - głębokość zabudowy: 12 cm - gwarancja: 10 lat b) Misa – wykonana z ceramiki sanitarnej w kolorze śnieżnej bieli, wisząca, w technologii bez rantowej, z powłoką NANO c) Deska wolnoopadająca z ABS na metalowych zawiasach kompatybilna z miską wc, w kolorze białym; okres gwarancji 2 lata d) Przycisk do stelaża posiada 2 zakresy spłukiwania 3 i 6 litrów przycisk kompatybilny ze stelarzem podtynkowym; uruchamianie przez naciśnięcie od przodu kolor: chrom błyszczący; siła nacisku spłukiwania przycisku < 20N; płytka spłukująca wykonana z tworzywa sztucznego, ramka montażowa, popychacze oraz bolce dystansowe. 2) Lustro - wymiary 50 cm x 90 cm, polerowane i szlifowane krawędzie, grubość nie mniej niż 5 mm, do naklejenia na ścianie 3) Umywalka - otwór na baterię umieszczony symetrycznie, z przelewem, kształt owalny, wykonanie ceramika biała, wysokość: 15 – 20 cm, szerokość: 50,0 cm, głębokość / grubość: 40-45 cm, syfon umywalkowy butelkowy, wykonany z białego polipropylen, sitko ze stali nierdzewnej i korek, średnica odejścia: 40/50 mm, bateria stojąca naumywalkowa, chromowane wykończenie, ceramiczna głowica. 4) Podajnik na ręczniki papierowe: mechaniczny podajnik, stopniowe dozowanie arkuszy, wymiary: szer. materiał: tworzywo ABS, kolor: biały, montaż ścienny przykręcany. 3. Przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: 1) Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt budowlany 2) Załącznik nr 3do SIWZ - Projekt wykonawczy 3) Załącznik nr 4 do SIWZ – STWiOR dla branż budowlanej, elektrycznej i sanitarnej 4) Załącznik nr 5 do SIWZ – Przedmiar robót – branża ogólnobudowlana 5) Załącznik nr 6 do SIWZ – Przedmiar robót – branża elektryczna 6) Załącznik nr 7 do SIWZ – Przedmiar robót – branża sanitarna 7) Załącznik nr 8 do SIWZ – Zgłoszenie robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ; d) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 11 do SIWZ; e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. f) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach