Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 526 42 17 , fax. 261 874 170
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Nowowiejska 31
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 526 42 17, fax. 261 874 170
REGON: 13280825000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI TECHNICZNEJ I AKTUALIZACJI W ZAKRESIE EKSPLOATACJI I WSPARCIA SYSTEMU MEDIQUS ORAZ SYSTEMU WMS ERP” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki technicznej i aktualizacji w zakresie eksploatacji i wsparcia systemów MEDIQUS I WMS ERP. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. zakup aktualizacji następujących komponentów nw. systemów: WMS/Mediqus Przychodnia System Mediqus WMS/Mediqus RIS System Mediqus WMS/Mediqus Integracja HL7 System Mediqus WMS/Mediqus Planowanie zabiegów rehabilitacyjnych System Mediqus WMS/Mediqus e-Pacjent – moduł (rejestracja internetowa, powiadomienia SMS, e-mail) System Mediqus WMS/Mediqus Moduł Medycyna Pracy - moduł System Mediqus WMS/Mediqus RDM – Repozytorium Dokumentacji Medycznej - moduł System Mediqus WMS ERP – Moduł Finansowo-Księgowy System - WMS ERP WMS ERP – Moduł Kadry System - WMS ERP WMS ERP – Moduł Płace System - WMS ERP WMS ERP – Moduł Środki Trwałe System - WMS ERP WMS ERP – Moduł Gospodarka Materiałowa System - WMS ERP Świadczenie usług opieki technicznej, zostało szczegółowo opisane w pkt VI Opisu przedmiotu zamówienia, zwanego również „OPZ”, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Opis przedmiotu zamówienia ponadto zawarty jest również we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.4. Wzór umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ, jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca, w terminie 3 (trzech) dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.2. powyżej, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy. Zobowiązanie składa się w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
Dodano: 2024-03-25 - Usługa świadczenia Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK
Dodano: 2024-03-15 - Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części
Dodano: 2024-02-27 - 12-miesięczna opieka serwisowa oprogramowania medycznego Optimed NXT dla Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej „Kopernik” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-23 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski systemu SIMPLE.ERP dla UCKWUM
Dodano: 2024-02-07 - Utrzymanie Systemu Telemetrycznego.
Dodano: 2024-01-11 - Usługa zapewnienia wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń HUAWEI
Dodano: 2023-11-22 - Usługa utrzymania SOLM
Dodano: 2023-10-19 - Świadczenie usług serwisowych sprzętu i oprogramowania dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2023-09-26 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego i utrzymania ciągłości działania systemu Kliper przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2023-09-14