Przetargi.pl
Zadanie 1: Zakup i bieżąca dostawa siarczanu żelazowego w ilości do 550 Mg dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie. Zadanie 2: Zakup i bieżąca dostawa chlorku poliglinu w ilości do 650 Mg dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343618986 , fax. +48343619070
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343618986, fax. +48343619070
    REGON: 15208264900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Zakup i bieżąca dostawa siarczanu żelazowego w ilości do 550 Mg dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie. Zadanie 2: Zakup i bieżąca dostawa chlorku poliglinu w ilości do 650 Mg dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE 1 1. Zakup i bieżąca dostawa siarczanu żelazowego w ilości do 550 Mg dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie. 2. Przedstawiona powyżej ilość jest maksymalną jaką Zamawiający przewiduje do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy, tj. do dnia 31 grudnia 2020 r. 3. Dane ogólne: 1) Siarczan żelazowy. Siarczan żelazowy stosowany jest w procesie chemicznego usuwania fosforu o następujących parametrach technicznych: a) Skład chemiczny i właściwości: i. Wzór chemiczny: Fe2(SO4)3 ii. Postać: roztwór wodny ok.:42% iii. Temperatura krzepnięcia: < - 30 ºC iv. Żelazo ogólne: 11,6 ÷ 13,0 % v. Żelazo Fe2+ : ≤ 0,7 % b) Zawartość metali ciężkich: i. Ołów (Pb) - do 0,5 mg/kg ii. Kadm (Cd) - do 0,5 mg/kg iii. Chrom (Cr) - do 5 mg/kg iv. Nikiel (Ni) - do 25 mg/kg v. Cynk (Zn) - do 20 mg/kg vi. Mangan (Mn)- do 300 mg/kg vii. Miedź (Cu) - do 1,0 mg/kg (Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałej kontroli ww. parametrów). 4. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Sukcesywne, ciągłe dostawy koagulantu, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 2) Terminy dostaw siarczanu żelazowego ustala Wykonawca na podstawie zainstalowanej przez siebie ciągłej, zdalnej kontroli ilości/poziomu koagulantu (siarczanu żelazowego) w zbiornikach instalacji dozujących na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie. 5. Obowiązki stron 1) Wykonawca zapewni dostawy: siarczanu żelazowego cysternami samochodowymi o ładowności około 25 ton. 2) Wykonawca zamontuje system zdalnego monitorowania ilości/poziomu siarczanu żelazowego w zbiornikach instalacji dozujących i będzie ponosił odpowiedzialność za ciągłość dostaw. W razie wątpliwości uważa się, że konieczność kolejnej dostawy istnieje, gdy w zbiorniku instalacji dozującej poziom koagulantu jest równy lub niższy od 30% maksymalnej pojemności. 3) W przypadku awarii systemu Zamawiający niezwłocznie informuje o tym fakcie Wykonawcę. W takiej sytuacji dostawy siarczanu żelazowego będą realizowane w terminie określonym telefonicznie z zachowaniem ciągłości. 4) Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość dla poszczególnych koagulantów tj. siarczanu żelazowego, dostarczając do każdej dostawy dokumenty ją potwierdzające (certyfikat jakości oraz atest PZH). 5) W przypadku stwierdzenia wad jakości dostarczonych produktów Zamawiający natychmiast poinformuje o tym Wykonawcę. 6) Wymiana produktów na pozbawione wad nastąpi w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty poinformowania Wykonawcy i na jego koszt. 7) Dostarczenie produktów z wadami lub bez odpowiednich dokumentów potwierdzających ich jakość, traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy. 8) Za nienależyte wykonanie umowy uważane jest również niedostarczenie przez Wykonawcę produktów w ciągu 72 godzin od powzięcia wiadomości o konieczności kolejnej dostawy. 9) Cena zadania obejmuje koszt transportu i rozładunku na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie, ul. Srebrna 172/188 i na terenie Oczyszczalni Ścieków DŻBÓW, ul. Anyżkowa. ZADANIE 2 1. Zakup i bieżąca dostawa chlorku poliglinu w ilości do 650 Mg dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie. 2. Przedstawiona powyżej ilość jest maksymalna jaką Zamawiający przewiduje do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy, tj. do dnia 31 grudnia 2020 r 3. Chlorek poliglinu. Chlorek poliglinu stosowany jest w celu zwalczania rozwoju bakterii nitkowatych o następujących parametrach technicznych: a) Skład chemiczny i właściwości: i. Al2O3 - 17,0±0,6% ii. Al+3 - 9,0±0,3% iii. Chlorki (Cl-) - 21,0±2,0% iv. Zasadowość - 41,0±3% v. pH - 1,0±0,2 vi. Gęstość w kg/m3 - (20°C) 1360±10 vii. Lepkość - (20°C) ok. 20 m Pas (Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałej kontroli ww. parametrów). 4. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Sukcesywne, ciągłe dostawy koagulantu, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 2) Terminy dostaw chlorku poliglinu ustala Wykonawca na podstawie zainstalowanej przez siebie ciągłej, zdalnej kontroli ilości/poziomu koagulantu (chlorku poliglinu) w zbiornikach instalacji dozujących na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie. 5. Obowiązki stron 1) Wykonawca zapewni dostawy: chlorku poliglinu cysternami samochodowymi o ładowności około 25 ton. 2) Wykonawca zamontuje system zdalnego monitorowania ilości/poziomu chlorku poliglinu w zbiornikach instalacji dozujących i będzie ponosił odpowiedzialność za ciągłość dostaw. W razie wątpliwości uważa się, że konieczność kolejnej dostawy istnieje, gdy w zbiorniku instalacji dozującej poziom koagulantu jest równy lub niższy od 30% maksymalnej pojemności. 3) W przypadku awarii systemu Zamawiający niezwłocznie informuje o tym fakcie Wykonawcę. W takiej sytuacji dostawy chlorku poliglinu będą realizowane w terminie określonym telefonicznie z zachowaniem ciągłości. 4) Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość dla poszczególnych koagulantów tj. chlorku poliglinu, dostarczając do każdej dostawy dokumenty ją potwierdzające (certyfikat jakości oraz atest PZH). 5) W przypadku stwierdzenia wad jakości dostarczonych produktów Zamawiający natychmiast poinformuje o tym Wykonawcę. 6) Wymiana produktów na pozbawione wad nastąpi w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty poinformowania Wykonawcy i na jego koszt. 7) Dostarczenie produktów z wadami lub bez odpowiednich dokumentów potwierdzających ich jakość, traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy. 8) Za nienależyte wykonanie umowy uważane jest również niedostarczenie przez Wykonawcę produktów w ciągu 72 godzin od powzięcia wiadomości o konieczności kolejnej dostawy. 9) Cena zadania obejmuje koszt transportu i rozładunku na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie, ul. Srebrna 172/188 i na terenie Oczyszczalni Ścieków DŻBÓW, ul. Anyżkowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24312123-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: zadanie 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i zero gorszy), zadanie 2: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i zero groszy). 2. Forma wniesienia wadium: 1) pieniądz, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancja ubezpieczeniowa, 4) gwarancja bankowa, 5) poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z tym jednak, że za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu na konto Zamawiającego. 4. Inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt od 2) do 5) ustawy Pzp powinny być dołączone do oferty jednak nie trwale związane z ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto: Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku: 92 1030 1508 0000 0008 1829 7009. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Kompletna oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany druk Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) wypełniony i podpisany druk Oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ 4) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, 6) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 7) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw dla zadania 1 - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 8) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw dla zadania 2 - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 9) oświadczenie o stanie prawnym - załącznik nr 6 do SIWZ, 10) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 – załącznik nr 7 do SIWZ, 11) parafowany wzór umowy dla zadania 1- załącznik nr 8 do SIWZ, 12) parafowany wzór umowy dla zadania 2- załącznik nr 9 do SIWZ, 13) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, 14) dokument potwierdzający wpłatę wadium, 15) kartę charakterystyki substancji chemicznej dla siarczanu żelazowego, 16) kartę charakterystyki substancji chemicznej dla chlorku poliglinu. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa zadania, dokumenty opisane w ppkt 3), 4), 5), 6), 9), 10), 13), 14) przedkłada w jednym egzemplarzu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach