Centrum Charytatywno-Opiekuńcze "CARITAS" ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Ul. Kossaka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 215 57 12 , fax. 67 215 57 12
- Data zamieszczenia: 2019-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Charytatywno-Opiekuńcze "CARITAS"
Ul. Kossaka 16
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 67 215 57 12, fax. 67 215 57 12
REGON: 40109697000500 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://sds.pila.caritas.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja kościelna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ADAPTACJA BUDYNKU PARAFII P.W. MATKI BOŻEJ CZĘSTOCHOWSKIEJ W PILE NA POTRZEBY FILII ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY CARITAS W PILE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku Parafii p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Pile mieszczącego się w Motylewie przy ul. Orla 29 z przeznaczeniem na ośrodek wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby filii Środowiskowego Domu Samopomocy Caritas w Pile. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe, - budowę klatki schodowej, podłóg, posadzek, ścianek działowych, sufitów podwieszanych, - stolarkę drzwiową, - docieplenie ścian zewnętrznych elewacji, - montaż platformy dla osób niepełnosprawnych, - roboty elektryczne, - roboty sanitarne. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i przedłożenie ich Zamawiającemu; 2) wykonanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy oraz ochronę mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnienia bezpieczeństwa w całym okresie realizacji robót; 3) zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania robót; 4) zabezpieczenie terenu robót i miejsca składowania materiałów pod względem bezpieczeństwa i organizacji ruchu oraz przed innymi ujemnymi oddziaływaniami w trakcie robót, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i starannością uwzględniającą zawodowy charakter działalności, w tym za skutki finansowe; 5) przedłożenie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych i wszelkich dopuszczeń dla materiałów i urządzeń użytych oraz innych dokumentów wymaganych Prawem budowlanym, a także umożliwienie dokonania kontroli przez Zamawiającego pochodzenia stosowanych materiałów i urządzeń w trakcie robót; 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu wyrządzenia szkód osobom trzecim w trakcie realizacji umowy; 7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty w robotach, materiałach i sprzęcie, spowodowane przez niego przy wypełnianiu swoich zobowiązań umownych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, oraz przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi; 8) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu po zakończeniu robót, w terminie określonym w § 2 umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom i posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. 5. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją techniczną oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny ryczałtowej oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia, która obejmować musi wykonanie całości robót wynikających z dokumentacji projektowej, jak również uwzględniać wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać zamówienia. 6. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z zapleczem robót wraz z zapleczem sanitarnym (WC – przenośne), ogrodzenie miejsca robót, oznakowanie i zabezpieczenie pod względem BHP i PPOŻ miejsca prowadzenia prac, ewentualne koszty odtworzenia zniszczonych trawników itp. 7. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4) oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego - (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-04-25 - Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na pokoje biurowe w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1.
Dodano: 2024-04-25 - Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów– Remont kamienicy przy ul. Narutowicza 58
Dodano: 2024-04-25 - „Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu”
Dodano: 2024-04-24 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Walentynów, Gmina Raszków - etap - I
Dodano: 2024-04-21 - Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
Dodano: 2024-04-19 - Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa drogi gminnej – ulicy Czołowskiej w Kórniku
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych – etap II
Dodano: 2024-04-17