Przetargi.pl
„Wykonanie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania w budynkach i mieszkaniach komunalnych w Oświęcimiu”

Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. gen. Józefa Bema
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 425 615 , fax. 338 424 051
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. gen. Józefa Bema 12
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338 425 615, fax. 338 424 051
    REGON: 70025570000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania w budynkach i mieszkaniach komunalnych w Oświęcimiu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania w budynkach i mieszkaniach komunalnych przy ul. Krasickiego 6 w Oświęcimiu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania w budynkach i mieszkaniach komunalnych w n/w budynku: Krasickiego 6 - własność 100 % Gmina Miasto Oświęcim:  Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w 3 mieszkaniach o nr 1, 2, 5.  Włączenie instalacji w istniejący węzeł pomiarowy. Ze względu na fakt, iż prace prowadzone będą w budynkach eksploatowanych, w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenia przed zniszczeniem znajdujących się tam elementów wyposażenia, a termin prowadzonych prac w lokalach uzgodnić indywidualnie z ich użytkownikami (najemcami). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach stanowiących integralną część SIWZ: dokumentacja techniczno projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ), przedmiary robót (załącznik nr 11 do SIWZ) . 3. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy / znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) wykaz zawierający jedną osobę uprawnioną do pełnienia funkcji zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) kierownika: robót o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnej, która posiada minimum 5-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika robót lub budowy dla danej specjalności, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. 3) kosztorysu ofertowego (metodą kalkulacji uproszczonej z zestawieniem materiałów oraz sprzętu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach