Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 326 430 490
- Data zamieszczenia: 2019-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
ul. Mickiewicza 2
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 032 6430414, 6476670, fax. 326 430 490
REGON: 27625504500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Olkuszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty wykończeniowe sali konferencyjnej, zaplecza sali konferencyjnej, gabinetu Starosty oraz Wicestarosty oraz sekretariatu Starostów w budynku Starostwa Powiatowego w Olkuszu w zakres których wchodzi: - Prace rozbiórkowe, - Sufit podwieszany, - Roboty malarskie, - Roboty posadzkarskie, - Wymiana drzwi, - Wymiana parapetów, Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz postanowieniami umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą wykonywać następujące czynności o charakterze robót fizycznych – zgodnie z dokumentacją projektową tj. roboty: montażowe stolarki drzwiowej, tynkarskie, malarskie przez cały okres umowy. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, listę pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy i dalszego Podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy nr konta 48 1020 2528 0000 0102 0453 1083 z dopiskiem: REMONT STAROSTWA. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów złożonych w ofercie). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ww. ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ww. ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy). a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Ponadto Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, listę pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy i dalszego Podwykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa nawierzchni parkingu - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67,77
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kolejnego etapu Parku w Przylasku Wyciąskim - strefa relaksu, posadzenie krzewów oraz pielęgnacja nasadzeń w 2025 w ramach BO dzielnic, dla ZZM
Dodano: 2024-04-19 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 41 w Krakowie przy ul. Jerzmanowskiego 6
Dodano: 2024-04-19 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostosowanie budowanych otwartych obiektów sportowych na terenie Kampusu 600-lecia UJ w Krakowie do wymogów Państwowej Straży Pożarnej.
Dodano: 2024-04-18 - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Spytki 1C w Tarnowie
Dodano: 2024-04-15 - Prace remontowe obejmujące: adaptację pom.konserwatora,remont szatni w piwnicy,rob.malarskie i wymiana posadzki w pom.biblioteki oraz przystosowanie inst.el. do nowej aranżacji pomieszczeń przyziemia
Dodano: 2024-04-15 - „Remont i konserwacja kaplicy pw. Św. Feliksa w Szarkówce” – powt.
Dodano: 2024-04-15 - Remont budynku z dostosowaniem na potrzeby Akademii Ignatianum w Krakowie – zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-12 - Remont pokoi hotelowych w budynku Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy Zdroju
Dodano: 2024-04-11 - Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Wąskiej 5-7
Dodano: 2024-04-09