Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 99-400 Łowicz, ul. Ułańska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8375368 w. 250 , fax. 468 375 991
- Data zamieszczenia: 2020-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Ułańska 28
99-400 Łowicz, woj. łódzkie
tel. 046 8375368 w. 250, fax. 468 375 991
REGON: 75007966000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych oraz ich dystrybucja na poszczególne oddziały szpitalne. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu całodziennych posiłków w kuchni głównej Zamawiającego, Łowicz ul. Ułańska 28, ich dystrybucja do oddziałów szpitalnych oraz dostarczenie do Oddziału Fizjoterapii i Rehabilitacji, Rulice 31, gm. Bielawy - okres realizacji usługi 12 miesięcy. Przygotowanie posiłków powinno być zgodne z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP), Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP), systemem zarządzania bezpieczeństwem żywności (HACCP), uwzględniać zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego, Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej oraz zalecenia opublikowane w Zasadach prawidłowego żywienia chorych w szpitalach. 2. Wykonawca zobowiązuje się dzierżawienia pomieszczeń Szpitala na prowadzenie powyższej usługi. Zamawiający oddaje w dzierżawę pomieszczenia, w tym: kuchnia centralna z magazynami oraz stołówką o łącznej powierzchni 235,91m2 oraz pomieszczenia kuchni w Oddziale Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie k/Bielaw o łącznej powierzchni 36,98m2, wraz z urządzeniami stanowiącymi wyposażenie kuchni, na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego zawierającego specyfikację przekazanego sprzętu. Wykaz pomieszczeń i sprzętu stanowiących przedmiot dzierżawy i najmu zawiera załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia 4 pracowników, w trybie art. 231KP przy zapewnieniu wszelkich praw i uprawnień im przysługujących. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: dietetyka, osoby bezpośrednio zajmujące się przygotowaniem posiłków w kuchni głównej, dostarczaniem ich wózkami do oddziałów szpitalnych oraz zajmujące się utrzymaniem w czystości pomieszczeń, urządzeń kuchenki oddziałowej, zbieraniem naczyń po posiłkach i utrzymaniem w czystości zastawy stołowej w Oddziale Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia dokumentów zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę, na każdym etapie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu dokonał wizji lokalnej obiektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 15.000,00 zł 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.1 pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A II o Łowicz 51124018191111000010887158. Uwaga! Pieniądze muszą znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej na moment otwarcia ofert z zaznaczeniem: wadium – przetarg nieograniczony na świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych oraz ich dystrybucja na poszczególne oddziały szpitalne, kserokopia dokumentu musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. 1.2 w poręczeniach bankowych w postaci oryginału dokumentu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym). 1.3 gwarancjach bankowych (w postaci oryginałów dokumentów), 1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginałów dokumentów), 1.5 poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 , poz. 1158, z późn. zm.) w postaci oryginałów dokumentów. 2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie żądał zwrotu oryginałów dokumentów, należy dodatkowo do oferty dołączyć kserokopię oryginału, a oryginał umieścić w zaadresowanej kopercie i dołączyć do oferty w sposób umożliwiający łatwe jej wyjęcie. 3. Za chwilę faktycznego przekazania wadium w przypadku wnoszenia wadium w postaci pieniężnej uznaje się chwilę zasilenia konta Zamawiającego, a nie zaś chwilę obciążenia rachunku Wykonawcy. 4. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest związana z wyrażeniem zgody na przedłużenie okresu ważności wadium – gdyby przedłużenie okresu ważności wadium nie było możliwe Wykonawca zobowiązany jest wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 5.1 jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a) 5.2 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie (art. 46 ust. 5 pkt 1); 5.3 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 46 ust.5 pkt 2); 5.4 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy(art.46 ust.5 pkt. 3). 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 1.2 w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 1.2 oraz jej podpisem. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zwraca uwagę na możliwość zastosowania na każdym etapie postępowania art. 22d ust. 2 i art. 26 ust. 2f Ustawy- Pzp. 5. Dowód wpłaty wadium. 6. Dokumenty potwierdzające spełnienie pozacenowych kryteriów oceny ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyżywienie pacjentów Szpitala
Dodano: 2024-04-15 - usługa cetringu w projekcie pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się (...)
Dodano: 2024-03-12 - usługa cetringu w projekcie pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się (...)
Dodano: 2024-02-27 - Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łękawie w okresie 01.02.-31.12.2024 r.
Dodano: 2024-02-07 - Catering dla Punktów Przedszkolnych w Tadzinie I Guzewie w okresie od 01.02.2024 do 31.12.2024
Dodano: 2024-01-26 - Wyżywienie pacjentów Szpitala
Dodano: 2024-01-23 - Wyżywienie pacjentów szpitala
Dodano: 2024-01-23 - Przygotowanie i sukcesywna dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych funkcjonujących na terenie gminy Sulmierzyce
Dodano: 2023-09-25 - Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków - usługa społeczna.
Dodano: 2023-09-20 - Świadczenie usług cateringu w zakresie dożywiania uczniów w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Niesułkowie w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-09-19