Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-024 Katowice, ul. Powstańców
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 6093140 , fax. 32 6093154
- Data zamieszczenia: 2017-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
ul. Powstańców 52
40-024 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 6093140, fax. 32 6093154
REGON: 27015111000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wpr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku na potrzeby Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rybniku, przy ul. Energetyków 46 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku na potrzeby Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rybniku przy ul. Energetyków 46. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1 – „Roboty budowlane oraz instalacyjno-elektryczne wewnątrz budynku” - roboty murarskie i murowe - tynkowanie: tynki wewnętrzne - kładzenie posadzki – warstwy posadzkowe - kładzenie płytek - instalowanie sufitów podwieszanych - wymianę armatury wodno – kananalizacyjnej - roboty malarskie - roboty w zakresie stolarki budowlanej - roboty budowlane wykończeniowe - remont instalacji elektrycznej, obejmujący wymianę kabli, przewodów, osprzętu gniazd i siły, instalacji oświetleniowej. Przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja projektowa zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ. Zadanie 2 – „Roboty budowlane na zewnątrz budynku” - roboty budowlane w zakresie parkingów, obejmujące wykonanie zjazdu indywidualnego z drogi publicznej, wykonanie z kostki brukowej stanowisk postojowych dla karetek pogotowia. Przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja projektowe zawarte są w załączniku nr 2a do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie wadium w następującej wysokości: 8 700,00 zł – Zadanie 1 2 700,00 zł – Zadanie 2 1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank KB S.A., nr rachunku: 03150014451214400340010000. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 3.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach (niepieniężnych) kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. 4.Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez cały okres związania ofertą (powinno obowiązywać od dnia składania ofert, a nie od dnia następnego), przez cały okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 3.Szczegółowy kosztorys ofertowy – należy załączyć do oferty - dotyczy Zadania 1 i 2 Sporządzając kosztorys Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej. Dopuszcza się zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ. 4.Propozycję harmonogramu rzeczowo-finansowego - należy załączyć do oferty - dotyczy Zadania 1 i 2 Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów (dat) realizacji każdego z tych elementów. Do harmonogramu należy dodatkowo dołączyć tabelę elementów scalonych. Ostateczna wersja harmonogramu rzeczowo-finansowego zostanie uzgodniona z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty, przed podpisaniem umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadbudowa i adaptacja zaplecza amfiteatru na przestrzeń dla prowadzenia działań kulturalnych i społecznych - etap 1
Dodano: 2023-06-01 - „Nadbudowa i adaptacja zaplecza amfiteatru na przestrzeń dla prowadzenia działań kulturalnych i społecznych”
Dodano: 2022-08-11 - Zabrze, budynek dawnej maszynowni szybu Prinz Schoenaich przy ul. Wolności 410 (1854 rok): przeprowadzenie prac konserwatorskich przy murze oporowym
Dodano: 2022-07-22 - „Adaptacja pomieszczeń na pracownie do zajęć gastronomicznych w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach przy ul. Lublinieckiej 10/12 w Herbach w ramach projektu „Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego”.
Dodano: 2020-10-05 - Zmiana sposobu użytkowania lokali użytkowych przy ul. Szarych Szeregów 1-3-5 w Jastrzębiu-Zdroju na lokale mieszkalne dostosowane dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2019-11-14 - „Adaptacja części budynku na pracownie dydaktyczne w Zespole Szkół Zawodowych w Lublińcu przy ulicy Klonowej nr 10 w ramach projektu ”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim- poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego".
Dodano: 2019-10-29 - Remont hali sportowej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu.
Dodano: 2019-10-08 - Część 1: „Zmiana sposobu użytkowania lokali użytkowych przy ul. Szarych Szeregów 1-3-5 w Jastrzębiu-Zdroju na lokale mieszkalne dostosowane dla osób niepełnosprawnych” Część 2: „Adaptacja lokali użytkowych na lokale mieszkalne (mieszkanie ul. 1000-Lecia 15 w Jastrzębiu-Zdroju – po poczcie)”
Dodano: 2019-08-29 - Remont i przebudowa parteru budynku w celu utworzenia Domu Dziennego „Senior +” Lokalizacja obiektu: 41-400 Mysłowice ul. Świerczyny 1
Dodano: 2019-08-13 - „Adaptacja części budynku na pracownie dydaktyczne w Zespole Szkół Zawodowych w Lublińcu przy ulicy Klonowej nr 10 w ramach projektu ”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim- poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego"
Dodano: 2019-07-05