Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń Działu Technicznego dla potrzeb administracji Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie na działce nr 246/56 obręb 47 Nowa Huta

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-913 Kraków, os. Na Skarpie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756
  • Data zamieszczenia: 2018-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
    os. Na Skarpie 66
    31-913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756
    REGON: 63016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń Działu Technicznego dla potrzeb administracji Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie na działce nr 246/56 obręb 47 Nowa Huta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje Przebudowa pomieszczeń Działu Technicznego dla potrzeb administracji Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie na działce nr 246/56 obręb 47 Nowa Huta 2. Prace należy wykonać w oparciu o załączoną dokumentacją budowlaną z uwzględnieniem poniższych zmian: • w piwnicy budynku należy wykonać remont kapitalny łazienki dla pracowników – pomieszczenie nr 1.6 projektu o powierzchni 25,67 w którym należy wymienić instalacje wod kan, ściany flizy do wysokości 2m, podłoga terakota, ściany powyżej fliz oraz sufit pomalować farba zmywalnymi, zamontować dwa prysznice 90, 4 umywalki oraz wc, • posadzki – grys w ciągach komunikacyjnych oraz pomieszczeniach warsztatowych, sanitariatach oraz magazynowych tj. piwnica pomieszczenia nr -1.5, -1.6 oraz 1.7, parter pomieszczenia nr 0.1, 0.4, 0.5,toalety, 0.22, 0.23 oraz 0.24, I piętro pomieszczenia nr 1.1, 1.2 oraz 1.17, w pozostałych pomieszczeniach wykładzina przemysłowa zgrzewana wypuszczona na ściany na wysokość 10 cm • sufity – zastosować kasetonowe sufity podwieszone w korytarzach parteru i I piętra oraz w pomieszczeniach sanitarnych pozostałe sufity malowane farbami farbami lateksowymi • parapety – należy pozostawić istniejące parapety lastrikowe • instalacja co – nie dotyczy • instalacja ppoż – nie dotyczy • instalacja wody ciepłej i zimnej – tylko w pomieszczeniach sanitarnych i łazience od pionu do poszczególnych nowych urządzeń • stolarka okienna – należy doliczyć do kosztorysu dostarczenie i montaż stolarki ppoż • stolarka zewnętrzna drzwiowa – należy doliczyć do kosztorysu dostarczenie i montaż stolarki ppoż • centrala telefoniczna pomieszczenia nr 0.13, 0.14, oraz 0.15 – pozostają w obecnym kształcie nalży doliczyć remont łazienki – wc plus umywalka • dach budynku – należy doliczyć wymianę pokrycia dachu wykonanego z papy nad całym budynkiem, docieplenie ścian nadszybia styropianem grubości 13cm o współczynniku przewodności 0,031 , pokrycie dachu nadszybia styropapą grubości 25 cm o współczynniku przewodności 0,04 , wymianą obróbek blacharskich na nadbudówce maszynowni oraz ścianie przeciwpożarowej pomiędzy budynkiem działu technicznego a stacją uzdatniania wody, wykonaniem instalacji odgromowej na dachu budynku zgodnie z obowiązującymi normami • Instalacja okablowania strukturalnego w standardzie Cat. 6 zakończenia kabli w szafie MDF na panelach z gniazdami Cat 6. z mocowaniem KEYSTONE • Zmiana usytuowania UPS z pomieszczenia -1.14 ( piwnica ) na pom. CENTRALI TELEFONICZNEJ 1.15 • Zmiana usytuowania tablicy RUPS na korytarz pomieszczenie 0.25 na ścianie od strony centrali telefonicznej (pom. 1.15) • Każde pomieszczenie wyposażone w gniazda okablowania strukturalnego ma być wyposażone w zestaw 2 gniazd zasilania DATA • Wykonanie instalacji gniazd dedykowanych DATA w pomieszczeniu CENTRALI TELEFONICZNEJ 1.15 8szt. • Zmiana przeznaczenia pomieszczenia 0.13 z MAGAZYN PODRĘCZNY na POMIESZCZENIE TELETECHNIKÓW • Wykonanie instalacji okablowania strukturalnego w pomieszczeniach 0.1 -4 szt. 0.13 -6szt. , 0.15 -6 szt., • Wykonanie instalacji teletechnicznej w każdym pomieszczeniu gdzie jest okablowanie strukturalne w formie dodatkowego obwodu Cat.6 ( przy każdym zestawie PL/PEL) • Wykonanie instalacji kabla korespondencyjnego YTKSYekw 50x2x0,5 pomiędzy szafą MDF ( zakończenie na panelu krosującym 50x RJ45 ISDN) a przełącznicą centrali telefonicznej ( zakończenie na łączówkach szczelinowych LSA 10-cio parowe) • Wykonanie okablowania dla monitoringu CCTV IP wewnątrz budynku - parter + piętro po jednym kablu z każdego końca korytarza , w formie okablowania strukturalnego Cat. 6 zakończonego na odrębnym panelu krosującym w szafie MDF. Kabel w miejscu montażu kamery zakończony gniazdem RJ45 Cat.6 w przestrzeni nad sufitem podwieszanym. • Wykonanie okablowania dla monitoringu CCTV IP na zewnątrz budynku w formie okablowania strukturalnego Cat. 6 zakończonego na odrębnym panelu krosującym w szafie MDF, ( na rogach budynku 2 szt. strona północna. , 2 szt. strona południowa, 1 szt. strona wschodnia , 1 szt. strona zachodnia) Kabel w miejscu montażu kamery pozostawiony zwinięty w puszce natynkowej ok. 1,5mb. • Wykonanie okablowania rezerwowego IT na korytarzach PIWNICY 2 szt. , PARTERU 2 szt. oraz PIĘTRA 2 szt .w formie okablowania strukturalnego Cat. 6 i pozostawienie ok 25 mb. nad sufitem podwieszanym w środku długości korytarza .Zakończenie w szafie MDF na panelu krosowym. W piwnicy kabel pozostawić w puszcze natynkowej środku długości korytarza.\ • Wykonać okablowanie zasilające 230V do klimatyzacji w pomieszczeniu CENTRALI TELEFONICZNEJ 1.15 • Ułożenie okablowania dla potrzeb kontroli dostępu KD - kontrolery podłączone do centralki sterującej z interfejsem LAN. Wykonanie okablowania do pomieszczeń biurowych gdzie przechowywane są dane osobowe tj. pomieszcenia nr 0.9, 0.10, 0.11, 0.15, 1.11, 1.20, 1.21, 1.22, oraz 1.23 pozostawić okablowanie ( kabel teleinformatyczny Cat. 6 ) w puszce podtynkowej ok 0,5 mb przy każdym wejściu , oraz ułożenie karbowanej rury osłonowej pomiędzy ościeżnicą drzwi ( w miejscu montażu rygla elektromagnetycznego ) a kontrolerem dostępu. Centralka sterująca KD zamontowana w pomieszczeniu CENTRALI TELEFONICZNEJ 1.15 3. Rozliczenie kosztorysem powykonawczym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w szczególności projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz z obowiązującymi normami, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wpłaty wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3. Wadium wniesione w pieniądzu. 1) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr 53 1130 1150 0012 1148 7820 0005 Fakt wniesienia wadium należy potwierdzić poprzez dostarczenie Zamawiającemu kopii dowodu wpłaty. 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca Wykonawcy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 4. Wadium wniesione w innej formie. 1) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu stanowiącego zabezpieczenie wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie. 2) Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 3) Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/ poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanej w pkt VIII.6.1. Specyfikacji; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach wskazanych powyższej w pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznacza zarazem termin ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, gdy: 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ostatecznym. b) upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę c) oświadczenie o którym mowa w pkt. VI. część A pkt. 2. d) potwierdzenie wpłaty wadium. e) zobowiązanie podmiotu trzeciego zaleca się zastosowanie wzoru zamieszczonego w załączniku nr 8 do SIWZ – jeśli dotyczy f) oświadczenie dot. RODO – załącznik nr 9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach