Przetargi.pl
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia kinotechnicznego dla Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu realizowane w ramach projektów: 1) Zakup aparatury do projekcji cyfrowych w MOK "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu; 2) Zakup urządzeń kinotechnicznych do projekcji cyfrowych kinowych.

Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Piastowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6722882, 602 773 051 , fax. 326 722 882
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza
    ul. Piastowska 1
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 6722882, 602 773 051, fax. 326 722 882
    REGON: 86165300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mok.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia kinotechnicznego dla Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu realizowane w ramach projektów: 1) Zakup aparatury do projekcji cyfrowych w MOK "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu; 2) Zakup urządzeń kinotechnicznych do projekcji cyfrowych kinowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup. dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia kinotechnicznego dla Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu realizowane w ramach projektów: 1) Zakup aparatury do projekcji cyfrowych w MOK "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu; 2) Zakup urządzeń kinotechnicznych do projekcji cyfrowych kinowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Na przedmiot zamówienia składa się: 2.1. 1) Kinowy projektor cyfrowy 1 szt.; 2) Serwer kina cyfrowego 1 szt.; 3) Obiektyw projekcyjny 1 szt.; 4) Panel sterujący 1 szt.; 5) Układ do projekcji 3D 1 szt.; 6) Okulary 3D 538 szt.; 7) Platforma (stolik pod zestaw cyfrowy) 1 szt.; 8) Dostawa, montaż i szkolenie kinooperatorów 1 kpl.; 2.2. 1) Ekran projekcyjny 1 szt.; 2) Okulary do projekcji 3D 5000 szt.; 3) Blu-ray 1 szt.; 4) Monitor 1 szt.; 5) Rozdzielacz sygnału 1 szt.; 6) Zasilacz UPS 1 szt.; 7) Dostawa, montaż i szkolenie kinooperatorów 1 kpl. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowany sprzęt musi być fabryczne nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny tj. zawierający wszystkie elementy niezbędne do niezakłóconego korzystania zgodnie z jego funkcją i przeznaczeniem (z pełnym okablowaniem, materiałami startowymi, niezbędnym wyposażeniem np.: baterie, złącza, zasilacze, wtyczki i itp.), nieuszkodzony, sprawny technicznie, spełniający wszelkie parametry techniczne, użytkowe określone przez Zamawiającego w SIWZ i ofercie Wykonawcy, gotowy do pracy, aktualne produkowany na rynku (Zamawiający nie dopuszcza, aby proponowany w ofercie sprzęt był wycofany z produkcji), o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. Sprzęt musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji na rynek Polski. Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji poza producentem w dostarczony sprzęt przed jego dostawą do Zamawiającego. Zamawiający ma prawo zweryfikować czy Wykonawca pozyskał sprzęt poprzez oficjalny kanał dystrybucji. W tym celu Wykonawca ma obowiązek na żądanie Zamawiającego udostępnić kontakt do Dystrybutora sprzętu na rynek Polski. 2) Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy instrukcje obsługi/użytkowania w języku polskim; 3) Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy karty gwarancyjne (odrębne dla każdego urządzenia), zgodne z wymogami SIWZ. 4. W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia przez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wymaganego oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. Ponadto tam gdzie w OPZ został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę elementów/typów urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane elementy/typy urządzeń, będą spełniały wymogi minimalne wskazane przez Zamawiającego. Zaoferowanie elementów/typów urządzeń równoważnych nie może prowadzić do sytuacji, w której dostarczony sprzęt będzie niekompatybilny z innymi elementami wchodzącymi w skład dostaw, co ma umożliwić eksploatację dostarczonych urządzeń zgodnie z przeznaczeniem. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 5. Wymagania w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia, konfiguracji i strojenia oraz szkolenia personelu Zamawiającego: 1) Dostawa sprzętu obejmuje transport, wniesienie, zmontowanie, instalację, uruchomienie, konfigurację i strojenie, a także sprawdzenie poprawności działania urządzeń (czynności, które należy wykonać, aby oferowane urządzenia były podłączone, uruchomione i poprawnie działające); 2) Przedmiot zamówienia będzie dostarczony transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowy transport do siedziby Zamawiającego wszystkich urządzeń i pozostałego wyposażenia koniecznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. Montaż i uruchomienie powinno być realizowane z wykorzystaniem sprzętu i urządzeń Wykonawcy. Wykonywanie prac nie może zakłócać funkcjonowania obiektu. Wykonywanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do organizacji pracy w obiekcie; 3) Podczas wykonywania prac montażowych należy szczególnie przestrzegać reżimu sanitarnego, w szczególności związanego z przeciwdziałaniem Covid-19, zgodnie z obowiązującymi przepisami/procedurami; 4) Miejscem dostawy i montażu jest budynek Miejskiego Ośrodka Kultury w Zawierciu im. Adama Mickiewicza, ul. Piastowska 1, pokój kinooperatorki, 5) Wykonawca przeszkoli 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu, 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach ogólnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów obiektu, istniejącej infrastruktury lub wyposażenia, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, a w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 8. Wymagania w zakresie serwisu: Czas reakcji serwisu, tj. przybycie serwisanta, diagnoza wady lub usterki i jej usuniecie wynosi 24 godziny (liczone w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki lub wady. Czas reakcji serwisowej liczony będzie od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki lub wady telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną (na numer telefonu, faxu lub adres mailowy Wykonawcy wskazany w umowie) w okresie obowiązywania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji. W przypadku, gdy naprawa wymaga sprowadzenia części, termin ten może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do sprowadzenia tych części. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad lub usterek na swój kosz bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. Wykryte wady lub usterki usuwane będą na miejscu, w którym sprzęt kinowy jest używany, chyba że będą uzasadnione przypadki wskazujące na potrzebę usuwania wad lub usterek poza miejscem użytkowania sprzętu kinowego. W przypadku konieczności usunięcia wad lub usterek w innym miejscu niż miejsce użytkowania sprzętu, koszt i odpowiedzialność za jego transport ponosi Wykonawca. Koszt i odpowiedzialność ponosi Wykonawca od chwili wydania wadliwego sprzętu przez Zamawiającego do chwili odbioru przez Zamawiającego od Wykonawcy sprzętu po usunięciu wad lub usterek. 9. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 10. Zamawiający zwraca uwagę, iż nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Zamówienie jest współfinansowane przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38652000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach