Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg
- Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 33 37 800, , fax. 18 33 37 880
- Data zamieszczenia: 2020-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
ul. Józefa Marka 9
34-600 Limanowa, woj. małopolskie
tel. 18 33 37 800, , fax. 18 33 37 880
REGON: 49189332200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont boiska wielofunkcyjnego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Dobrej” współfinansowanego przez Województwo Małopolskie w ramach projektu „Małopolska infrastruktura rekreacyjno - sportowa – MIRS” - edycja 2020” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem boiska wielofunkcyjnego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Dobrej. 2. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w ramach projektu „Małopolska infrastruktura rekreacyjno - sportowa – MIRS” - edycja 2020. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Remont boiska wielofunkcyjnego (piłka ręczna, koszykówka, tenis) o nawierzchni poliuretanowej wraz z osprzętem, 2) Remont boiska do siatkówki poprzez wykonanie nawierzchni z mączki ceglanej, 3) Remont skoczni do skoku w dal wraz z osprzętem, 4) Remont bieżni poprzez wymianę obrzeży betonowych i wykonanie nawierzchni z mączki ceglanej, 5) Zabudowę piłkochwytów za bramkami, 6) Wykonanie utwardzonego terenu pod dojścia do infrastruktury, montaż ławek i koszy na śmieci. 4. W ramach zamówienia Wykonawca jest również zobowiązany do obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich sprawdzeń oraz opracowania dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich instrukcji, znaków i innych dokumentów wymaganych do prawidłowego funkcjonowania tego typu obiektów oraz dokumentów niezbędnych do zakończenia inwestycji. 5. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności: dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót i wzorze umowy - stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 6. Przedmiar robót posiada jedynie charakter pomocniczy. 7. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 48 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 Lp. 2 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000.00 PLN (słownie: osiem tysięcy 00/100 PLN).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa dróg po budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jawiszowice – etap I
Dodano: 2024-02-05 - Przebudowa układu komunikacyjnego na osiedlu Jana Pawła II w Andrychowie – Etap I
Dodano: 2024-01-30 - Modernizacja miejsc postojowych przy zabytkowym kościele drewnianym p.w. Św. Marcina w Marcyporębie wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2023-12-08 - Budowa Domu Kultury "Senior"
Dodano: 2023-11-14 - Wykonanie ogrodzenia pastwisk dla koni w Rząsce, gmina Zabierzów, działka nr 470/11 obr. 0018 Rząska
Dodano: 2023-11-05 - Modernizacja miejsc postojowych przy zabytkowym kościele drewnianym p.w. Św. Marcina w Marcyporębie wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2023-10-24 - Budowa pumptracka w ramach zagospodarowania terenu nadrzecznego w Tokarni
Dodano: 2023-10-20 - Wykonanie ogrodzenia pastwisk dla koni w Rząsce, gmina Zabierzów, działka nr 470/11 obr. 0018 Rząska
Dodano: 2023-09-20 - Budowa drogi gminnej klasy D wraz z budową skrzyżowania drogi powiatowej nr 1387K w km 8+233 oraz budową skrzyżowania drogi powiatowej nr 1384K w km 15+106 w miejscowości Szerzyny w gm.Szerzyny (cz.2)
Dodano: 2023-09-14 - Budowa drogi gminnej kl.D w km od 0+000 do 0+481,42 wraz z budową skrzyżowania drogi powiatowej nr1387K w km 8+233 oraz budową skrzyżowania drogi powiatowej nr1384K w km 15+106 w miejscowości Szerzyny
Dodano: 2023-09-06