Przetargi.pl
ADAPTACJA CZĘŚĆ STRYCHU BUDYNKU RATUSZA WE WRZEŚNI NA POMIESZCZENIA BIUROWE

Gmina Września ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 061 4362500
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
    ul. Ratuszowa 1 1
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360880 w. 146, fax. 061 4362500
    REGON: 00052660100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA CZĘŚĆ STRYCHU BUDYNKU RATUSZA WE WRZEŚNI NA POMIESZCZENIA BIUROWE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem robót jest adaptacja części niewykorzystywanego poddasza (strychu) murowanego budynku użyteczności publicznej tj. Urzędu Miasta i Gminy Września na pomieszczenie biurowe o powierzchni użytkowej 50,34 m2 i montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych m.in. w klatce schodowej oraz zastosowanie automatycznego systemu oddymiania klatki schodowej. Poddasze stanowi IV kondygnację budynku Ratusza. Dach w postaci drewnianej więźby, kryty dachówką ceramiczną karpiówką. 1. Zakres szczegółowy robót budowlanych: a) adaptacja części ( ok. 55 m2 ) strychu budynku Ratusza we Wrześni na pomieszczenie biurowo-administracyjne poprzez: - wydzielenie z zastosowaniem lekkich ścianek działowych z płyt G-K i przegród sufitowych z płyt G-K ognioodpornych GKF o klasie odporności ogniowej EI 60 oddzielających nowoprojektowane pomieszczenie biurowe od palnej drewnianej konstrukcji dachu - wykucie blend nad istniejącymi oknami na wysokości +1,10m od poziomu stropu z montażem nowych okien - przeróbka w konstrukcji dachu celem wykonania lukarn dachowych i montażu w nich łącznie 4 okien ( dwa okna w projektowanym pomieszczeniu biurowym + dwa okna w pomieszczeniu strychowym) - obróbki blacharskie i roboty dekarskie lukarn j/w - wykonanie wentylacji grawitacyjnej w bocznych ścianach lukarn - wykonanie nowej podłogi z wykładzin PCV na podkładzie z płyt OSB3 ognioodpornych montowanych do rusztu drewnianego z izolacją paroszczelną b) wydzielenie kondygnacji poddasza jako odrębnej strefy pożarowej poprzez zastosowanie drzwi przeciwpożarowych na klatkę schodową K1 i drzwi przeciwpożarowych do pomieszczenia strychowego w klasie EI 60 odporności ogniowej b) zastosowanie w obudowanej klatce schodowej K1 systemu usuwania dymu uruchamianego w sposób automatyczny - patrz odrębny projekt branży elektrycznej ( poprzez wymianę istniejącego okna w najwyższej części klatki schodowej na nowe okno z drewna klejonego przystosowane do automatycznego otwierania poprzez specjalne siłowniki elektryczne) c) zastosowanie w kondygnacji piwnic drzwi przeciwpożarowych na klatkę schodową K1 i do pomieszczenia węzła cieplnego w klasie EI 30 odporności ogniowej d) montaż nowych okien połaciowych w dwóch istniejących pomieszczeniach biurowych na poddaszu e) zainstalowanie hydrantu wewnętrznego ?25mm na poddaszu f) zmianę istniejącego pomieszczenia W.C. na poddaszu na pomieszczenie porządkowe. 2. Zaplecze ustępowe na kondygnacji poniżej poddasza zapewnia obsługę dla ilości osób na poddaszu nie przekraczającej 10 a) zestawienie podstawowych wielkości charakteryzujących projektowane pomieszczenia: - powierzchnia użytkowa pomieszczenia biurowego 50,88 m2 - powierzchnia użytkowa pomieszczenia korytarza 3,59 m2 - wymiary wewnętrzne pomieszczenia biurowego: 7,76m x 5,80m - wymiary wewnętrzne korytarza: 2,87m x 1,25m - wysokość wewnętrzna projektowanego pom. biurowego: 2,95m - kubatura całego budynku Ratusza 7614 m3 - pow. zabudowy całego budynku Ratusza 405 m2 - pow. użytkowa całego budynku Ratusza 1800 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. zakres ich działalności obejmuje wykonywanie robót budowlanych; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali należycie co najmniej: 2 (słownie: dwie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 150.000 złotych brutto; 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanymi - kierownik budowy, b) instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) udzielą 60 miesięcznej gwarancji od daty odbioru końcowego robót; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień na roboty budowlane, a zadania o których mowa w warunku udziału w postępowaniu w punkcie V 2 należy wyraźnie zaznaczyć, z dołączeniem dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały należycie wykonane (referencje); 6. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt V 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. dokumenty stwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, w tym dla osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych na budowie, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającymi przynależność do izby. 8. oświadczenie z art. 22 oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy ust.1 i 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrzesnia.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach