Przetargi.pl
ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU POWSZECHNEGO UŻYTKU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU POWSZECHNEGO UŻYTKU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 10 Części: a) Część 1 – Zakup, dostawa i montaż trzonu kuchennego 6 palnikowego b) Część 2 – Zakup, dostawa i montaż kotła warzelnego 300 L c) Część 3 – Zakup, dostawa i montaż szaf chłodniczych o pojemności 600 – 700 L d) Część 4 – Zakup, dostawa i montaż patelni elektrycznej o pow. do 0,5 m2 e) Część 5 – Zakup, dostawa i montaż zmywarki tunelowej z modułem suszącym f) Część 6 – Zakup, dostawa i montaż zmywarki do mycia garnków i tac g) Część 7 – Zakup, dostawa i montaż zmywarki kapturowej h) Część 8 – Zakup, dostawa i montaż szafy szybkochłodzącej i) Część 9 – Zakup, dostawa i montaż pieca konwekcyjno – parowego 10 półkowego j) Część 10 – Zakup, dostawa i montaż pieca konwekcyjno – parowego 20 półkowego 3.Wykaz ilości przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9 oraz 2.10 do SIWZ (odpowiednio dla Części). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami konstrukcyjnymi i technicznymi został zawarty w Wymaganiach Taktyczno – Technicznych (WTT) stanowiących załącznik nr 2 do Projektu umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6. W ramach wynagrodzenia brutto Wykonawca przeszkoli min. 3 osoby z zakresu obsługi codziennej, obsługi okresowej, bhp, programowania pracy sprzętu (dotyczy każdej Części). Szkolenie odbędzie się w miejscu i w dniu montażu Towaru. 7. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej Części, przy czym w danej Części może złożyć tylko jedną ofertę. 8. W trakcie badania i oceny ofert Zmawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39312000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą. 2. Wysokość wadium wynosi: Część 1 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100 groszy) Część 2 – 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100 groszy) Część 3 – 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100 groszy) Część 4 – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100 groszy) Część 5 – 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 groszy) Część 6 – 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100 groszy) Część 7 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100 groszy) Część 8 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100 groszy) Część 9 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100 groszy) Część 10 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy) 3. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych części dla których składa ofertę. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 tytułem „Wadium do ZP/72/2019 w postępowaniu na zakup, dostawę i montaż sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej Część …. (nazwa i NIP Wykonawcy)” 6. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz – oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: wadium do ZP/72/2019 w postępowaniu na zakup, dostawę i montaż sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej Część ….. (nazwa i NIP Wykonawcy) i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 8. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 9. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9 oraz 2.10 do SIWZ (odpowiednio dla Części). 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEIDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) – należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach