Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.: „Strefa wypoczynku Wawel przy ul. G. Narutowicza” (BO 19/V/1))

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2019-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.: „Strefa wypoczynku Wawel przy ul. G. Narutowicza” (BO 19/V/1))
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót zgodnie z koncepcją zawartą w Programie Funkcjonalno – Użytkowych (PFU) oraz załączonymi rysunkami. Całość zadania realizowane będzie na działkach nr 4074, 4075, 4076, 4068, 4067, 4070, 4069, 4066, 3873, 3871, 3876, 3875 obręb 0010 będących własnością Gminy Sosnowiec, przy ul. Gabriela Narutowicza. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” składa się z: wykonanie prac rozbiórkowych, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, wykonanie nasadzeń, remont i rozbudowa oświetlenia parkowego, wymiana oraz montaż nowych elementów małej architektury, wykonanie termoutwardzalnej gry terenowej, zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia kolidującego z planowanymi robotami (fakultatywnie), wykonanie innych robót wynikłych w trakcie opracowania projektu oraz realizacji robót. Zakres Przedmiotu umowy obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129) w tym: sporządzenie koncepcji zagospodarowania terenu na podstawie koncepcji zawartej w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, sporządzenie projektów budowlanych (fakultatywnie), sporządzenie projektów wykonawczych, sporządzenie projektów zabezpieczeń urządzeń uzbrojenia podziemnego kolidującego z planowanymi robotami drogowymi (fakultatywnie), przygotowanie przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż), wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej (fakultatywnie), opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż, uzyskanie dokumentu z organu administracji architektoniczno – budowlanej o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Forma opracowania dokumentacji: papierowa – 4 egzemplarze, na nośniku CD – 2 egzemplarze. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej w zakresie prac uwzględnionych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. 3) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Forma opracowania dokumentacji: papierowa – 2 egzemplarze, na nośniku CD – 2 egzemplarz. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: Wykonawca podejmujacy się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: dokonania wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia, wykonania we własnym zakresie, w obrębie inwestycji, monitoringu istniejącej infrastruktury technicznej niezwiązanej z funkcjonowaniem dróg oraz sporządzenia oceny stanu technicznego (wykonanie przekopów kontrolnych, otwarcia urządzeń,…) opracowania dokumentacji projektowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie, opracowania projektów zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia terenu kolidującego z planowanymi robotami drogowymi (fakultatywnie), opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opracowania informacji BiOZ, uzyskania wymaganych uzgodnień i zatwierdzenie dokumentacji projektowej, pełnienia obowiązków nadzoru autorskiego, zrealizowania robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową, sporządzenia dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. Celem opracowania jest wykonanie projektu rewitalizacji terenu zieleni miejskiej, uwzględniającego potrzeby komunikacyjne i wypoczynkowo- rekreacyjne mieszkańców ze szczególnym wskazaniem na osoby w wieku senioralnym. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe (podane w niniejszym programie funkcjonalno-użytkowym ilości planowanych robót mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej). Po wykonaniu robót należy uporządkować teren przyległy, na odcinku prowadzonych robót naruszony teren zieleńców należy przekopać, usunąć zanieczyszczenia, pokryć warstwą humusu gr. 5 cm ( i obsiać mieszankami traw). Ziemia humus: ziemia nie powinna zawierać więcej niż 7 % materii organicznej, optymalne pH ziemi 5,5 – 6,8 powinna posiadać strukturę gruzełkowatą, być dobrze przesianą oraz odchwaszczoną powinna posiadać strukturę gruzełkowatą, być dobrze przesianą oraz odchwaszczoną ziemia urodzajna dostarczona na miejsce składowania nie może być zagruzowana, przerośnięta korzeniami, zasolona lub zanieczyszczona chemicznie. Wyżej podane właściwości powinny być udokumentowane przez wykonawcę przy dostawie ziemi urodzajnej na miejsce składowania ( powinna posiadać aktualne badania dotyczące odczynu pH oraz zawartości mikroelementów). W trakcie procesu opracowania dokumentacji – jeżeli zajdzie taka konieczność – Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym (np. w celu omówienia przyjętych rozwiązań projektowych, materiałowych, itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2 766,42 zł (słownie: dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt sześć zlotych, 42/100 ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: w PKO Bank Polski SA, nr 78 1020 2313 0000 3002 0579 7826. Pozostałe formy wadialne - w kasie jednostki w Sosnowcu, przy ulicy Plonów 22/1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach