Przetargi.pl
„Rozbudowa ogólnodostępnego lodowiska w Muszynie poprzez wykonanie zadaszenia z przeznaczeniem na całoroczny obiekt wielofunkcyjny wraz z dalszym zagospodarowaniem terenu”.

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33370 Muszyna, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 714 009 , fax. 184 777 921
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31
    33370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 184 714 009, fax. 184 777 921
    REGON: 49189306100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa ogólnodostępnego lodowiska w Muszynie poprzez wykonanie zadaszenia z przeznaczeniem na całoroczny obiekt wielofunkcyjny wraz z dalszym zagospodarowaniem terenu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Rozbudowa ogólnodostępnego lodowiska w Muszynie poprzez wykonanie zadaszenia z przeznaczeniem na całoroczny obiekt wielofunkcyjny wraz z dalszym zagospodarowaniem terenu”. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot 45000000-7 – Roboty budowlane Dodatkowe przedmioty 45233140-2 – Roboty drogowe 77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45220000-5 – Roboty inżynieryjne i budowlane 45212140-9 – Obiekty rekreacyjne 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne, 45311000-0 – Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne, 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych obejmujących: Zadanie nr 1:  rozbiórkę części istniejących nawierzchni utwardzonych,  rozbiórkę istniejącej płyty lodowiska wraz z instalacją mrożeniowa,  rozbiórkę istniejącego kanału mrożeniowego obsługującego płytę lodowiska,  przełożenie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej DN300 wraz z budową studzienki oraz przyłączami odwodnienia projektowanego zadaszenia lodowiska (zgodnie z branżą instalacje sanitarne),  przełożenie wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz ze studzienką i wpustami chodnikowymi (zgodnie z branżą instalacje sanitarne),  przełożenie istniejącego wodociągu 150 mm z hydrantem technologicznym i budowa nowego przyłącza ze studzienką wodomierzową oraz zewnętrznym zaworem czerpalnym (zgodnie z branżą instalacje sanitarne),  przełożenie istniejących linii kablowych i montaż nowych słupów oświetlenia terenu (zgodnie z branżą instalacje elektryczne),  budowę nowego kanału mrożeniowego (zgodnie z branżą konstrukcja),  budowę płyty mrożeniowej ( zgodnie z branżą konstrukcja),  wykonanie fundamentów pod konstrukcje zadaszenia,  wyposażenie lodowiska w nowa instalację mrożeniową ( zgodnie z branżą technologia),  demontaż i montaż istniejących band dla lodowiska,  wyposażenie lodowiska w widownię z ławkami,  odtworzenie i budowa nawierzchni utwardzonych ciągów pieszych i placu manewrowego rolby,  budowa nawierzchni utwardzonej ścieżki spacerowej na placu pod skatepark,  utwardzenie nawierzchni kruszywem kamiennym pod plac do montażu prefabrykowanych urządzeń do minigolfa,  wykonanie konstrukcji nośnej przekrycia lodowiska – dźwigary z drewna klejonego warstwowo o kształcie bumerangu wraz z elementami konstrukcji stalowej,  pokrycie obiektu: dach - membrana – tkanina poliestrowa, pokryta PCV, ściana północno - wschodnia – przeźroczysta folia ETFE, ściana szczytowa północna – przeźroczysta folia ETFE, ściana szczytowa południowa – tkanina poliestrowa pokryta PCV.  montaż rynien i obróbek blacharskich,  montaż ławek parkowych. Zadanie nr 2: W ramach realizacji zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac obejmujących: 1. Nasadzenie zieleni w donicach w ilości 13 szt. tują kolumnową o następujących cechach:  wysokość części nadziemnej 120 cm,  pokrój charakterystyczny dla gatunku i odmiany,  bryła korzeniowa w pojemniku typu C5,  bryła korzeniowa roślin z gołym systemem korzeniowym powinna być prawidłowo uformowania i nie uszkodzona, 2. Urządzenie trawników. Zamierzenie budowlane zlokalizowane jest na dz. ewid. nr : 333/3, 333/4, 1160/3, 3803, 334/1, 334/2, 333/2 obr. 0001 Muszyna. Charakterystyczne parametry oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna- projekt budowlany, projekty wykonawcze. Przedmiot zamówienia uwzględnia dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. W przypadku realizacji zadania nr 1 i nr 2 przez odrębnych Wykonawców Zamawiający wymaga współpracy i koordynacji działań przez poszczególnych Wykonawców. Uwaga: 1. Istnieje możliwość zmiany technologii wykonania płyty mrożeniowej lodowiska na nawierzchnię np. z modularnych płyt polipropylenowych układanych bezpośrednio na warstwie podbudowy. W załączeniu stanowiska Projektanta w tej sprawie: „W nawiązaniu do prowadzonego przez Miasto i Gminę Uzdrowiskową Muszyna postępowania przetargowego mającego na celu wyłonienie Generalnego Wykonawcy dla przedmiotowej inwestycji potwierdzam, że istnieje możliwość zmiany technologii wykonania płyty mrożeniowej lodowiska na nawierzchnię np. z modularnych płyt polipropylenowych układanych bezpośrednio na warstwie podbudowy. Nawierzchnia tego typu winna spełniać następujące wymagania: • System orurowania chłodniczego lodowiska może zostać umieszczony w warstwie podbudowy w podkładach stabilizujących, tworząc lodowisko stałe z bezpieczną nawierzchnią multisportową do użytkowania w sezonie letnim dla takich dyscyplin jak: piłka ręczna, piłka nożna, tenis ziemny, oraz innych zajęć ogólnorozwojowych. • Orurowanie płyty lodowiska zbudowane z kolektorów o parametrach dobranych przez Wykonawcę i rur chłodniczych PE fi 16 w rozstawie między osiami rur co 5-6 cm, zamontowanych na całej powierzchni lodowiska w podkładach stabilizujących. Całość ma pracować w układzie Tiechelmana. Orurowanie poprzez dosył zostanie podłączone do agregatu stacji chłodniczej. Dla wyposażenia orurowania chłodniczego należy uwzględnić: pompę do glikolu dobraną dla wielkości i potrzeb obiektu oraz glikol w ilości niezbędnej dla funkcjonowania lodowiska z pojemnikami. Rozwiązanie indywidualne Wykonawcy wymaga uzgodnienia z nadzorem autorskim na etapie realizacji. • Zmieniona technologia musi uwzględnić odwodnienie/drenaż płyty i opierać się na zastosowaniu nawierzchni przepuszczalnej dla wody. Podkład stabilizujący dostarczony przez Wykonawcę po zainstalowaniu orurowania chłodniczego musi posiadać bardzo dobre właściwości drenażowe, umożliwiając wodzie opadowej do przenikania do systemu drenażu obiektu. Poszczególne płyty podkładu stabilizującego łączone między sobą na zatrzask. • Nawierzchnia polipropylenowa winna być wykonana z płyt modularnych o pełnej gładkiej powierzchni wykonanej z polipropylenu z otworami punktowymi odprowadzającymi wodę. W celu zapewnienia właściwej stabilizacji płyt, każda płyta musi posiadać minimum 15 zaczepów montażowo łączących tzw. elementów zatrzaskowych. • Nawierzchnia modułowa polipropylenowa musi spełniać następujące wymagania: - posiadać stosowne atesty do użytkowania - posiadać świadectwo badań na niepalność - posiadać certyfikat CE • Nawierzchnia musi posiadać dylatacje z tego samego materiału i wykończenia krawędziowe. Przed ułożeniem nawierzchni na przygotowanej podbudowie z systemem chłodniczym należy zamontować warstwę podkładową przesiąkliwą dla wody pod nawierzchnię zasadniczą. Rozwiązanie indywidualne Wykonawcy wymaga uzgodnienia z nadzorem autorskim na etapie realizacji. • Wielkość modułu płyt powinna zawierać się w zakresie 300-400mm, grubość 10-20mm, współczynnik tarcia 80-110 wg EN13036-4, amortyzacja 25-60% wg EN14808, dopuszczalna deformacja pionowa 6,0mm wg EN14809, pionowe odbicie piłki min. 80% wg EN12235, przepuszczalność dla wody min.150mm/h wg EN12616, odporność na temperaturę, wodę i promieniowanie UV min.5 wg EN-ISO5470-1 • Przy realizacji inwestycji należy uwzględnić osadzenie tulei do montażu siatki do tenisa ziemnego, zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji. • Wykonawca swoim staraniem i na własny koszt przedstawi niezbędne obliczenia hydrauliczne, oraz proponowane rozwiązania do uzgodnienia z nadzorem autorskim, przed przystąpieniem do robót. 2. Zamówienie nie obejmuje wymiany istniejących band na nowe. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. Założenia: a) Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględni wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. b) Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi. c) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia. d) Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy, dopełnienie wszelkich przewidzianych prawem czynności wymaganych dla dopuszczenia przedmiotu umowy do użytkowania oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przekazanie wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu. e) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego. f) Wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustalona zostanie na podstawie przedstawionej oferty i ma charakter ryczałtowy, nie podlega zmianie ani waloryzacji oraz uwzględnia wszystkie wymagane opłaty i koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania całości przedmiotu umowy, bez względu na okoliczności i źródła ich powstania, w tym również koszty usunięcia wad w okresie rękojmi i gwarancji. g) W zakresie realizacji zamówienia stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem innych osób w zakresie czynności obejmujących: Zadanie nr 1: a) przygotowanie terenu pod budowę b) roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej c) roboty instalacyjne w budynkach d) roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Zadanie nr 2: Sadzenia roślin, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 2: 300,00 zł (trzysta złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 I 1240.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 35880900052001000006480003 z dopiskiem: wadium dla przetargu „Rozbudowa ogólnodostępnego lodowiska w Muszynie poprzez wykonanie zadaszenia z przeznaczeniem na całoroczny obiekt wielofunkcyjny wraz z dalszym zagospodarowaniem terenu” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w rozdziale 4 pkt.1 ppkt. 2 SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (Wstępne Oświadczenie). 2. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia wskazanych w rozdziale 4 pkt.1 ppkt. 2 oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także Wstępne Oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wstępne Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wstępne Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców. – załącznik nr 4 6. W celu definitywnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w rozdziale 4 pkt.1 ppkt.1 oraz braku podstaw do wykluczeniu wskazanych rozdziale 4 pkt.1 ppkt. 2 Zamawiający może przed udzieleniem zamówienia wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale 5 SIWZ. Niniejsze postanowienie nie nakłada na Zamawiającego obowiązku takiego wezwania, a jedynie uprawnienie. 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale 5 SIWZ potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. W celu definitywnego tj. zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 5 pkt. 6 SIWZ potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na żądanie Zamawiającego, które to wezwanie ma charakter uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązku, przedkłada: a) Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności d) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 9. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 10. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 22 a ust. 1, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w rozdziale 5, składa każdy z nich. 12. Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13. Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 15. W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego. 1. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) wypełnionego druku oferty (załącznik nr 3) 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty 3) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy Obowiązujące zasady! 1) Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2) Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach