Przetargi.pl
Adaptacja budynku w Piławie Górnej ul. Piastowska 69

Gmina Piława Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 58-240 Piława Górna, ul. Piastowska 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8324934 , fax. 074 8371386
  • Data zamieszczenia: 2013-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piława Górna
    ul. Piastowska 29 29
    58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8324934, fax. 074 8371386
    REGON: 00052715000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pilawagorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku w Piławie Górnej ul. Piastowska 69
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych i renowacyjnych w budynku przy ul. Piastowskiej 69 w Piławie Górnej. Budynek pochodzi z 1893 roku i jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Obiekt w 1995 roku został przebudowany i rozbudowany na potrzeby przychodni zdrowia. Budynek posiada wymiary rzutu 30,15x16,5m. Na działce występują sieci podziemne, elementy małej architektury (pochylnia dla niepełnosprawnych, schody zewnętrzne, tarasy) oraz zieleń wysoka (drzewa: brzozy, klony, lipy, świerki i sosny) i niska. Działka od ulicy jest ogrodzona parkanem metalowym, ażurowym, a od południa murem ceglanym o wysokości ok. 2m. Ukształtowanie terenu jest płaskie, średnia rzędna wysokościowa to około 305,4 m n.p.m. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano-remontowe polegające m.in. na: adaptacji budynku byłej przychodni zdrowia na potrzeby Urzędu Miasta, Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Gminnego Centrum Informacji tj. miedzy innymi: a) Roboty ogólnobudowlane: roboty rozbiórkowe, zabezpieczające ławy i ściany fundamentowe, wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz częściową wymianą konstrukcji, remont kominów, wykonie nowych schodów, posadzek, wymianę wskazanej stolarki okiennej, wymianę stolarki drzwiowej, remont pomieszczeń, wykonie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, podjazd dla niepełnosprawnych roboty wykończeniowe, wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk, obróbki blacharskie gzymsu lukarn i okapów dachu kolor dachówki, rynny i rury spustowe blacha tytan cynk, balustrady schodów, wykonanie portyku kamiennego nad wejściem do budynku, roboty wykończeniowe w zakresie posadzek (płytki gresowe, wykładziny obiektowe do montażu w obiektach użyteczności publicznej o dużym natężeniu) b) Roboty branży sanitarnej: udrożnienie oraz przebudowa wpięcia przykanalika do studni kanalizacyjnej, budowa przyłączy wody i kanalizacji deszczowej, instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja grzewcza, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja gazowa, instalacja klimatyzacji. c) Roboty branży elektrycznej: rozdział energii, instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych, instalacja obwodów, instalacja oświetlenia zewnętrznego, instalacja teletechniczne, instalacja SAP, instalacja antywłamaniowa SSWIN, instalacje monitoringu CCTV, oświetlenie terenu, ochrona przepięciowa, ochrona porażeniowa, ochrona pożarowa, ochrona odgromowa, oświetlenie awaryjne- ewakuacyjne. 2. Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) przejęcia od Zamawiającego placu budowy i do jego organizacji: a) Zamawiający udostępni teren budowy w zakresie niezbędnym do wykonania robót. Dojazd do placu budowy z istniejących dróg. Roboty należy prowadzić w sposób, aby nie doprowadzić do zanieczyszczenia istniejących dróg, b) przed przystąpieniem do realizacji zadania kierownik budowy opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz umieści na terenie budowy tablicę informacyjną, c) urządzenie placu budowy, jego zabezpieczenie Wykonawca wykona we własnym zakresie w ramach kosztów ogólnych. Urządzenie placu budowy, jego zabezpieczenie z uwzględnieniem bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6.02.2003r. (Dz. U. Nr 47), d) Po zrealizowaniu zakresu robót, Wykonawca zlikwiduje urządzenia placu budowy i doprowadzi teren placu budowy do stanu pierwotnego, e) Zaopatrzenie placu budowy w energię elektryczną - we własnym zakresie i na własny koszt, f) Zaopatrzenie w wodę dla potrzeb technologicznych i socjalnych - we własnym zakresie i na własny koszt, 2) wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, deklaracje zgodności, atesty każdego używanego na budowie wyrobu; 3) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; 4) terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty wykonane przez Wykonawcę są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy; 5) dostarczania niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia; 6) kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów i dokumentów niezbędnych przy odbiorze i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu; 7) usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia; 8) niezwłocznego informowania Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 9) przestrzegania zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż. 10) kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć do kierowania robotami osoby wskazane w Ofercie Wykonawcy. 11) Przeprowadzenia robót rozbiórkowych dachu w sposób umożliwiający maksymalne odzyskanie dachówki, złożenie jej na placu budowy w sposób niepowodujący uszkodzeń i umożliwiający łatwy załadunek i wywóz, dachówka z rozbiórki zostanie zagospodarowana przez Zamawiającego; 12) Przedstawienia do oceny technicznej Inspektorowi Nadzoru odzyskanych podczas robót elementów metalowych jak również wszelkie inne ewentualnie odzyskane podczas prowadzenia robót materiały przedstawić do oceny technicznej Inspektorowi Nadzoru w celu wydania opinii co do ich dalszego zagospodarowania, (sposób zagospodarowania ww. elementów zostanie wskazany przez Zamawiającego podczas realizacji zadania). 3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. Ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. 4. Podstawą prawną prowadzenia robót jest posiadane przez Zamawiającego pozwolenie na budowę nr 978/2011. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni dokumentację powykonawczą dla wykonanego zakresu robót (dokumentacja techniczna powykonawcza wraz ze wszystkimi niezbędnymi badaniami, certyfikaty na zastosowane materiały i urządzenia). 6. Zakres robót należy wykonać zgodnie z m.in.: dokumentacją projektową, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 7. Prace budowlane należy wykonywać przy użyciu materiałów, dla których standardy określono w dokumentacji. Odstępstwa od ww. zasady należy każdorazowo uzgadniać z Inspektorem nadzoru inwestorskiego i przedstawicielem Zamawiającego. 8. Roboty zamienne można wykonywać jedynie na podstawie sporządzonego, przy udziale Inspektora nadzoru inwestorskiego, projektanta i przedstawiciela Zamawiającego, protokołu konieczności, zatwierdzonego przez Inwestora. 9. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: 1) wznoszenia części nadbudowanej budynku. Część ta została już wykonana - stan surowy zamknięty. Przedmiot zamówienia dla części nadbudowanej obejmuje roboty instalacyjne i wykończeniowe; 2) budowy osłony śmietnikowej; 3) ogrodzenia; 4) dróg. 10. Na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca udzieli Zamawiającemu 48-miesięcznego okresu gwarancji od daty odbioru końcowego. Jednakże gdy termin gwarancji udzielonej przez producenta materiałów lub urządzeń będzie dłuższy niż wskazany wyżej, to ten termin będzie obowiązujący. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, równy jest okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł.) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację - nazwę przetargu. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 83 9527 0007 0042 6767 2000 0005 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego - w Kasie Urzędu Miasta. Uwaga! Kasa Urzędu Miasta jest czynna w godz. 12.00 - 15.00. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust.2 pkt. 2 Ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 Ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pilawagorna.bip.ornak.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach