Przetargi.pl
„Dostawa środków dezynfekcyjnych”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 499 115 , fax. 322 413 952
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
    Strzelców Bytomskich 11
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 323 499 115, fax. 322 413 952
    REGON: 27150341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa środków dezynfekcyjnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie w ilości określonej w specyfikacji asortymentowo-cenowej (dalej w treści: SAC) stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej w treści: SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety: Pakiet nr 1 - Środki dezynfekcyjne i myjące -1 Pakiet nr 2 - Środki dezynfekcyjne i myjące -2 Pakiet nr 3 - Środki dezynfekcyjne i myjące -3 Pakiet nr 4 - Mycie, pielęgnacja, dezynfekcja rąk, błon śluzowych i skóry Pakiet nr 5 - Preparaty stosowane w myjni endoskopowej typu Olympus ETD-3 Pakiet nr 6 - Preparaty stosowane w myjni dezynfektorach Pakiet nr 7 - Spirytus medyczny i alkohol etylowy skażony Pakiet nr 8 - Formaldehyd - płyn Pakiet nr 9 - Mycie, dezynfekcja oraz pielęgnacja rąk oraz ciała Pakiet nr 10 - Dezynfekcja skóry, ran oraz błon śluzowych Pakiet nr 11 - Mycie oraz dezynfekcja rąk (system zamknięty) Pakiet nr 12 - Dezynfekcja powierzchni (Preparaty gotowe do użycia) Pakiet nr 13 - Dezynfekcja narzędzi i powierzchni Pakiet nr 14 - Preparaty do myjni automatycznych (narzędzia) Pakiet nr 15 - Środki dezynfekcyjne do myjni endoskopowej Pakiet nr 16 - Środki dezynfekcyjne do komory hiperbarycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7. WADIUM Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą w wysokości: 16 500,00 zł (dotyczy wykonawców, składających oferty na wszystkie części zamówienia). Natomiast, dla ofert częściowych wadium wnosi się odpowiednio do oferowanego pakietu: 1 Pakiet 1 - Środki dezynfekcyjne i myjące (1): 2600 zł, 2 Pakiet 2 - Środki dezynfekcyjne i myjące (2) :1700 zł, 3 Pakiet 3 - Środki dezynfekcyjne i myjące (3) :1200 zł, 4 Pakiet 4 - Mycie, pielęgnacja, dezynfekcja rąk, błon śluzowych i skóry : 3200 zł, 5 Pakiet 5 - Preparaty stosowane w myjni endoskopowej typu Olympus ETD-3 :750 zł, 6 Pakiet 6 - Preparaty stosowane w myjni dezynfektorach: 250 zł, 7 Pakiet 7 - Spirytus medyczny i alkohol etylowy skażony :Wadium nie jest wymagane, 8 Pakiet 8 - Formaldehyd - płyn: Wadium nie jest wymagane, 9 Pakiet 9 - Mycie, dezynfekcja oraz pielęgnacja rąk oraz ciała :2300 zł, 10 Pakiet 10 - Dezynfekcja skóry, ran oraz błon śluzowych: 1100 zł, 11 Pakiet 11 - Mycie oraz dezynfekcja rąk (system zamknięty): 300 zł, 12 Pakiet 12 - Dezynfekcja powierzchni (Preparaty gotowe do użycia) :1000 zł, 13 Pakiet 13 - Dezynfekcja narzędzi i powierzchni :2100 zł, 14 Pakiet 14 - Preparaty do myjni automatycznych (narzędzia) : Wadium nie jest wymagane, 15 Pakiet 15 - Środki dezynfekcyjne do myjni endoskopowej: Wadium nie jest wymagane, 16 Pakiet 16 - Środki dezynfekcyjne do komory hiperbarycznej: Wadium nie jest wymagane, Zamawiający nie wymaga złożenia wadium na pakiety nr: 7,8,14,15,16. 7.1. Wadium można wnosić w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach i gwarancjach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, z późn. zm.). 7.2. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na konto Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW: Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 Z dopiskiem: Wadium na pakiet/y nr… do postępowania SP ZOZ ZSM/ZP/58/2019 Za termin wniesienia wadium uważa się datę i godzinę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 7.3. W przypadku innych niż pieniądz form wadium Wykonawca dostarcza gwarancję lub poręczenie w oryginale do Kasy Zespołu Szpitali Miejskich przed upływem terminu składania ofert (dopuszcza się złożenie gwarancji lub poręczenia wraz z ofertą). 7.4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu. 7.5. Oferta, która nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości zostanie odrzucona. 7.6. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcom, którzy wycofali ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie po otrzymaniu wniosku o zwrot wadium. Wniosek powinien zawierać nazwę postępowania przetargowego, nr sprawy, numer rachunku bankowego Wykonawcy oraz datę wpłaty i kwotę wadium jakie należy zwrócić. Wniosek należy przesłać do Działu Zamówień Publicznych faksem na numer (32) 34-99-298, a po godz. 1500 pocztą elektroniczną: zp@zsm.com.pl 7.7. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP. 7.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) którego oferta została wybrana - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga: a) Wypełnionego formularza ofertowego wg zał. nr 1, b) Wypełnionej specyfikacji asortymentowo-cenowej (SAC) wg zał. nr 2, c) Pełnomocnictwalub upoważnienia – jeżeli dotyczy; d) Dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”. e) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP – załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu 5.17-5.21 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach