Szkoła Podstawowa Nr 14 w Lubinie ogłasza przetarg
- Adres: 59300 Lubin, ul. Cypriana Kamila Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767 468 330 , fax. 767 468 330
- Data zamieszczenia: 2018-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 14 w Lubinie
ul. Cypriana Kamila Norwida 10
59300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 767 468 330, fax. 767 468 330
REGON: 132172300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp14.lubin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych – dążenie do mądrej i skutecznej edukacji w Gimnazjum nr 4 im. Jana Pawła II w Lubinie”. Zakup i dostawa 4 wózków do przechowywania tabletów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa wózków do przechowywania tabletów w ramach projektu „Rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych – dążenie do mądrej i skutecznej edukacji w Gimnazjum nr 4 im. Jana Pawła II w Lubinie”. 2. Temat: Dostawa 4 wózków do przechowywania tabletów. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):– 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami. Rodzaj zamówienia: dostawa Wymagania techniczne, parametry: 4 wózki do przechowywania tabletów o przekątnej 9,7 cala do 0,5 kg wagi; maksymalne wymiary zewnętrzne wózka to: wysokość: 77,5 cm, szerokość: 85 cm, długość: 100 cm Wózek umożliwiający jednoczesne synchronizowanie, ładowanie, bezpieczne przechowywanie i transportowanie minimum 30 tabletów o przekątnej 9,7 cala, do 0,5 kg wagi, zawierający: 6 wyjmowanych od góry koszy mieszczących po 5 tabletów, 30 przewodów umożliwiających ładowanie tabletów, 2 przewody USB, 3-metrowy przedłużacz. Możliwość łatwego przemieszczania wózka na kółkach, mocowanie do podłogi, moc pozwalająca na równoczesne ładowanie 30 tabletów, bezpieczne zamknięcie wózka np. na zamek szyfrowany. Gwarancja min: 12 miesięcy. Podjęcie gwarancyjnych usług serwisowych - 3 dni robocze od przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego, czas naprawy nie dłuższy niż 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia (dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8:00-16:00). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: formularz oferty, opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich funkcji i parametrów technicznych, potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ, upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w ramach środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
Dodano: 2023-09-20 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-01-26 - Dostawa, wdrożenie i uruchomienie sprzętu i oprogramowania wraz ze szkoleniem pracowników oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT w celu zwiększenia cyberbezpieczeństwa WCSKJ.
Dodano: 2022-12-22 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2022-11-24 - Dostawa, wdrożenie i uruchomienie sprzętu i oprogramowania wraz ze szkoleniem pracowników oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT w celu zwiększenia cyberbezpieczeństwa WCSKJ.
Dodano: 2022-10-05 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-07-23 - Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z wyposażeniem i akcesoriami oraz systemu projekcji i nagłośnienia, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym
Dodano: 2020-06-15 - Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z wyposażeniem i akcesoriami oraz systemu projekcji i nagłośnienia, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym
Dodano: 2020-05-11 - Dostawa systemu zabezpieczenia zbiorów w technologii RFID oraz systemu interaktywnego, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym
Dodano: 2019-07-05 - Dostawa systemu interaktywnego, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Brzegu Dolnym
Dodano: 2019-06-11