Przetargi.pl
Dostawa ciągnika rolniczego do robót utrzymaniowych na drogach powiatowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku

Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z siedzibą w Odrzywołku ogłasza przetarg

  • Adres: 05-622 Belsk Duży, Odrzywołek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 661 02 62 , fax. 0-48 6646465
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z siedzibą w Odrzywołku
    Odrzywołek
    05-622 Belsk Duży, woj. mazowieckie
    tel. 48 661 02 62, fax. 0-48 6646465
    REGON: 67023088200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika rolniczego do robót utrzymaniowych na drogach powiatowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa ciągnika rolniczego do robót na drogach powiatowych w Powiatowym Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku Wymagania dla sprzętu: Proponowana marka i model ciągnika: fabrycznie nowy ( rok produkcji minimum 2020 r. ) Dostarczony ciągnik nie może być prototypem, musi być przygotowany do eksploatacji i posiadać wszelkie wymagane przez prawo zaświadczenia i certyfikaty ( np. taki jak Certyfikat Unii Europejskiej CE ) dopuszczające do obrotu i użytkowania zgodnie z wymogami Zamawiającego. Ciągnik musi być przystosowany do poruszania się po drogach publicznych i posiadać wszystkie wymagane prawem dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji. Ciągnik musi posiadać takie cechy aby możliwa była agregacja osprzętu w postaci: pługa lemieszowego do odśnieżania, pługa wirnikowego , ramienia wysięgnikowego tylnego o masie min. 1500 kg zasięg pracy ramienia powyżej 6,0 m wraz z głowicą koszącą, odmularki do rowów, frezarki do pni, zamiatarki , homologowany uciąg przyczepy o masie 30 T. Wymiary i masy: Masa własna minimum 7000 kg Długość maksimum 500 cm Szerokość nie większa niż 250 cm Wysokość maksimum 3100 cm Rozstaw osi nie mniejszy niż 260 cm Koła przednie o rozmiarze min. 540/65R24 ze skrętnymi błotnikami Koła tylne o rozmiarze min.650/65R38 Silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, turbosprężarka, filtr cząstek stałych Liczba cylindrów minimum 4 Moc minimalna 130 KM Pojemność skokowa minimum 6,0 dm3 Pojemność zbiornika paliwa minimum 300 litrów Pojemność zbiornika ADBLUE minimum 32 litry Skrzynia biegów i wał odbioru mocy Skrzynia typu „Powershift” z wzmacniaczem i rewersem elektro- hydraulicznym typu „Powershift” Ilość biegów minimum 24/18 ( od 24 do przodu i minimum 18 do tyłu ) Możliwość zmiany biegów pod obciążeniem Minimalna prędkość pojazdu 0,37km/h, maksymalna prędkość 50 km/h Wałek odbioru mocy (WOM) 540/540e/1000/1000e ) Przedni podnośnik TUZ wraz z WOM o obrotach 1000, dwie sekcje hydrauliczne Minimum 4-stopniowy wzmacniacz momentu z możliwością pracy automatycznej pod obciążeniem Załączanie wałka elektrohydrauliczne System zatrzymaj i rusz obsługiwany hamulcem zasadniczym Układ hydrauliczny Typ zaworów mechaniczny Liczba sekcji min. 4 Pompa wydajności min. 120 l Maksymalna siła podnoszenia minimum 80kN Końcówki zewnętrzne ( szybkozłącza ) minimum 8+1 Kabina Wyposażona w system amortyzacji Uchylne okno dachowe przeszklone z przesłoną dachową Układ wentylacyjno - grzewczy z klimatyzacją ręczną Fotel obrotowy operatora z amortyzacją pneumatyczną, fotel pasażera z homologacją Kierownica regulowana w pionie i poziomie Szyba tylna, boczna (jeśli występuje) i drzwi z prawej strony operatora zabudowana kratą zabezpieczającą o oczku 10x10mm z możliwością otwierania drzwi i demontażu krat Obieg wewnętrzny umożliwiający szybkie odmrażanie szyb Dwie pary drzwi z całkowicie otwierane Całkowicie uchylane szyby bocznych tylnych okien jeśli występują 2 lusterka zewnętrzne i 1 wewnętrzne Wycieraczka szyby ze spryskiwaczem ( 2 prędkości ) przedniej i tylnej szyby Oświetlenie drogowe zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz oświetlenie robocze LED składające się co najmniej z czterech par reflektorów, po dwie z przodu i z tyłu usytuowanych na dachu kabiny zabezpieczonych kratami Światła ostrzegawcze koloru pomarańczowego LED belka z podświetlonym napisem SŁUŻBA DROGOWA szerokość belki nie wystająca poza obrys kabiny zabezpieczone demontowalną kratą Dźwięk sygnału cofania Zawieszenie Zawieszenie z amortyzacją przedniej osi Rama zaczepu typu przesuwnego z zaczepem transportowym automatycznym, zaczepem typu Piton-Fix, kategoria zaczepu TUZ min. III oraz stabilizatorami automatycznymi po obu stronach Układ hamulcowy Hamulce hydrauliczne sterowane mechanicznie Układ hamulcowy przyczepy – pneumatyczny jedno i dwu obwodowy Dodatkowe wyposażenie Instrukcja obsługi w języku polskim Katalog części w wersji papierowej i elektronicznej Skrzynia narzędziowa zamykana na klucz Trójkąt ostrzegawczy Gaśnica Apteczka Zamawiający wymaga aby minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosił 24 miesiące / 2000 mtg, Zamawiający wymaga zapewnienia serwisu pogwarancyjnego oferowanej na okres min. 10 lat Zamawiający wymaga wykonania przeszkolenia dla 3 operatorów w zakresie obsługi pracy ciągnika. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z siedzibą w Odrzywołku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia- Parametry techniczno-użytkowe . Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez zamawiającego przedmiocie zamówienia jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez zamawiającego..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z zapisami SIWZ :P9.1 Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych) 9.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2016 poz.359 ze zm.) 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Grójcu ; ul. Jatkowa 3 : Nr konta 22 9128 0002 2001 0013 9393 0004 z dopiskiem: wadium na zadanie: dostawa ciągnika rolniczego do robót utrzymaniowych na drogach powiatowych Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 9.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9.5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9.6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami w SIWZ : Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ZPP). 7.13 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.14 Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.13, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust 1b .tj. spełniają warunki, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej c) zdolności technicznej lub zawodowej 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1-4 i pkt. 8 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. UWAGA: W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach