Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg
- Adres: 00-983 Warszawa, Ludwika Kondratowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
- Data zamieszczenia: 2018-05-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Ludwika Kondratowicza 20
00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
REGON: 1525966300115 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Technikum nr 11 i Technikum nr 30 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ 1 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, graficznego, multimedialnego, drukującego. Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest zakup wraz z dostarczeniem pomocy dydaktycznych obejmujących zupełnie nowy sprzęt komputerowy, graficzny, multimedialny, drukujący: a) zestawy komputerowe typu All In One z system operacyjnym i programem biurowym – 45 szt., b) tablety graficzne z oprogramowaniem – 4 szt., c) zestawy interaktywne składające się z tablic multimedialnych, projektorów ultra krótkoogniskowych i uchwytów – 5 szt., d) projektory multimedialne – 5 szt., e) ploter – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. CZĘŚĆ 2 - Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego. Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest zakup wraz z dostarczeniem pomocy dydaktycznych obejmujących zupełnie nowe oprogramowanie komputerowe: a) program do projektowania wnętrz i mebli – 10 sztuk, b) oprogramowanie do tworzenia grafiki – 30 sztuk, c) oprogramowanie do obsługi turystycznej – system rezerwacyjny – 1 sztuka dla 11 stanowisk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium dla CZĘŚCI 1 w wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)., dla CZĘŚCI 2 w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: 1) wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1a lub/i Załącznik nr 1b do SIWZ, 2) Wypełnionego formularza cenowego o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7a lub/i Załącznik nr 7b do SIWZ, 3) Wypełnionego Zestawienia oferowanego sprzętu dla Części 1, Zestawienia oferowanego oprogramowania dla Części 2 o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9a lub/i Załącznik nr 9b do SIWZ. 2. Ponadto, do oferty należy załączyć: 4) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, należy załączyć odpowiednie dokumenty. 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniany), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - nazwiska i imiona osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia oddanych mu do dyspozycji. Uwaga: Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w ust. 2 pkt 1) i 2). informację 6) Dowód wniesienia wadium. 7) Oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia wypełniona zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ – odpowiednio dla Części 1 i Części 2. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów i sprzętu weterynaryjnego oraz sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2023-10-13 - Dostawa modeli anatomicznych i trenażerów w podziale na pakiety AEZ/S-150/2022
Dodano: 2023-02-28 - Modele anatomiczne (manekiny, trenażery, fantomy) w podziale na pakiety AEZ/S-009/2023
Dodano: 2023-02-22 - Zakup i dostawa pomocy naukowych – gogli VR
Dodano: 2022-10-28 - Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu "Warszawa Talentów - rozwój doradztwa zawodowego w szkołach podstawowych m.st. Warszawy" w ramach (...)
Dodano: 2022-10-07 - Zakup pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych w ramach Rządowego programu "Aktywna tablica"
Dodano: 2022-09-15 - Dostawa modeli anatomicznych i trenażerów w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-020/2022
Dodano: 2022-08-05 - Wyposażenie szkół Gminy Michałowice w pomoce dydaktyczne ramach programu Laboratoria Przyszłości
Dodano: 2022-07-22 - Wyposażenie szkół Gminy Michałowice w pomoce dydaktyczne ramach programu Laboratoria Przyszłości
Dodano: 2022-07-22 - Wyposażenie szkół Gminy Michałowice w pomoce dydaktyczne ramach programu Laboratoria Przyszłości
Dodano: 2022-07-22