Przetargi.pl
" Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie" - postępowanie 5/WWK/2018

Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-317 Korfantów, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4343859, , fax. 77 4343860
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Rynek 4
    48-317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 77 4343859, , fax. 77 4343860
    REGON: 001008179
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgkimkorfantow.bip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: gminna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - zakład budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    " Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie" - postępowanie 5/WWK/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie – postępowanie 5/WWK/2018. 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - Kruszywo łamane bazaltowe 0/31,5 466 t - Miał kamienny bazaltowy 0/4 86 t 2. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności, aprobaty techniczne, oznakowanie CE i odpowiadać dla kruszywa normie PN – EN 13043:2004 lub normom równoważnym. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu materiałów budowlanych złej jakości. 3. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. 4. Dostarczone materiały budowlane muszą spełniać wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 5. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. 6. Płatność za zakupione materiały budowlane dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury Vat, wystawionej za dostawę w terminie nie krótszym niż 14 dni i nie dłuższym niż 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów budowlanych w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału o nie więcej niż 25 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania. 8. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 9. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej 2 dostawy o tym samym lub podobnym charakterze i wartości takiej samej lub wyższej w okresie 2 lata jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres z załączeniem dowodów czy te usługi zostały wykonane należycie tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 3. Zaparafowany wzór umowy dostawy – załącznik nr 3 do SIWZ 4. Dokumenty wskazane w Dziale V pkt. 2.1., 2.2. SIWZ 5. Wszystkie dokumenty wskazane w Dziale II pkt. 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach