Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych - kruszywo na potrzeby zadań realizowanych przez Zaklad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie

Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-317 Korfantów, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4343859, , fax. 77 4343860
  • Data zamieszczenia: 2020-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Rynek 4
    48-317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 77 4343859, , fax. 77 4343860
    REGON: 00100817900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgkimkorfantow.bip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: gminna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - zakład budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych - kruszywo na potrzeby zadań realizowanych przez Zaklad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych – kruszywa na potrzeby zadań realizowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie w 2020 r. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: • Kruszywo łamane bazaltowe 0/31,5 800 t • Kruszywo łamane bazaltowe 0/12,5 300 t • Miał kamienny bazaltowy 0/4 125 t • Piasek średni 100 t 3. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności, aprobaty techniczne i odpowiadać dla kruszywa normie PN – EN 13043:2004 lub normom równoważnym. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu materiałów budowlanych złej jakości. 4. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. 5. Dostarczone materiały budowlane muszą spełniać wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 6. Zakup materiałów budowlanych będzie odbywał się bezgotówkowo. 7. Płatności za zakupione materiały budowlane dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury VAT, wystawionej za dostawę w terminie nie krótszym niż 14 dni i nie dłuższym niż 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów budowlanych w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału budowlanego o nie więcej niż 50 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania . 9. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów budowlanych na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) może powierzyć realizację zamówienia innemu Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert w przypadku uchylenia się od zawarcia umowy przez wykonawcę najkorzystniejszego, wybranego w drodze niniejszego postepowania. 13. Dopuszcza się zawarcie umowy drogą korespondencyjną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej 2 dostawy o tym samym lub podobnym charakterze i wartości takiej samej lub wyższej w okresie 2 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres z załączeniem dowodów czy te dostawy zostały wykonane należycie tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1.1. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 1.3. Zaparafowany wzór umowy dostawy – załącznik nr 3 do SIWZ 1.4. Dokumenty wskazane w Dziale V pkt. 2.1., 2.2. SIWZ 1.5. Wszystkie dokumenty wskazane w Dziale II pkt. 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach