Przetargi.pl
Adaptacja budynku przy ul. Leopolda Okulickiego 41 na Centrum Działań Kreatywnych.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2015-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku przy ul. Leopolda Okulickiego 41 na Centrum Działań Kreatywnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest adaptacja budynku przy ul. Leopolda Okulickiego na Centrum Działań Kreatywnych. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 167/1, 167/8, 167/9 i 167/10 obr. 27. Jest to teren w pełni zagospodarowany. Znajduje się na nim budynek podlegający adaptacji (działka 167/1 o powierzchni 774 m2, w obrębie 27), tereny utwardzone - chodniki oraz tereny zielone - trawniki, drzewa liściaste, krzewy liściaste. W budynku znajdują się dwa lokale użytkowe. Przedmiotowy lokal użytkowy o powierzchni użytkowej 427,7 m2 (dawniej restauracja Roksana), stanowi własność Miasta Zielona Góra. Część południowo-zachodnia budynku należy do osoby prywatnej i nie jest objęta przedmiotem zamówienia (poza robotami budowlanymi związanymi z wymianą pokrycia na dachu i wykonanie zestawu wodomierzowego do lokalu prywatnego). Przedmiotowy budynek jest obiektem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, wolnostojącym, przekryty dachem płaskim ze spadkami skierowanymi do wewnątrz, zwieńczony attyką. Budynek ma formę zwartej bryły o rzucie w kształcie prostokąta. Konstrukcję nośną budynku stanowi szkielet żelbetowy składający się ze słupów żelbetowych ustawionych na siatce 6,0m x 12,0m oraz typowych dźwigarów strunobetonowych o rozpiętości 12,0m. Przekrycie dachu z płyt dachowych żebrowych o rozpiętości 6,0m. Ściany zewnętrzne o łącznej grubości ok. 40cm zostały wykonane z cegły ceramicznej kratówki. Ściany wewnętrzne o grubości ok. 12cm i 24cm wykonano z cegły ceramicznej. Usztywnienie przestrzenne obiektu zrealizowano poprzez zastosowanie tężników żelbetowych występujących pomiędzy dźwigarami strunobetonowymi. Posadowienie odpowiednio do warunków gruntowo-wodnych na ławach i stopach fundamentowych żelbetowych. Adaptacja istniejącego obiektu polegać będzie na przebudowie obiektu, polegającej na dostosowaniu istniejących pomieszczeń do planowanej funkcji. Między innymi pomieszczenia obecnego zaplecza zostaną przebudowane na dwie sale dydaktyczne (wyburzenie istniejących ścian działowych, w taki sposób, aby stworzyć jedno pomieszczenie rozdzielone ścianą mobilną). W miejscu obecnej sali konsumpcyjnej powstaną sanitariaty, recepcja Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: a) sanitarne - instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, instalacja hydrantowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja skroplin, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja ciepła technologicznego, kotłownia, instalacja wewnętrzna gazu, instalacja wentylacji mechanicznej, klimatyzacja, b) elektryczne - zasilanie obiektu w energię elektryczną, rozdzielnica główna, instalacja oświetlenia (ogólne i awaryjne), instalacja gniazd wtykowych i urządzeń technologicznych, instalacja połączeń wyrównawczych, teletechniczne - instalacja CCTV, instalacja LAN, instalacja SSWiN, c) nagłośnienia - zestaw nagłośnieniowy. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia stanowiącą załącznik do umowy. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców; 2) kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2013 r., poz. 932 tekst jednolity z późn. zm.); 3) harmonogram rzeczowo-finansowy; 4) tabela elementów rozliczeniowych wraz z kosztorysem. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres co najmniej 3 lat (licząc od dnia następnego po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia) i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 55.000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach