Przetargi.pl
Zakup, montaż, uruchomienie, konfiguracja i strojenie sprzętu kinotechnicznego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi w ramach zadania "Modernizacja małej sali kinowej oraz zakup wyposażenia dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza w Zawierciu.”

Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Piastowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6722882, 602 773 051 , fax. 326 722 882
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza
    ul. Piastowska 1
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 6722882, 602 773 051, fax. 326 722 882
    REGON: 86165300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, montaż, uruchomienie, konfiguracja i strojenie sprzętu kinotechnicznego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi w ramach zadania "Modernizacja małej sali kinowej oraz zakup wyposażenia dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza w Zawierciu.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup, montaż, uruchomienie, konfiguracja i strojenie sprzętu kinotechnicznego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi w ramach zadania "Modernizacja małej sali kinowej oraz zakup wyposażenia dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza w Zawierciu.” W skład sprzętu kinotechnicznego wchodzą: 1) Projektor FullHD (1080p)- 1 szt., 2) Cyfrowy procesor dźwięku kinowego - 1 szt., 3) Odtwarzacz treści Blu-ray - 1 szt., 4) Kolumna głośnikowa - 3 szt., 5) Kolumna głośnikowa zaekranowa - 1 szt., 6) Wzmacniacz mocy - 2 szt., 7) Szafa aparaturowa typu „rack” - 1 szt., 8) Ekran projekcyjny- 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) oferowany sprzęt musi być fabryczne nowy, kompletny (z pełnym okablowaniem, materiałami startowymi, niezbędnym wyposażeniem np.: baterie, złącza, zasilacze, wtyczki i itp.), gotowy do pracy, aktualne produkowany na rynku, o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego, 2) Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy instrukcje obsługi/użytkowania w języku polskim, 3) Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy karty gwarancyjne (odrębne dla każdego urządzenia), zgodne z wymogami SIWZ. 4. Wymagania w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia, konfiguracji i strojenia oraz szkolenia personelu Zamawiającego: 1) dostawa sprzętu obejmuje transport, wniesienie, zmontowanie, instalację, uruchomienie, konfigurację i strojenia, a także sprawdzenie poprawności działania urządzeń (czynności, które należy wykonać, aby oferowane urządzenia były podłączone, uruchomione i poprawnie działające), 2) przedmiot zamówienia będzie dostarczony transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, 3) miejscem dostawy i montażu jest budynek Miejskiego Ośrodka Kultury w Zawierciu im. Adama Mickiewicza, ul. Piastowska 1, sala 203, 4) Wykonawca przeszkoli 4 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu, 5) ewentualne szkody powstałe w związku z wnoszeniem i montażem sprzętu, zostaną usunięte na koszt Wykonawcy. 5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, za wyjątkiem lampy projektora, gdzie gwarancja wynosi 12 miesięcy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 6. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 7. Wymagania w zakresie serwisu: Minimalny (wymagalny) czas reakcji serwisowej wynosi 120 godziny od momentu zgłoszeniu przez Zamawiającego usterki lub wady. Czas reakcji serwisowej oznacza czas, w którym Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszone usterki lub wady lub dostarczyć sprzęt zastępczy o parametrach co najmniej takich samych jak sprzęt lub jego elementy podlegające naprawie. Czas reakcji serwisowej liczony będzie od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki lub wady telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną (na numer telefonu, faxu lub adres mailowy Wykonawcy wskazany w umowie) w okresie obowiązywania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji. 8. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 9. Zamówienie jest współfinansowane przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38652000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach