Przetargi.pl
Adaptacja budynku starej kotłowni na strażnicę OSP i świetlicę wiejską

Gmina Kołaczkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-306 Kołaczkowo, pl. Reymonta 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 4385324 , fax. 0-61 4385321
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołaczkowo
    pl. Reymonta 3 3
    62-306 Kołaczkowo, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 4385324, fax. 0-61 4385321
    REGON: 63125811200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku starej kotłowni na strażnicę OSP i świetlicę wiejską
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis zamówienia zawierający dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót załączono w załączniku nr 3 do SIWZ Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy (przedmiar robót) - załącznik nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem wykluczenia oferenta wnosi wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.04.2009 roku godz. 10:30 i dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1 - pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: 22 9681 0002 1100 0143 0001 9813 z dopiskiem: Wadium - Adaptacja budynku starej kotłowni na strażnicę OSP i świetlicę wiejską w Gorazdowie 2 - poręczeniach bankowych; 3 - gwarancjach bankowych; 4 - gwarancjach ubezpieczeniowych; 5 - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) dołączonych w oryginale do oferty. 1 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1 - upłynął termin związania ofertą; 2 - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; 3 - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 3 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1 - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2 - który został wykluczony z postępowania; 3 - którego oferta została odrzucona. 3. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji może ubiegać się wykonawca który: 1. Posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykaże się realizacją w okresie ostatnich pięciu lat minimum 1 zamówieniem odpowiadającym swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż roboty stanowiące przedmiot zamówienia - potwierdzonymi protokółem odbioru robót bądź referencjami wystawionymi przez inwestora. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunkiem uzyskania zamówienia jest posiadanie dostępu do wolnych środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej pozwalającej na zaciągnięcie kredytu w wysokości co najmniej 80% wartości złożonej oferty. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca ubiegający się o zamówienie obowiązany jest złożyć następujące dokumenty : 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na druku formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego terytorialnie naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub stwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego terytorialnie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub stwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych składek. Za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wraz z wykazem należy przedłożyć kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień. Powyższy wykaz powinien obejmować pracowników wykonawcy. Wraz z uprawnieniami budowlanymi należy załączyć aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego o przynależności osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. 6. Dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, o ile podmioty, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych złożą ofertę wspólną. Każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć osobny komplet dokumentów tj. odpis z rejestru lub ewidencji, zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego i ZUS (KRUS), polisę lub inny dokument ubezpieczenia oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w ar. 22 ustawy Pzp. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż, roboty stanowiące przedmiot zamówienia z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca jego wykonania oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - potwierdzone protokółem odbioru robót bądź referencjami wystawionymi przez inwestora. 8. Informację z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Dokument wystawiony musi być nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wysokość środków lub zdolność kredytowa wykonawcy musi wynosić minimum 80% wartości złożonej oferty. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów wskazanych w pkt. 2-5 składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczkowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach