Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. 1 – GO MAJA 11 W GIŻYCKU.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://platformazakupowa.pl/pn/24wog
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. 1 – GO MAJA 11 W GIŻYCKU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 . Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. 1-go Maja w Giżycku. 2. Charakterystyka budynku nr 2 . 2.1. Budynek, podpiwniczony, 4 - kondygnacyjny z poddaszem użytkowym oraz 1 kondygnacja podziemna. 2.2. Fundamenty żelbetowe. 2.3. Ściany murowane z cegły pełnej. 2.4. Strop nad piwnicą, parterem i I piętrem żelbetowy. 2.5. Strop nad II i III piętrem KLEINA. Dach – drewniany. 2.6. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. 3. Ogólny zakres robót do wykonania: 3.1. Roboty budowlane na poddaszu: 3.1.1. rozbiórka niezbędnego pokrycia dachowego w miejscach wymiany krokwi koszowych wraz z niezbędną rozbiórką obróbek blacharskich, rynien, łat, kontrłat, folii dachowej, deskowania, 3.1.2. wymiana murłaty 14x14cm; 3.1.3. wymiana krokwi koszowych 15x20cm /4szt/ oraz objętych korozją; biologiczną krokwi zwykłych /ilość mb podana w przedmiarze robót/; 3.1.4. uzupełnienie ścianki kolankowej ; 3.1.5. wymiana 2-ch desek gr 38mm szer. około 25cm przy każdej wymienianej krokwi koszowej, 3.1.6. deskowanie dachu, ułożenie kontrłat, łat /tarcica z odzysku, 20% nowej/ 3.1.7. ułożenie folii na połaci dachowej; 3.1.8. montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze istniejącej dachówki, rynien /rynny odzysk/; 3.1.9. przełożenie pokrycia dachowego /miejsca na połaci dachu/ ; 3.1.10. uszczelnienie styków z dachem istniejących wywietrzaków dachowych; 3.1.11. oczyszczenie desek /również z przylegającej kory/ i drewnianej konstrukcji dachu /krokwie, słupy, miecze, płatwie/, a następnie dwukrotne zaimpregnowane środkami przeciw korozji biologicznej i p.poż.; 3.1.12. pokrycie dachu dachówką wraz z ułożeniem gąsiorów /10% nowego materiału pozostały z rozbiórki/; Tarcicę użytą do robót należy zabezpieczyć środkiem przeciw korozji biologicznej i p.poż. 3.2. Termomodernizacja budynku: 3.2.1. ustawienie rusztowania; 3.2.2. odbicie popękanych i odstających tynków a następnie ich uzupełnienie, /przyjęto 5% ogólnej powierzchni/. 3.2.3. rozebranie obróbek blacharskich i parapetów; 3.2.4. przełożenie gąsiorów ceramicznych / 20% nowych gąsiorów/; 3.2.5. gruntowanie oczyszczonej powierzchni ścian i ościeży; 3.2.6. zatopienie warstwy siatki /na odcinku h= 1,5 od listwy cokołowej siatka podwójna /ościeżach i o współczynniku przewodzenia ciepła nie większy niż 0,035W/m; 3.2.7. wyprawa elewacyjna z tynku silikatowo-silikonowego /kolor uzgodnić z Inwestorem/obróbki blacharskie z blachy powlekanej; 3.2.8. montaż parapetów z blachy powlekanej /kolor uzgodnić z Inwestorem/; 3.2.9. montaż tablicy z numeracją budynku koloru czarnego na białym tle, wysokość cyfr 20 cm, szerokość marginesu ze wszystkich stron powinna wynosić 5 cm; 3.3. Opaska przy budynku i termomodernizacja ścian fundamentowych: 3.3.1. rozebranie opaski przy budynku wraz z krawężnikami; 3.3.2. wykop na głębokość około 1,5m; 3.3.3. skucie odstających i popękanych tynków a następnie uzupełnienie; 3.3.4. zagruntowanie masami bitumicznymi oczyszczonych i uzupełnionych powierzchni ścian, 3.3.5. izolacja cieplna – styrodur XPS gr 8cm, przeciwwilgociowa – folia kubełkowa; 3.3.6. zasypanie wykopów ziemią z ukopów i 20cm podsypka z pospółki, z zagęszczeniem; 3.3.7. ułożenie kostki polbruk gr 8cm ; 3.3.8. malowanie krat we wszystkich oknach z wcześniejszym oczyszczeniem oraz wyprostowaniem zdeformowanych prętów, 3.4. Roboty elektryczne: 3.4.1. częściowy demontaż, a po wykonaniu robót dachowych, montaż instalacji odgromowej; 3.4.2. wymiana lamp oświetleniowych; Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SIWZ. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 23 000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych, 00/100). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 32/2020 – „remont budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul.1-go Maja 11 w Giżycku.” 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do SIWZ) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca powoła się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli. Dowód wniesienia wadium. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach