Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4400808 , fax. 018 4400808
- Data zamieszczenia: 2013-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
ul. Nawojowska 118 118
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4400808, fax. 018 4400808
REGON: 12024173600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ABC przedsiębiorczości.Nr postępowania: DOR-271-3/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. ABC przedsiębiorczości dla 30 osób bezrobotnych w dwóch edycjach szkoleniowych po 15 osób każda, w ramach Projektu nr: POKL.06.02.00-12-020 12 pod nazwą Biznes z EFS II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ABC przedsiębiorczości dla 30 osób bezrobotnych w dwóch edycjach szkoleniowych po 15 osób każda, w ramach Projektu nr: POKL.06.02.00-12-020/12 pod nazwą Biznes z EFS II. 2. Celem szkolenia jest profesjonalne przygotowanie kursantów do samodzielnego rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz skutecznego ubiegania się o środki finansowe w ramach Projektu nr: POKL.06.02.00-12-020/12 pod nazwą Biznes z EFS II. 3. Czas trwania każdej edycji szkolenia wynosi nie więcej niż 21 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia, w tym egzamin wewnętrzny przeprowadzony przez komisję powołaną przez Wykonawcę, który powinien odbyć się w przedostatnim dniu szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 4. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: 4.1. I edycja szkolenia dla 15 osób bezrobotnych: rozpoczęcie szkolenia w okresie - nie wcześniej niż 04.03.2013 roku i nie później niż 15.04.2013 roku; 4.2. II edycja szkolenia dla 15 osób bezrobotnych: rozpoczęcie szkolenia w okresie - nie wcześniej niż 05.08.2013 roku i nie później niż 16.09.2013 roku. 4.3. O terminie rozpoczęcia każdej edycji szkolenia decyduje Zamawiający. W związku z tym, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie rozpoczęcia szkolenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia w ramach każdej edycji szkolenia. II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 104 godziny zegarowe, w tym: 1.1. Moduł I Trening postawy przedsiębiorczej - obejmujący 7 godzin zegarowych zajęć prowadzonych w formie warsztatów grupowych; 1.2. Moduł II Komputer i Internet w Biznesie - obejmujący 21 godzin zegarowych komputerowych zajęć szkoleniowych; 1.3. Moduł III Tworzenie biznesplanu - obejmujący 22 godziny zegarowe zajęć z zakresu doradztwa w tworzeniu biznesplanu, w tym: 1.3.1. grupowe doradztwo w wymiarze 20 godzin zegarowych zajęć; 1.3.2. indywidualne doradztwo w wymiarze 2 godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia. 1.4. Moduł IV Prawo i podatki - obejmujący 21 godzin zegarowych zajęć prowadzonych w formie warsztatów grupowych; 1.5. Moduł V Podstawy księgowości i finansów - obejmujący 21 godzin zegarowych zajęć prowadzonych w formie warsztatów grupowych; 1.6. Moduł VI Zarządzanie i marketing małej firmy - obejmujący 12 godzin zegarowych zajęć prowadzonych w formie warsztatów grupowych. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni przed podpisaniem umowy, następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 roku, Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.), zawierający co najmniej następujące zagadnienia: 2.1.1. nazwę i zakres szkolenia. 2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia. 2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia. 2.1.4. cele szkolenia. 2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretyczno - zawodowej i części praktycznej. 2.1.6. opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. 2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. 2.1.8. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2.3. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/ dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.5. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osobę osoby wskazaną wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.6. Wskazanie koordynatora organizacyjnego odpowiedzialnego za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem (imię i nazwisko koordynatora. stanowisko. telefon kontaktowy. fax. e-mail). Osoba osoby wskazana wskazane na koordynatora organizacyjnego jest są odpowiedzialna odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. Wykonawca uwzględnia wynagrodzenie dla tej tych osoby osób w kosztach szkolenia. 2.7. Wzór zaświadczenia (załącznik nr 2 i nr 3 do umowy) i certyfikatu (załącznik nr 4 do umowy) potwierdzających ukończenie szkolenia. 2.8. Wzór ankiety dla absolwentów szkolenia służącej do oceny szkolenia (załącznik nr 5 do umowy). 2.9. Ewentualne dokumenty potwierdzające upoważnienie do reprezentowania osoby do podpisania umowy. 3. Po przekazaniu przez Zamawiającego informacji o terminie rozpoczęcia poszczególnych edycji szkolenia, Wykonawca w terminie nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem każdej edycji szkolenia przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram zajęć który powinien zawierać: 3.1. datę (poszczególne dni szkolenia); 3.2. dzień szkolenia (od poniedziałku do piątku); 3.3. czas trwania zajęć (od godz. ... do godz. ...; z podziałem na grupy - dotyczy Modułu II); 3.4. liczbę godzin zegarowych; 3.5. ilość godzin w danym miesiącu; 3.6. tematykę zajęć (w tym przewidziane: sprawdziany/testy/egzaminy); 3.7. miejsce realizacji szkolenia; 3.8. imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń dla osób bezrobotnych zgodnych z przedmiotem zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat-ns.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie i organizacja szkoleń i doradztwa w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę - część 2
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Kursu prawo jazdy kategorii B, Kursu prawo jazdy kategorii C dla 16 osób z terenu Gminy Sękowa w ramach projektu Bliżej samodzielności - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Sękowa.
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz, na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie i organizacja szkolenia w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2016-07-21 - Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń / kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków
Dodano: 2016-07-18 - Usługi w zakresie realizacji form doskonalenia nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych - doskonalenie nauczycieli w województwie
Dodano: 2016-06-01 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Doradca zawodowy znak sprawy: ZP.2711.12.2016
Dodano: 2016-04-29 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Młody przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.11.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Dojrzały przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.10.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Vademecum przedsiębiorczości, znak sprawy: ZP.2711.9.2016
Dodano: 2016-04-14