Przetargi.pl
„ZAKUP REMONTERA” DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp-olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ZAKUP REMONTERA” DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą remontera drogowego na podwoziu kołowym dla Powiatu Oleśnickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (minimalne parametry techniczne) przedstawia się następująco: 1) Ilość frakcji grysu - 2 2) Pojemność zbiornika na kruszywo minimum 4 m3, w podziale na komory o pojemnościach 1,5m3 i 2,5m 3. Uwaga! W przypadku zaoferowania większej pojemności zbiornika na kruszywo należy zachować podział komór z zachowaniem ww. proporcji. 3) Pojemność zbiornika emulsji - min. 1000 l 4) Ilość podajników ślimakowych – 2 5) Termoizolowany, podgrzewany zbiornik na emulsję 6) Palnik gazowy lub olejowy 7) Wskaźnik temperatury emulsji 8) Wysięgnik roboczy min. 4,0 m 9) Licznik motogodzin silnika 10) Podwozie homologowane wraz z kompletem wyposażenia (w tym oświetlenie drogowe) przystosowane do przewozu remontera drogowego 11) Oświetlenie ostrzegawcze koloru pomarańczowego (tzw. „kogut”) 12) Sygnalizacja dźwiękowa w kabinie pojazdu sterowana z pulpitu operatora
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34920000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Treść oferty stanowi wypełniony „Formularz oferty” 2.Wraz z ofertą muszą być złożone: 1)Zestawienie kosztów – załącznik nr 3 do siwz , 2)Szczegółowy opis techniczny wraz z fotografiami, (lub folderami reklamowymi) lub innymi dokumentami potwierdzającymi parametry remontera drogowego UWAGA! Nie załączenie dokumentów o których mowa w pkt 1 i 2 spowoduje odrzucenie oferty. 3)Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz, 4)Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.7. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 5)Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 7)Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik). 8)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. 2019r, poz. 700 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach