Przetargi.pl
Zakup remontera drogowego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W STRZELINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713921278 , fax. 713921278
  • Data zamieszczenia: 2022-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W STRZELINIE
    ul. Kamienna 3
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 713921278, fax. 713921278
    REGON: 020820957
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup remontera drogowego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą remontera drogowego typu Patcher w ilości 1 szt, zamontowanego na ramie (przyczepie) lub posiadającego koła umożliwiające poruszanie się remontera po podłączeniu do ciągnika rolniczego lub samochodu ciężarowego do Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie. Remonter przeznaczony do likwidacji ubytków w nawierzchniach drogowych przy użyciu kruszywa mineralnego i emulsji bitumicznej, które odpowiednio dozowane i mieszane ze sobą w głowicy roboczej wbudowywane są pod ciśnieniem w miejsca uszkodzeń.Parametry techniczne:1) Remonter- min. rok produkcji 2019.2) Silnik wysokoprężny 4-cylindrowy o mocy przynajmniej 25 KM chłodzony cieczą, napędzający dmuchawę i pompy hydrauliczne.3) Zasobnik na kruszywo jedno – lub dwu - komorowy o pojemności całkowitej nie mniejszej niż 4,5 m34) Podawanie kruszywa podajnikiem ślimakowym wykonanym z materiału trudno ścieralnego np. stali hardox z płynnie regulowaną wydajnością.5) Zbiornik na emulsję o pojemności 800 - 1200 litrów, izolowany, wyposażony we wskaźniki poziomu emulsji oraz temperatury emulsji.6) Ogrzewanie emulsji bezpiecznym palnikiem olejowym z zamkniętą komorą spalania sterowanym automatycznie z regulacją temperatury emulsji z dokładnością do 1°C.7) Paliwo palnika podgrzewającego emulsję: olej opałowy lub olej napędowy.8) Automatyczne załączanie i wyłączanie palnika olejowego w celu podgrzewania i utrzymania temperatury roboczej emulsji, możliwość grzania na postoju i podczas jazdy, możliwość grzania z zasilaniem z zewnętrznej sieci 230 V 50 Hz bez pracy silnika spalinowego.9) Dmuchawa o wydajności regulowanej min. 10 000 litrów/minutę.10) Pompa do emulsji bitumicznej z napędem hydraulicznym, ogrzewana razem z emulsją.11) Umiejscowienie pompy wewnątrz zbiornika emulsji uniemożliwiające jakiekolwiek wycieki emulsji z pompy na zewnątrz maszyny oraz zapewniające identyczną temperaturę roboczą pompy oraz emulsji w czasie.12) Głowica robocza podająca grys, emulsję bitumiczną i powietrze umiejscowiona na końcu wysięgnika roboczego.13) Wysięgnik roboczy o zasięgu nie mniejszym niż 4 m zamontowany z tyłu pojazdu, przegubowy i uchylny, z przewodami doprowadzającymi kruszywo i emulsję bitumiczną, z bezstopniową regulacją wysokości głowicy roboczej realizowaną siłownikiem pneumatycznym, z pulpitem sterującym, wysięgnik na czas przejazdu samochodu składany.14) Automatyczny system redukcji prędkości powietrza z głowicy roboczej optymalizujący prędkość wbudowywania mieszanki emulsyjno - grysowej regulowany pneumatycznie.15) Pulpit sterujący umiejscowiony na stanowisku operatora na wysięgniku przy głowicy roboczej, wyposażony m. in. w: sterowanie podajnikami grysu, sterowanie pompą emulsji, stacyjka i kontrolki silnika spalinowego, regulacja obrotów silnika spalinowego, regulacja wysokości głowicy roboczej, sygnał dźwiękowy dla kierowcy, wskaźnik paliwa silnika, wskaźnik poziomu emulsji.2. Wymagania dodatkowe:1) wykonawca przeszkoli wyznaczonych pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonego sprzętu w cenie oferty;2) przedmiot umowy wykonawca dostarczy niezwłocznie ( maksymalnie do 2 dni od daty zawarcia umowy) na bazę Powiatowego Zarządu Dróg Strzelinie ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin.;3) w przypadku nowego remontera,, Wykonawca zobowiązuje się do realizacji bezpłatnych przeglądów i napraw w okresie gwarancyjnym.4) Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 12 miesięcy od daty odbioru remontera, (wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 36 miesięcy).5) Wykonawca dostarczy wraz z remonterem instrukcję obsługi remontera w języku polskim, kartę gwarancyjną (w przypadku nowego remontera) oraz deklarację zgodności CE.6) Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem dokumenty (wymagane atesty) i musi spełniać warunki techniczne zgodne z polskimi i europejskimi normami.7) Przedstawione wymagania techniczne urządzenia są bezwzględnie wymagane od wykonawcy. W przypadku nie spełnienia wymagań Zamawiający odrzuci ofertę.8) Opis Przedmiotu Zamówienia nie uwzględnia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34920000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 19 stycznia 2023 roku licząc od dnia upływu terminu składania ofert.4. Wykonawca może wnieść wadium w:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek Zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie nr 78 9588 0004 0000 1296 2000 0020, z adnotacją: PZD.272.2.24.2022.JS „Dostawa remontera drogowego”.6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego.7. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.9. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca składa oryginał dokumentu w postaci elektronicznej załączając go do oferty. Dokument ten powinien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każdym pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż wykonał (zakończył) co najmniej jedną dostawę remontera drogowego o wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto oraz o parametrach porównywalnych do parametrów wymaganych przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (na podstawie art. 117 ust 4 Pzp), z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełnia w całości co najmniej jeden z nich.7. W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełniają w całości samodzielnie – lub – w całości jest on spełniany przez podmiot udostępniający, na zasoby którego Wykonawca się powołuje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach