Przetargi.pl
Zadanie 1: Bieżąca dostawa siarczanu żelazowego w ilości do 550 Mg dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie. Zadanie 2: Bieżąca dostawa chlorku poliglinu w ilości do 650 Mg dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343618986 , fax. +48343619070
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343618986, fax. +48343619070
    REGON: 15208264900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Bieżąca dostawa siarczanu żelazowego w ilości do 550 Mg dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie. Zadanie 2: Bieżąca dostawa chlorku poliglinu w ilości do 650 Mg dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Bieżąca dostawa siarczanu żelazowego w ilości do 550 Mg dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie. 2. Przedstawiona powyżej ilość jest maksymalną jaką Zamawiający przewiduje do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy, tj. do dnia 31 grudnia 2021 r. 3. Dane ogólne: Siarczan żelazowy. Siarczan żelazowy stosowany jest w procesie chemicznego usuwania fosforu o następujących parametrach technicznych: a) Skład chemiczny i właściwości: i. Wzór chemiczny: Fe2(SO4)3 ii. Postać: roztwór wodny: ok.: 42% iii. Temperatura krzepnięcia: < - 30 ºC iv. Żelazo ogólne: 11,6 ÷ 13,0 % v. Żelazo Fe2+ : ≤ 0,7 % b) Zawartość metali ciężkich: i. Ołów (Pb) - do 0,5 mg/kg ii. Kadm (Cd) - do 0,5 mg/kg iii. Chrom (Cr) - do 5 mg/kg iv. Nikiel (Ni) - do 25 mg/kg v. Cynk (Zn) - do 20 mg/kg vi. Mangan (Mn)- do 300 mg/kg vii. Miedź (Cu) - do 1,0 mg/kg (Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałej kontroli ww. parametrów). 4. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Sukcesywne, ciągłe dostawy koagulantu, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 2) Terminy dostaw siarczanu żelazowego ustala Wykonawca na podstawie zainstalowanej przez siebie ciągłej, zdalnej kontroli ilości/poziomu koagulantu (siarczanu żelazowego) w zbiornikach instalacji dozujących na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie. 5. Obowiązki stron 1) Wykonawca zapewni dostawy: siarczanu żelazowego cysternami samochodowymi o ładowności około 25 Mg. 2) Wykonawca zamontuje system zdalnego monitorowania ilości/poziomu siarczanu żelazowego w zbiornikach instalacji dozujących i będzie ponosił odpowiedzialność za ciągłość dostaw. W razie wątpliwości uważa się, że konieczność kolejnej dostawy istnieje, gdy w zbiorniku instalacji dozującej poziom koagulantu jest równy lub niższy od 30% maksymalnej pojemności. 3) W przypadku awarii systemu Zamawiający niezwłocznie informuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dokonać naprawy systemu monitorowania. W takiej sytuacji dostawy siarczanu żelazowego będą realizowane w terminie określonym telefonicznie z zachowaniem ciągłości. 4) Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość dla siarczanu żelazowego, dostarczając do każdej dostawy dokumenty ją potwierdzające (certyfikat jakości oraz atest PZH). 5) W przypadku stwierdzenia wad jakości dostarczonego koagulantu Zamawiający natychmiast poinformuje o tym Wykonawcę. 6) Wymiana koagulantu wadliwego na pozbawionego wad nastąpi w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty poinformowania Wykonawcy i na jego koszt. 7) Dostarczenie koagulantu z wadami lub bez odpowiednich dokumentów potwierdzających ich jakość, traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy. 8) Wykonawca dostarczy każdą partię siarczanu żelazowego w terminie ustalonym przez Strony, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od powzięcia wiadomości o konieczności dokonania kolejnej dostawy. Niedostarczenie partii koagulantu w ciągu 72 godzin od chwili powzięcia wiadomości o konieczności dokonania kolejnej dostawy uznane będzie za nienależyte wykonanie Umowy. 9) Cena dostawy koagulantu obejmuje koszt transportu, załadunku i rozładunku na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie, ul. Srebrna 172/188. 10) Każdorazowo po dokonaniu dostawy siarczanu żelazowego oraz przekazaniu Zamawiającemu dokumentów (certyfikat jakości, atest), Strony podpiszą protokół odbioru dostawy koagulantu. Protokół odbioru dostawy koagulantu niestwierdzający wad stanowi podstawę do wystawienia faktury. Podpisanie protokołu odbioru dostawy nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za jakość dostarczonego koagulantu. ZADANIE 2 1. Przedmiot zamówienia: Bieżąca dostawa chlorku poliglinu w ilości do 650 Mg dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie. 2. Przedstawiona powyżej ilość jest maksymalna jaką Zamawiający przewiduje do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy, tj. do dnia 31 grudnia 2021 r 3. Dane ogólne: Chlorek poliglinu. Chlorek poliglinu stosowany jest w celu zwalczania rozwoju bakterii nitkowatych o następujących parametrach technicznych: Skład chemiczny i właściwości: i. Al2O3 - 17,0±0,6% ii. Al+3 - 9,0±0,3% iii. Chlorki (Cl-) - 21,0±2,0% iv. Zasadowość - 41,0±3% v. pH - 1,0±0,2 vi. Gęstość w kg/m3 - (20°C) 1360±10 vii. Lepkość - (20°C) ok. 20 m Pas (Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałej kontroli ww. parametrów). 4. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Sukcesywne, ciągłe dostawy koagulantu, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 2) Terminy dostaw chlorku poliglinu ustala Wykonawca na podstawie zainstalowanej przez siebie ciągłej, zdalnej kontroli ilości/poziomu koagulantu (chlorku poliglinu) w zbiornikach instalacji dozujących na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie. 5. Obowiązki stron 1) Wykonawca zapewni dostawy: chlorku poliglinu cysternami samochodowymi o ładowności około 25 Mg. 2) Wykonawca zamontuje system zdalnego monitorowania ilości/poziomu chlorku poliglinu w zbiornikach instalacji dozujących i będzie ponosił odpowiedzialność za ciągłość dostaw. W razie wątpliwości uważa się, że konieczność kolejnej dostawy istnieje, gdy w zbiorniku instalacji dozującej poziom koagulantu jest równy lub niższy od 30% maksymalnej pojemności. 3) W przypadku awarii systemu Zamawiający niezwłocznie informuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dokonać naprawy systemu monitorowania. W takiej sytuacji dostawy chlorku poliglinu będą realizowane w terminie określonym telefonicznie z zachowaniem ciągłości. 4) Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość dla chlorku poliglinu, dostarczając do każdej dostawy dokumenty ją potwierdzające (certyfikat jakości oraz atest PZH). 5) W przypadku stwierdzenia wad jakości dostarczonego koagulantu Zamawiający natychmiast poinformuje o tym Wykonawcę. 6) Wymiana koagulantu wadliwego na pozbawionego wad nastąpi w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty poinformowania Wykonawcy i na jego koszt. 7) Dostarczenie koagulantu z wadami lub bez odpowiednich dokumentów potwierdzających ich jakość, traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy. 8) Wykonawca dostarczy każdą partię chlorku poliglinu w terminie ustalonym przez Strony, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od powzięcia wiadomości o konieczności dokonania kolejnej dostawy. Niedostarczenie partii chlorku poliglinu w ciągu 72 godzin od chwili powzięcia wiadomości o konieczności dokonania kolejnej dostawy uznane będzie za nienależyte wykonanie Umowy 9) Cena dostawy koagulantu obejmuje koszt załadunku, transportu i rozładunku na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie, ul. Srebrna 172/188 i na terenie Oczyszczalni Ścieków Dźbów, ul. Anyżkowa, 42-271 Częstochowa. 10) Każdorazowo po dokonaniu dostawy chlorku poliglinu oraz przekazaniu Zamawiającemu dokumentów (certyfikat jakości, atest), Strony podpiszą protokół odbioru dostawy koagulantu. Protokół odbioru dostawy koagulantu niestwierdzający wad stanowi podstawę do wystawienia faktury. Podpisanie protokołu odbioru dostawy nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za jakość dostarczonego koagulantu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24312123-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i zero groszy) Zadanie 2: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych i zero gorszy). 2. Forma wniesienia wadium: 1) pieniądz, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancja ubezpieczeniowa, 4) gwarancja bankowa, 5) poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z tym jednak, że za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu na konto Zamawiającego. 4. Inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt od 2) do 5) ustawy Pzp powinny być dołączone do oferty jednak nie trwale związane z ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto: Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku: 92 1030 1508 0000 0008 1829 7009. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Kompletna oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany druk Oferty dla zadania 1- załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany druk Oferty dla zadania 1- załącznik nr 2 do SIWZ 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ 4) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, 6) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 7) informacja z Krajowego Rejestru Karnego 8) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw dla zadania 1 - załącznik nr 4 do SIWZ, 9) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw dla zadania 2 - załącznik nr 5 do SIWZ 10) oświadczenie o stanie prawnym - załącznik nr 6 do SIWZ, 11) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 – załącznik nr 7 do SIWZ, 12) parafowany wzór umowy dla zadania 1 - załącznik nr 8 do SIWZ, 13) parafowany wzór umowy dla zadania 2 - załącznik nr 9 do SIWZ 14) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 10 do SIWZ 15) oświadczenie dotyczące zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - załącznik nr 11 do SIWZ, 16) kartę charakterystyki substancji chemicznej dla siarczanu żelazowego, 17) kartę charakterystyki substancji chemicznej dla chlorku poliglinu 18) dokument potwierdzający wpłatę wadium dla zadania 1 i/lub zadania 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach