Przetargi.pl
AB.272.6.2013 Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7828900 , fax. 062 7828901
  • Data zamieszczenia: 2013-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kościuszki 5 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7828900, fax. 062 7828901
    REGON: 25085772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    AB.272.6.2013 Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5:Szafa aktowa zamknięta - 22 szt , Szafa ubraniowa- aktowa zamkniętą-7 szt , Szafa ubraniowa zamknięta -2 szt, Szafo-regał aktowy - 5 szt , Biurka 1-osobowe i 2- osobowe - 12 szt , Kontenery- 13 szt, Dostawka z kontenerem- 1 szt , Szafa przy biurku- 1 szt, Blendy-9 szt , Szafa pod drukarkę- 1 szt , Stół do jadalni - 1 szt , Przegroda tapicerowana - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkepno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach