Przetargi.pl
Realizacja 2 zadań inwestycyjnych : Zadanie 1. Wykonanie placu zabaw przy ul. Grunwaldzkiej na osiedlu Krze w Trzebini. Zadanie 2. Przedszkole Samorządowe Nr 2- zagospodarowanie terenu ( plac zabaw, ogrodzenie).

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl/BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja 2 zadań inwestycyjnych : Zadanie 1. Wykonanie placu zabaw przy ul. Grunwaldzkiej na osiedlu Krze w Trzebini. Zadanie 2. Przedszkole Samorządowe Nr 2- zagospodarowanie terenu ( plac zabaw, ogrodzenie).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1. Wykonanie placu zabaw przy ul. Grunwaldzkiej na osiedlu Krze w Trzebini w zakresie: 1. Demontaż stojaków do siatkówki, ławek i koszy na śmieci. 2. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych. 3. Dostawa i montaż zestawu zabawowego, zestawu sprawnościowego oraz regulaminu placu zabaw. 4. Wykonanie ogrodzenia panelowego dopasowanego do istniejącego, wymiana części ogrodzenia z siatki na ogrodzenie panelowe oraz przełożenie ogrodzenia panelowego w miejsce nowego przebiegu ogrodzenia. 5. Przygotowanie terenu oraz wykonanie trawników dywanowych siewem. 6. Zabezpieczenie istniejącej sieci kablowej SN rurami osłonowymi. 7. Obsługa geodezyjna ( tyczenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą i naniesieniem na mapy zasadnicze ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Uwaga: Dokumentacja projektowa zawiera cały zakres robót, roboty nie objęte niniejszym postępowaniem przewidziane są do realizacji w latach następnych. Zadanie 2. Przedszkole Samorządowe Nr 2- zagospodarowanie terenu ( plac zabaw, ogrodzenie) w zakresie: 1. Demontaż ogrodzenia z siatki na słupkach prefabrykowanych. 2. Roboty ziemne i przygotowawcze. 3. Wykonanie nawierzchni piaskowej. 4. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych. 5. Wykonanie ogrodzenia. 6. Obsługa geodezyjna ( tyczenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą i naniesieniem na mapy zasadnicze ). , 45223821-7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający przyjmuje ryczałtowa formę wynagrodzenia. Załączone do SIWZ przedmiary robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie określa zakres robót objętych przedmiotowym zadaniem. Nie mogą więc one stanowić podstaw do roszczeń z tytułu dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia (nie należy interpretować przedmiarów jako ścisłego odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ścisłego określenia wartości i zakresu zadania. Za podstawę określenia wartości i zakresu zadania inwestycyjnego należy przyjąć opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 1. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 2. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 3. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 4. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 5. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 6. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; 7. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. e) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia,najmu, dzierżawy). f) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta w Trzebini ul. Marszałka Piłsudskiego14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oświadczenia wskazanego w ppkt. f) w oryginale – w formie papierowej lub dokumentu elektronicznego. Dokumenty składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast dokumenty sporządzone w postaci papierowej własnoręcznym podpisem. Oświadczenie w formie papierowej należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta w Trzebini ul. Marszałka Piłsudskiego 14. Natomiast oświadczenie w formie elektronicznej należy przesłać na adres zamowienia.publiczne@um.trzebinia.pl UWAGA: Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach